Аналіз виконання ДПА з математики учнями 9 класу

Опис документу:
Аналіз виконання ДПА з математики учнями 9 класу, можливо для когось буде шаблоном

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Аналіз виконання ДПА з математики учнями

9 класу в 2016 – 2017 навчальному році.

Завдання для проведення атестації склала вчитель математики Кишко С. О., погоджено на педагогічній раді протокол №2, від 14/04/2017 та затверджено керівником навчального закладу тимчасово виконуюча обов’язки директором Г. М. Торбаніст.

Всього 18 варіантів.

Атестація розпочалась в 900.

Оформлення відповідей на завдання атестаційної роботи здійснюється учнем на спеціальному бланку відповідей, що розробився навчальним закладом.

Атестаційна робота складається з трьох частин. У першій частині кожної атестаційної роботи пропонуєть­ся 12 завдань з вибором однієї правильної відповіді. Усі необхідні обчислен­ня, перетворення тощо учні виконують на чернетках. Друга частина атестаційної роботи складається із 6 за­вдань відкритої форми з короткою відповіддю. Чотири завдання з алгебри і два з геометрії. Учень розв’язує завдання і вносить відповідь у бланк відповідей. Третя частина атестаційної роботи склада­ються із завдань відкритої форми з розгорнутою відповід­дю.

Для учнів загальноосвітніх класів максимально можлива сума балів за атестаційну роботу становить 40.

Номери завдань

Кількість балів

Усього

1.1–1.12

по 1 балу

12 балів

2.1–2.6

по 2 бали

12 балів

3.1 –3.4

4 бали

4 бали

Сума балів

40 балів

Відповідність кількості набраних учнем балів оцінці за 12-бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів наведено в таблиці

Кількість

набраних балів

Оцінка за 12-бальною системою

оцінювання навчальних досягнень учнів

0–2

1

3–4

2

5–6

3

7–9

4

10–12

5

1316

6

1720

7

2124

8

2528

9

2932

10

3336

11

3740

12

Перша частина атестаційної роботи складалась з 12 завдань з вибором однієї правильної відповіді (тести). Завдання початкового та середнього рівня складності. Одне із завдань з математики за 5клас, одне з математики 6 класу, по два завдання з алгебри 7, 8, 9 класу, всього з алгебри 8 завдань. Решта чотири завдання з геометрії дев’яте за 7 клас, десяте за 8 клас, одинадцяте – дванадцяте за 9 клас.

Тестову частину виконували всі учні. Аналіз роботи показав, що учні добре засвоїли матеріал 5 - 6класу (завдання обчислювального характеру, дії зі звичайними дробами, пропорція, раціональні числа та дії над ними), а саме 13 учня – 81%. За 7 клас №3 завдання на спрощення виразів і №4 завдання що вимагали знань формул скороченого множення, рівнянь та розв’язування їх систем: виконали 13 учнів – 81%. Завдання за 8 клас спрощення ірраціональних виразів, дії з дробами, квадратні рівняння та теорема Вієта виконали 14 учнів – 88%. Аналогічним чином і з завданнями за 9 клас №7 виконали 12 учнів – 75%, а №8 8 це 50 % - в цих номерах були розглянуті теми: функції їх графіки та властивості, нерівності та їх розв’язування, прогресії – арифметична та геометрична, відсотки.

Завдання з геометрії за 7 клас №9 виконали добре 10 учнів – 62 %, завдання були з тем: находження периметрів фігур, знаходження градусної міри кута трикутників, знаходження кутів при перетині паралельних прямих січною. Завдання з геометрії за 8 – 9 класи охоплювали слідуючи теми: теорема Піфагора, розв’язування трикутників, вектори і координати на площині, площі фігур. №10 – 15 учнів це 94%, а №11 – 11 учнів – 69% і №12 виконали 9 учнів – 56%.

Друга частина атестаційної роботи складалась з шести завдань відкритої форми з короткою відповіддю. Завдання достатнього рівня складності чотири з алгебри за 7 – 9 класи і два з геометрії за 7 – 9 класи. Розглянуті були теми:

  • Розв’язати дрібно раціональне рівняння,

  • Розв’язати нерівності (лінійні, квадратичні),

  • Спростити ірраціональні вирази,

  • Виконати дії з дробами,

  • Дії зі степеневими виразами,

  • Арифметична та геометрична прогресії,

  • Квадратні рівняння та теорема Вієта,

  • Відсоткові розрахунки,

  • Елементи теорії ймовірності,

  • Квадратна функція і її властивості,

  • Теорема Піфагора, синусів, косинусів,

  • Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника,

  • Знаходження площ, периметрів многокутників,

  • Координати на площині, вектори,

  • Подібність трикутників.

Аналіз робіт показав, що десять учнів починали виконувати другу частину і в основному тільки те що вміли розв’язувати. Починали виконувати завдання алгоритмічного характеру, допускали помилки при обчислюванні. №2.1 спростити дробовий вираз виконали 8 з 9 учнів це 50%. №2.2 квадратне рівняння та теорема Вієта, виконали 9 з 10 учнів це 56%. Завдання №2.3 - системи рівнянь, дробово-раціональні рівняння виконали 6 з 9 учнів це 37%. Завдання № 2.4 системи нерівностей розв’язали 8 учнів – 50%. Геометричні задачі на обчислення площ і периметрів №2.5 виконали 7 учнів – 44%. У задачах №2.6 дії над векторами, застосування ознак подібності трикутників впорались из задачами 4 з 7 учнів це 25%.

Третю частину починало розв’язувати 5 учнів. Будували графіки в системі координат 4 учня і тільки одна (6%) виконала завдання вірно Гоманова А., решта допускали помилки в дослідженні функцій або графічні (графік не відповідав умові, або при обчисленні координат вершини параболи і як наслідок не вірний графік), були помилки у відповідях при тлумаченні проміжків зростання і спадання. Текстову задачу розв’язала вірно Гоманова А. вірно це 6%. Намагались розв’язувати системи, геометричні задачі але не вірно.

Порівняльний аналіз показав, що учні 9 класу майже всі підтвердили свій рівень знань. Покращили результати Гарбузовський М. (7-8), Гоманова А. (9-10), Черноус А. (8-9). Погіршили такі учні, як: Бондаренко І. (9-7), Константинов В. (4-3), Новиков С. (4-3). Це пов’язано з тим, що до ДПА з математики (алгебра і геометрія разом), не всі сумлінно готувались, а учні які мали за ІІ семестр з геометрії оцінку 3 отримали її на ДПА.

Річне оцінювання з алгебри

ДПА з математики

 

 

І рівень

ІІ рівень

ІІІ рівень

ІV рівень

 

 

І рівень

ІІ рівень

ІІІ рівень

ІV рівень

 

 

кіл-ть

Σ

Σ

Σ

Σ

%

якість

кіл-ть

Σ

Σ

Σ

Σ

% якість

9

16

8-50%

8-50%

50%

16

2-12%

6-38%

7-44%

1-6%

50%

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
2
дн.
2
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!