Англія у XVI ст. Англійська революція

Опис документу:
Після цього уроку учні зможуть: пояснює періоди правління Генріха VIII і Єлизавети І; визначає причини і привід створення англіканської церкви; оцінює англо-іспанське суперництво і вказує причини перемоги Англії; використовує матеріал про Білль про права в Англії для пояснення того, яким тривалим був у європейській історії шлях до затвердження прав і свобод людини; висловлює власну думку щодо дискусійних питань.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Предмет: всесвітня історія

Клас: 8

Урок №

Тема: Англія у XVI ст. Англійська революція

Мета уроку: створити умови для розвитку історичної компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення світової історії, логічного мислення, історичної грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових історичних компетентності.

Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: пояснює періоди правління Генріха VIII і Єлизавети І; визначає причини і привід створення англіканської церкви; оцінює англо-іспанське суперництво і вказує причини перемоги Англії; використовує матеріал про Білль про права в Англії для пояснення того, яким тривалим був у європейській історії шлях до затвердження прав і свобод людини; висловлює власну думку щодо дискусійних питань.

Основні дати: 1509—1547 рр. — правління Генріха VIII; 1534 р. — прийняття Акта про супрематію — початок Реформації в Англії; 1558—1603 рр. — правління Єлизавети І; 1588 р. — загибель «Непереможної армади»; 1640 р. — початок революції в Англії; 1649 р. — страта короля Карла І і проголошення Англії республікою; 1653—1658 рр. — протекторат Кромвеля; 1688 р. — «Славна революція»; встановлення в Англії конституційної монархії.

Обладнання уроку: підручник.

Тип уроку: розвиток історичної компетентності

Перебіг уроку

1. Організаційний етап. Мотивація навчальної діяльності учнів.

2. Актуалізація опорних знань:

Бесіда з класом:

1. Заради чиїх інтересів діяв кардинал Рішельє? Обґрунтуйте свою думку.

2. Наведіть факти, що підтверджують завершення формування абсолютної монархії у Франції за Людовіка XIV.

3. Чи була закономірним явищем поява такого короля, як Людовік XV? У чому проявлялася криза французького абсолютизму?

3. Вивчення нового матеріалу:

3.1. Зміни в економіці та суспільстві

Робота з термінами та поняттями

Акціонерна компанія — колективна форма підприємництва, за якою з метою розширення підприємств створюються товариства (компанії), що об'єднують індивідуальні капітали пайовиків-акціонерів.

Аграрна революція — зміни в сільському господарстві, основним змістом яких є встановлення капіталістичних ринкових відносин.

Обгороджування — насильницьке позбавлення селян землі, яку землевласники потім обгороджували.

3.2. Королівська Реформація.

3.3. Боротьба проти Іспанії за панування на морі.

3.4. Громадянська війна

Робота з термінами та поняттями

Республіка — форма державного правління, за якої джерелом влади визнається народ, органи державної влади обираються на певний термін, а державна влада поділяється на законодавчу, виконавчу і судову гілки.

Політична реставрація — відновлення старого, поваленого суспільного устрою, династії чи релігії. 4. Рефлексія:

Бесіда

1. Якими були особливості соціально-економічного розвитку Англії в XVI ст.?

2. Чому англійську Реформацію називають королівською? Як вона здійснювалася?

3. Порівняйте особливості абсолютної монархії у Франції, Іспанії та Англії.

4. Які події, на вашу думку, були найважливішими в період правління Єлизавети І в Англії? Обґрунтуйте свій вибір.

5. Коли О. Кромвеля проголосили лордом-протектором країни?

6. Хто став королем Англії після реставрації Стюартів?

7. Який державний лад установився в Англії після «Славної революції»?

8. Яку роль відігравав релігійний чинник у подіях Англійської революції? Поясніть свою точку зору.

5. Підсумок уроку. 6. Домашнє завдання:§

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
3
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!
Схожі матеріали