і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

«Анімація в PowerPoint»

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект уроку

«Анімація в PowerPoint»

Мета уроку:

навчальна: введення поняття «анімація». Формування уявлення учнів про анімацію у програмі PowerPoint. Формування навичок додавання до слайдів ефектів анімації.

розвивальна: розвиток у школярів теоретичного та творчого мислення; формування оперативного мислення, напрямленого на вибір оптимальних рішень; розвиток мовлення, пам’яті, вміння аналізувати, виділяти головне; розвиток пізнавального інтересу в учнів; підвищення творчої активності та інтересу учнів до предмету інформатики.

виховна: виховання інформаційної культури; акуратності та чіткості в роботі; волі до перемоги; винахідливості; вміння працювати у команді.

Тип уроку: урок формування нових знань, умінь, навичок.

Обладнання: ПК, прикладне програмне забезпечення Microsoft Power Point, картки із завданнями, опорний конспект, папка з малюнками або мережа Інтернет, робочі зошити.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

Підготовка учнів до уроку, привітання, налаштування на роботу на уроці.

Вчитель. Знову день почався, діти.

Всі зібрались на урок?

Тож пора нам поспішати –

Кличе в подорож дзвінок.

А урок наш незвичайний,

«Анімашка» - його зовуть.

Щоб урок цей був цікавим,

Ти активним мусиш буть.

У комп’ютерному класі

Правила слід пам’ятати

І старанно працювати,

Щоб знання хороші мати.

ІІ. Правила поведінки у кабінеті інформатики

Гра «Закінчи речення»:

  • Заходити у кабінет інформатики потрібно… (спокійно, не поспішаючи)

  • Їсти, пити… (не можна)

  • При роботі з комп’ютером руки повинні бути… (сухими, чистими)

  • Не можна торкатися до… (дротів, розеток, кнопок клавіатури, з якими незнайомий, екрану монітора, тильної сторони комп’ютера)

  • Від монітора треба сидіти на відстані… (не менше 50 см)

Учні прикріплюють правила поведінки на сьогоднішній урок магнітами на дошці.

Хочеш щось спитати, підніми руку

Без дозволу - нічого не вмикай

Знаєш сам – навчи того, хто не знає

Будь уважним і старанним

ІІІ. Перевірка домашнього завдання

Кілька учнів представляють свої презентації «Мої улюблені свята».

ІV. Мотивація навчальної діяльності

Вчитель (вступне слово):

Шановні учні!

Хочу запросити вас до казки. (перегляд презентації Новорічна ялинка)

Ми тільки що переглянули презентацію ”Новорічна ялинка”.

Хоч ви вже дорослі діти, але думаю, що інколи не відмовляєте собі подивитись хороший мультик. А як же ж вони створюються? Є різні методи і ми скористаємось одним із них.

V. Повідомлення теми та мети уроку

Сьогодні на уроці у вас буде можливість побути у ролі мультиплікаторів. Ми будемо створювати анімашки, навчимося створювати анімовані презентації з використанням текстів, малюнків, анімації;

Отже, тема нашого уроку „ Анімація в презентаціях”.

Для того, щоб створити цікаву та естетичну анімацію, ми скористаємось одною з найпростіших та популярніших програм PowerPoint, яку ми зараз вивчаємо, будемо використовувати мережу Інтернет для знаходження відповідних матеріалів. Але перед тим, перевіримо, як ви засвоїли матеріал з попередніх уроків.

VI. Актуалізація опорних знань

Для того, щоб розпочати працювати, давайте спочатку пригадаємо…

Вправа "Закінчи речення"

  1. Слайд-фільм, що демонструється за допомогою комп’ютера ... (комп'ютерна презентація).

  2. Одна з програм для створення комп'ютерних презентацій - ...
    (Power Point);

  3. Щоб запустити програму Power Point, необхідно виконати наступні дії … (Пуск, усі програми, Microsoft Office, Microsoft Office PowerPoint 2010)

  4. За своєю структурою презентація - це набір ...(слайдів)

  5. Щоб привернути увагу слухачів, у слайдах використовують...
    (анімаційні ефекти).

  6. Як запустити режим «Показ слайдів» з допомогою гарячих клавіш?... (F5)

VII. Ознайомлення з новим матеріалом

Отже, що ж таке анімація? Прошу поглянути на екран

Пояснення нового матеріалу з допомогою презентації Анімація в презентації

VIII. Первинна перевірка розуміння навчального матеріалу

Запитання до класу.

Як бачите все досить просто, головне чітко вказати послідовність дій. Ще раз нагадаємо алгоритм додавання ефекту анімації до об’єктів, розташованих на слайдах.

Учні на екрані у правильній відповідності вказують порядок дій застосування анімації до об’єкту.

IX. Виконання вправ у зошиті

Завдання 1, Завдання 2. Гімнастика для розуму (практичне моделювання задачі)

Повідомлення і пояснення практичної роботи за комп’ютерами –

• застосування анімації до слайдів з презентації, яку ви створили минулого уроку «Мої улюблені предмети»;

застосування анімації до об’єкту з презентації, яку ви створили минулого уроку. (Сніжинка).

X. Фізкультхвилинка

Вчитель

У дорозі всі втомились,

Адже добре потрудились.

Тож давайте для розрядки

Зробим кілька вправ зарядки.

Руки – вгору, руки – вниз,

На сусіда подивись.

Руки – вгору, руки – в боки,

І зроби чотири кроки.

Раз – присіли, два – устали,

Пострибали, пострибали.

До комп’ютерів сідаймо,

У дорогу вирушаймо.

XI. Практична частина

Учні сідають на свої робочі місця і виконують завдання.

XII. Гімнастика для очей

Очі щільно ми закрили –

Це один, два, три, чотири.

Потім ширше розкриваєм,

Вдалині щось роглядаєм.

Очі швидко обертаєм,

Головою не хитаєм.

Вліво раз, два, три, чотири.

Вправо стільки ж повторили.

Раз, два, три!

Очі догори!

На чотири та й на п’ять

Будем міцно їх стулять.

Знову очі догори

Ми рахуєм раз, два, три!

XIІІ. Підсумок уроку

Вчитель. А тепер давайте переглянемо і оцінимо ваші роботи. В ролі оцінювачів будете ви самі. Вам потрібно буде, переглянувши всі роботи, вибрати одну найкращу. Потім по черзі підходимо до дошки і в таблиці прикріплюємо сонечко на вибране місце.

Хто набере найбільше балів, отримає найвищу оцінку.

Увага! Голосувати за себе не можна!

Учні представляють свої проекти і отримують оцінки.

Перед тим, як попрощатись хочу дізнатись вашу думку про сьогоднішній урок. Перед вами лежать картки з емоціями:

Прошу кожного піднести в верх ту емоцію, яку ви зараз відчуваєте після проведеного уроку.

Учні по черзі підносять їх і висловлюють свою думку.

Вчитель. Дякую вам усім за співпрацю! Нехай вам щастить! До нових зустрічей!

XІV. Домашнє завдання

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Даний матеріал стане у нагоді вчителям інформатики
  • Додано
    13.08.2018
  • Розділ
    Інформатика
  • Клас
    7 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    131
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    QV803545
  • Вподобань
    0
Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь
Схожі матеріали