і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

"АНАЛІЗ ВПРОВАДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ «SCREAM»

Перегляд
матеріалу
Отримати код

АНАЛІЗ ВПРОВАДЖЕННЯ

НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ «SCREAM»

Опрацювавши дані анкет щодо проведеної методики по навчально – виховному комплексу «Крик», стало видно, що в цілому форми роботи учням сподобалася, зацікавили їх, хоча і в дечому викликали певні труднощі.

Так найвеселішою формою роботи школярі вважають складання кумедних віршиків, але ця форма є менш пізнавальною і ще менш корисною для застосування на уроках.

Найбільш творчою формою роботи є написання оповідання, що є корисним, але зовсім не цікавим і не веселим заняттям.

Щодо колажу, то це, як показали восьмикласники, є корисним, цікавим і одночасно веселим завданням, але менш пізнавальним і творчим, ніж попередньо зазначені форми роботи.

Більшості учнів сподобалось проведення рухливих дебатів, які не ставлять їх перед вибором, не мають на меті нав’язати чужу думку. Тому, хто не може відразу визначитися з власною позицією приєднатися до тих чи інших опонентів, можна залишитися осторонь і спостерігати за рухом дебатів. Ця форма роботи для учнів є корисною, пізнавальною, для декого веселою, цікавою, але менш творчою, бо для дебатів треба володіти певними знаннями, щоб вміло довести опонентові свою думку.

Отже, така форма роботи як оповідання є найбільш творчою. Але не для всіх цікавою. Кумедні віршики, за даними анкет, цікаве, корисне і творче заняття. Колаж є цікавою, корисною і в основному веселою роботою. А рухливі дебати – це завдання корисне і пізнавальне.

Саме тому, що за попередніми даними психолого – педагогічних спостережень клас є гуманітарним за своїм спрямуванням, можна говорити про використання вище згаданих модулів (як в цілому, так і частково) на різноманітних уроках.

Із анкет видно. Що найпотрібнішою і найдоцільнішою формою роботи, яку можна застосовувати на уроках є написання оповідань. Проте ця форма є менш улюбленішою, бо потребує від учня гарного володіння писемним зв’язним мовленням. А це досить складно і не у всіх виходить.

Кумедні віршики школярам сподобалось складати. Але потреба у їх використанні на уроці невелика.

Найбільш приваблює дітей виготовлення колажу, але так само доцільність на уроках незначна.

Рухливі дебати сподобались не всім. Бо дехто з учнів так і не приєднався до думки жодного з опонентів. А також складність дебатів у тому, що треба володіти додатковими знаннями і вміти чітко, ясно, логічно і послідовно викладати свої думки. Проте використання дебатів на уроках має своє місце.

Загалом, виходячи із даних учнівських анкет, видно, що в учнів є бажання працювати творчо. Вони розуміють значимість додаткових занять, потребу в набутті вмінь послідовно, логічно викладати думки, вільному володінні мовленнєвої ситуацією, тому вчителям-предметникам варто будувати уроки з урахуванням потреб школярів, звертаючи увагу на їх коло інтересів та зацікавлень.


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Виступ на педагогічній раді
  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    9 Клас, 10 Клас, 11 Клас
  • Тип
    Стаття
  • Переглядів
    68
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    HA431448
  • Вподобань
    0
Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь