"Архітектура та скульптура античності"

Опис документу:
Антична культура - важливий і невід’ємний період розвитку художньої культури. Презентація допоможе краще розкрити матеріал на уроці

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Архітектура та скульптура античності Антична культура - важливий і невід’ємний період розвитку художньої культури
Слайд № 1

Архітектура та скульптура античності Антична культура - важливий і невід’ємний період розвитку художньої культури

Величний Парфенон
Слайд № 2

Величний Парфенон

Античний храм – Парфенон Головний храм Акрополя – біломармуровий Парфенон – храм Афіни Парфенос (Афіни-Діви). Його архітектори Іктін і Каллікрат за...
Слайд № 3

Античний храм – Парфенон Головний храм Акрополя – біломармуровий Парфенон – храм Афіни Парфенос (Афіни-Діви). Його архітектори Іктін і Каллікрат задумали і спроектували будівлю настільки пропорційно, що вона, безумовно, виділяється як найвеличніша споруда комплексу, проте своїми розмірами не “тисне” на інші. У старовину в центрі Акрополя на постаменті в золотому обладунку вивищувалася грандіозна фігура Афіни Паллади (Афіни Воїтельки) роботи Фідія.

Колізей
Слайд № 4

Колізей

Античний Колізей Колізе́й (лат. Colosseum) — найбільший амфітеатр Стародавнього Риму, символ імператорської могутності. Розташований в Римі, в улог...
Слайд № 5

Античний Колізей Колізе́й (лат. Colosseum) — найбільший амфітеатр Стародавнього Риму, символ імператорської могутності. Розташований в Римі, в улоговині між Еквіллінським, Палатінським і Целієвським горбами, на тому місці, де колись був ставок, що належав до «Золотого Будинку» Нерона. Вміщав біля 50 000 глядачів. Будівництво цієї споруди розпочато імператором Веспасіаном після його перемог в Юдеї і закінчено у 80 р. н.е. імператором Титом, який ознаменував відкриття влаштуванням у ньому ігор, які тривали сто днів і коштували життя багатьом сотням гладіаторів і 5 тисячам диких звірів.

Античний Акрополь Афінський акрополь Світова спадщина ЮНЕСКО                                                                                       ...
Слайд № 6

Античний Акрополь Афінський акрополь Світова спадщина ЮНЕСКО                                                                                            Країна       Греція Тип культурний Критерії I, II, III, IV, VI Ідентифікатор 404 Регіонb Європа і Північна Америка

Афінський Акрополь Афінський акрополь — найвідоміший акрополь у світі, розташований у столиці Греції місті Афіни на пагорбі Акрополіс висотою 156 м...
Слайд № 7

Афінський Акрополь Афінський акрополь — найвідоміший акрополь у світі, розташований у столиці Греції місті Афіни на пагорбі Акрополіс висотою 156 м над рівнем моря. Афінський акрополь був офіційно проголошений провідною пам‘яткою загальноєвропейської культурної спадщини 26 березня 2007 року. 20 червня 2009 року був офіційно відкритий Новий музей акрополя

Ерехтейон Ерехтейон – храм, присвячений Посейдону, який за міфом сперечався з Афіною за право протегувати місту. Найвідоміший у цьому храмі портик ...
Слайд № 8

Ерехтейон Ерехтейон – храм, присвячений Посейдону, який за міфом сперечався з Афіною за право протегувати місту. Найвідоміший у цьому храмі портик каріатид. Портиком називають відкриту з одного боку галерею, що спирається на колони, а в Ерехтейоні колони замінені шістьма мармуровими фігурами дівчат–каріатид.

Храм Ніки Аптерос Храм Ніки Аптерос — давньогрецький храм ансамбля Афінського акрополя, який примикав до південно-західного крила Пропілей. Споруда...
Слайд № 9

Храм Ніки Аптерос Храм Ніки Аптерос — давньогрецький храм ансамбля Афінського акрополя, який примикав до південно-західного крила Пропілей. Споруда являла собою амфіпростиль з двома іонічними портика по чотири колони. Стилобат мав три сходинки. На безперервному іонічному фризі зображалися епізоди Греко-перських війн та богиАфіна, Посейдон і Зевс. Храм виконаний з мармуру. Всередині стояла статуя Афіни (донині не збереглась), яка тримала в одній руці шолом, в іншій — гранат — символ перемоги. Храм Ніки Аптерос, як і інші споруди Афінського акрополя, сильно постраждав під час облоги пагорба венеціанцями 1687 року.

Статуя Афіни Промахос Афіна Промахос (дав.-гр. Ἀθηνᾶ Πρόμαχος) — колосальна бронзова статуя давньогрецького скульптора Фідія, присвячена богині Афі...
Слайд № 10

Статуя Афіни Промахос Афіна Промахос (дав.-гр. Ἀθηνᾶ Πρόμαχος) — колосальна бронзова статуя давньогрецького скульптора Фідія, присвячена богині Афіні Промахос — Афіні Воїтельці, покровительці міста. Донині не збереглась, знайдені тільки фрагменти постаменту, на якому стояла Афіна. Існує кілька римських копій, одна з них експонується в Музеї К'ярамонті, Рим[1], інша відома як Афіна Медічі і експонується в Луврі

Афродіта Кнідська Афродіта Кнідська (грец. Κνίδια Αφροδίτη) — скульптура давньогрецького скульптора Праксітеля, створена близько 350 до н. е., та в...
Слайд № 11

Афродіта Кнідська Афродіта Кнідська (грец. Κνίδια Αφροδίτη) — скульптура давньогрецького скульптора Праксітеля, створена близько 350 до н. е., та водночас найвідоміше зображення богині Афродіти античної доби. Оригінал статуї не зберігся, існують численні копії та повтори. Статуя Афродіти Кнідської вже в античність вважалась не лише однією з найзначніших робіт Праксітеля, але навіть кращою скульптурою всіх часів. Як пише Пліній Старший, багато людей прибували вКнід тільки заради того, щоб її побачити. Афродіта Кнідська стала першим в давньогрецькому мистецтві монументальним зображенням повністю оголеної жіночої фігури, і тому вона була неприйнята жителями Коса, для яких власне і призначалася, після чого її купили городяни сусіднього Кніда, що поступово почало сприяти розвитку міста: у Кнід стікалося чимало мандрівників, аби тільки поглянути на скульптуру. Афродіта була встановлена у храмі просто неба, доступна для огляду з усіх боків.

Висновки В античності порівняно з давньосхідними цивілізаціями було зроблено принциповий крок уперед щодо становища людини в суспільстві, осмисленн...
Слайд № 12

Висновки В античності порівняно з давньосхідними цивілізаціями було зроблено принциповий крок уперед щодо становища людини в суспільстві, осмислення художньої творчості – складається гуманістична традиція. Відмінність полягає і в ступені впливу на інші народи старовини, і в тому, що культура Греції і Риму ніколи не забувалася і безпосередньо вплинула на подальший розвиток культури. При всій єдності античної культури, її грецький і римський етапи мають свої особливості. На політичне й релігійне мислення, філософські та юридичні погляди, літературу і мистецтво Західної Європи сильніше вплинув Рим. У культурній традиції Східної Європи, в тому числі України, провідним через посередництво Візантії був грецький вплив. За античності зароджуються явища, які на подальших етапах стануть визначальними в культурі, особливо – християнська релігія.

Дякую за увагу!
Слайд № 13

Дякую за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.