і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

"АНАЛІЗ ВПРОВАДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ «SCREAM»

Перегляд
матеріалу
Отримати код

АНАЛІЗ ВПРОВАДЖЕННЯ

НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ «SCREAM»

Опрацювавши дані анкет щодо проведеної методики по навчально – виховному комплексу «Крик», стало видно, що в цілому форми роботи учням сподобалася, зацікавили їх, хоча і в дечому викликали певні труднощі.

Так найвеселішою формою роботи школярі вважають складання кумедних віршиків, але ця форма є менш пізнавальною і ще менш корисною для застосування на уроках.

Найбільш творчою формою роботи є написання оповідання, що є корисним, але зовсім не цікавим і не веселим заняттям.

Щодо колажу, то це, як показали восьмикласники, є корисним, цікавим і одночасно веселим завданням, але менш пізнавальним і творчим, ніж попередньо зазначені форми роботи.

Більшості учнів сподобалось проведення рухливих дебатів, які не ставлять їх перед вибором, не мають на меті нав’язати чужу думку. Тому, хто не може відразу визначитися з власною позицією приєднатися до тих чи інших опонентів, можна залишитися осторонь і спостерігати за рухом дебатів. Ця форма роботи для учнів є корисною, пізнавальною, для декого веселою, цікавою, але менш творчою, бо для дебатів треба володіти певними знаннями, щоб вміло довести опонентові свою думку.

Отже, така форма роботи як оповідання є найбільш творчою. Але не для всіх цікавою. Кумедні віршики, за даними анкет, цікаве, корисне і творче заняття. Колаж є цікавою, корисною і в основному веселою роботою. А рухливі дебати – це завдання корисне і пізнавальне.

Саме тому, що за попередніми даними психолого – педагогічних спостережень клас є гуманітарним за своїм спрямуванням, можна говорити про використання вище згаданих модулів (як в цілому, так і частково) на різноманітних уроках.

Із анкет видно. Що найпотрібнішою і найдоцільнішою формою роботи, яку можна застосовувати на уроках є написання оповідань. Проте ця форма є менш улюбленішою, бо потребує від учня гарного володіння писемним зв’язним мовленням. А це досить складно і не у всіх виходить.

Кумедні віршики школярам сподобалось складати. Але потреба у їх використанні на уроці невелика.

Найбільш приваблює дітей виготовлення колажу, але так само доцільність на уроках незначна.

Рухливі дебати сподобались не всім. Бо дехто з учнів так і не приєднався до думки жодного з опонентів. А також складність дебатів у тому, що треба володіти додатковими знаннями і вміти чітко, ясно, логічно і послідовно викладати свої думки. Проте використання дебатів на уроках має своє місце.

Загалом, виходячи із даних учнівських анкет, видно, що в учнів є бажання працювати творчо. Вони розуміють значимість додаткових занять, потребу в набутті вмінь послідовно, логічно викладати думки, вільному володінні мовленнєвої ситуацією, тому вчителям-предметникам варто будувати уроки з урахуванням потреб школярів, звертаючи увагу на їх коло інтересів та зацікавлень.


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Виступ на педагогічній раді
  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    9 Клас, 10 Клас, 11 Клас
  • Тип
    Стаття
  • Переглядів
    53
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    HA431448
  • Вподобань
    0
Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь