Аркуш оцінювання комбінованої діагностичної роботи для 2 класу з української мови

Опис документу:
Результати виконаних учнями діагностичних робіт мають використовуватися для відзначення їх успіхів, аналізу помилок, планування подальшої роботи з опанування навчального матеріалу.Тому доцільно використовувати індивідуальні картки навчального поступу учня. Аркуш оцінювання розроблений для виявлення рівня засвоєння матеріалу відповідно до навчальної програми.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Аркуш оцінювання комбінованої діагностичної роботи для 2 класу

з української мови

учня(-иці) 2 класу (прізвище,ім’я,по батькові)_____________________________________

Має значні успіхи + +

Демонструє помітний прогрес +

Досягає результату з допомогою вчителя v

Ще потребує значної допомоги !

Характеристика

результатів

Має

значні

успіхи

Демонструє

помітний

прогрес

Досягає

результату з

допомогою

вчителя

Ще потребує значної допомоги

І.Змістова лінія «Взаємодіємо усно» Діалогічне та монологічне мовлення

1.

Уявлення про діалог,репліки в діалозі(звертання, привітання,згода тощо)

2.

Висловлює власні погляди на предмет, обговорює,підтримує й ініціює діалог;виокремлює цікаву для себе інформацію

3.

Уживає відповідну до ситуації лексику,поповнює власний словниковий запас;правильно вимовляє і наголошує слова

4.

Уважно слухає і розуміє співрозмовника,використовує ввічливі слова

ІІ. Змістова лінія «Читаємо»

1.

Передбачає за заголовком про що йтиметься в тексті

2.

Виявляє розуміння прочитаного,шукає у тексті необхідну інформацію,визначає послідовність подій

3

Визначає усіх персонажів твору,досліджує особливості твору

4.

Добирає ілюстрації,придумує іншу кінцівку,змінює місце подій тощо

ІІІ. Змістова лінія «Взаємодіємо письмово»

1.

Правильно записує, створює невеликі висловлювання,прості тексти

2.

Пише велику букву в іменах людей, кличках тварин,географічних назвах

3.

Визначає закінчення і основу слів

4.

Розуміє значення слів,знаходить спільнокореневі слова

ІV. Змістова лінія «Досліджуємо мовлення»

1

Утворює нові слова на основі запропонованих,творить власні тексти,експериментує

V. Сформованість ключових і предметних компетентностей (виконує завдання за зразком, у стандартних і нестандартних ситуаціях та умовах тощо);

VІ.Рівень оволодіння розумовими операціями (вміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, узагальнювати, робити висновки тощо);

V. Наявність уміння виявляти та розв’язувати проблеми

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
0
міс.
3
0
дн.
2
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!