Анкети для оцінювання діяльності педагогічного працівника під час атестації

Опис документу:
Подані анкети стануть на допомогу в визначенні педагогічної майстерності вчителя під час його атестації адміністрацією школи, колегами, учнями та їх батьками. Також подано таблицю для визначення кваліфікаційної категорії педагогічного працівника на основі співвідношення рівнів оцінки його професійної діяльності

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Анкета

для оцінювання діяльності педагогічного працівника

адміністрацією школи

__________________________________________________________________

(П.І.Б. педагогічного працівника, посада, напрямок, діяльність)

№ з/п

Критерії оцінювання

Ступінь оцінювання критеріїв:

1 – низький рівень; 2 – середній рівень; 3 – високий рівень

1 бал

2 бали

3 бали

1

Рівень теоретичної підготовки з предмета викладання або напрямку діяльності

2

Рівень практичної підготовки з предмета викладання або напрямку діяльності

3

Результативність роботи (участь учнів в олімпіадах, конкурсах, турнірах тощо, які відбувалися у міжатестаційний період)

4

Наявність власних методик викладання, педагогічних технологій, методичних розробок тощо

5

Участь у поширенні прогресивного педагогічного досвіду (організація і проведення семінарів, нарад, читань, публікацій, видань тощо)

6

Рівень відкритих навчально-виховних заходів, які проводив педагог у міжатестаційний період

7

Внесок у створення (поповнення) матеріально-технічної бази закладу(кабінету)

8

Допомога колегам

по роботі

9

Рівень виконавської

дисципліни

10

Рівень загальної

культури

Загальна кількість балів:

Коефіцієнт розраховується за формулою:

К загальна кількість балів / 30

Рівень діяльності педагогічного працівника визначається за відповідною шкалою:

К = 0,9 – 1,0 – високий рівень;

К = 0,6 – 0,8 – середній рівень;

К = 0,3 – 0,5 – низький рівень.

Анкета

для оцінювання діяльності педагогічного працівника

колегами по роботі

__________________________________________________________________

(П.І.Б. педагогічного працівника, посада, напрямок, діяльність)

№ з/п

Критерії оцінювання

Ступінь оцінювання критеріїв:

1 – низький рівень; 2 – середній рівень; 3 – високий рівень

1 бал

2 бали

3 бали

1

Рівень загально педагогічної

підготовки

2

Уміння організувати навчально-виховний процес та ефективність навчально-виховної роботи

3

Надання дієвої допомоги молодим вчителям та іншим педагогічним працівникам

4

Впровадження прогресивного педагогічного досвіду у практику роботи школи

5

Внесок у створення (поповнення) матеріально-технічної бази закладу(кабінету)

6

Рівень і ефективність роботи з батьками

учнів

7

Рівень виконавської

дисципліни

8

Авторитет серед

учнів

9

Прояв моральних якостей (порядність, чесність тощо)

10

Рівень загальної

культури

Загальна кількість балів:

Коефіцієнт розраховується за формулою:

К загальна кількість балів / 30

Рівень діяльності педагогічного працівника визначається за відповідною шкалою:

К = 0,9 – 1,0 – високий рівень;

К = 0,6 – 0,8 – середній рівень;

К = 0,3 – 0,5 – низький рівень.

Анкета

для оцінювання діяльності педагогічного працівника

батьками учнів школи

__________________________________________________________________

(П.І.Б. педагогічного працівника, посада, напрямок, діяльність)

№ з/п

Критерії оцінювання

Ступінь оцінювання критеріїв:

1 – низький рівень; 2 – середній рівень; 3 – високий рівень

1 бал

2 бали

3 бали

1

Рівень і глибина знань (розвитку дитини), які, на ваш погляд, дає педагог вашій дитині

2

Позитивний вплив педагога на виховання вашої дитини

3

Зацікавленість вашої дитини в уроках (заняттях), які проводить педагог

4

Зацікавленість вашої дитини в роботі гуртка, який веде педагог

5

Ставлення педагога до вашої

дитини

6

Авторитарність педагога для вас як для батьків дитини

7

Рівень загальної культури

педагога

Загальна кількість балів:

Коефіцієнт розраховується за формулою:

К загальна кількість балів / 21

Рівень діяльності педагогічного працівника визначається за відповідною шкалою:

К = 0,9 – 1,0 – високий рівень;

К = 0,6 – 0,8 – середній рівень;

К = 0,3 – 0,5 – низький рівень.

Анкета

для оцінювання діяльності педагогічного працівника

учнями школи

__________________________________________________________________

(П.І.Б. педагогічного працівника, посада, напрямок, діяльність)

№ з/п

Критерії оцінювання

Ступінь оцінювання критеріїв:

1 – низький рівень; 2 – середній рівень; 3 – високий рівень

1 бал

2 бали

3 бали

1

Вміння педагога цікаво організувати вивчення предмета, який він викладає

2

Вміння педагога цікаво організувати роботу факультативу, гуртка, секції

3

Глибина знань, які дає

учитель

4

Ерудиція педагога (глибина з певних галузей знань)

5

Свідома дисципліна на заняттях, які проводить педагог

6

Справедливість педагога у відношенні до інших людей

7

Вимогливість педагога у відношенні

до себе

8

Авторитет педагога в учнівському

середовищі

Загальна кількість балів:

Коефіцієнт розраховується за формулою:

К загальна кількість балів / 24

Рівень діяльності педагогічного працівника визначається за відповідною шкалою:

К = 0,9 – 1,0 – високий рівень;

К = 0,6 – 0,8 – середній рівень;

К = 0,3 – 0,5 – низький рівень.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Таблиця

для визначення кваліфікаційної категорії педагогічного працівника

на основі співвідношення рівнів оцінки його професійної діяльності

Кваліфікаційна категорія

Рівень професійної діяльності педагога за оцінкою

адміністрації закладу

педагогічним колективом

учнями школи

батьками учнів

Спеціаліст вищої категорії

високий

високий

високий

високий

Спеціаліст

І категорії

високий

високий

високий,

середній

високий,

середній

Спеціаліст

ІІ категорії

високий,

середній

високий,

середній

високий,

середній,

низький

високий,

середній,

низький

Спеціаліст

високий,

середній,

низький

високий,

середній,

низький

високий,

середній,

низький

високий,

середній,

низький

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
2
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!