і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Аналіз виконання ДПА з математики учнями 11 класу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Аналіз виконання ДПА з математики учнями

11 класу в 2014 – 2015 навчальному році.

На державній атестації був використаний збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики: 11кл. / авт. Глобін О. І., Єргіна О. В., Сидоренко П. Б., Панкратова І. Є./ -К. : центр навчальної методичної літератури, 2013.

Адміністрація школи вибрала для проведення атестації слідуючи варіанти першої та другої частини: №№ 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18. Всього 15 варіантів. Третя частина передані варіанти по телебаченню №№ 21, 23, 27, 30.

Атестація розпочалась в 905.

Перша частина атестаційної роботи складалась з 12 завдань з вибором однієї правильної відповіді (тести). Завдання початкового та середнього рівня складності. Перше завдання з математики за 5, 6клас, друге з алгебри 7 класу, третє – четверте з алгебри 8, 9 класу, а п’яте – шосте з алгебри та початків аналізу за 10 клас, сьоме – восьме з алгебри та початків за 11 клас. Решта завдань з геометрії дев’яте за 7, 8 клас, десяте за 9 клас, одинадцяте – дванадцяте за 10, 11 клас.

Аналіз роботи показав, що учні 11 класу, які вибрали предмет за вибором, а це 4 учні, добре засвоїли матеріал 5, 6 класу (завдання обчислювального характеру), завдання з алгебри 7, 8 клас ( дії з цілими виразами, многочлени, дії з дробами ), а саме 3 учня – 75%. За алгебри за 9-11 клас дещо гірше 2 учні 50%, (розв’язування нерівностей, спрощення логарифмічних, ірраціональних, тригонометричних виразів, знаходження інтегралів та похідних).

Завдання з геометрії за 7- 9 клас виконали відмінно всі учні – 100%, завдання були з тем: находження периметрів фігур, знаходження градусної міри кута трикутників, знаходження кутів при перетині паралельних прямих січною, теорема Піфагора, розв’язування трикутників, вектори і координати на площині, а за 10-11 клас 3 учні це 75 %, завдання на теми: площі та об’єми фігур, взаєморозміщення прямих і площин у просторі.

Друга частина атестаційної роботи складалась з чотирьох завдань відкритої форми з короткою відповіддю. Завдання достатнього рівня складності три з алгебри та початків аналізу за 10 – 11 класи і одне з геометрії за 11 клас. Розглянуті були теми:

  • Логарифмічні рівняння, нерівності, спрощення виразів;

  • Дослідження функції на екстремум;

  • Розв’язування показникових, степеневих та ірраціональних рівнянь;

  • Інтеграл функції та його застосування;

  • Знаходження об’єму піраміди та призми;

  • Знаходження площі повної поверхні конуса.

Аналіз робіт показав, або виконували другу частину роботи частково. Починали виконувати завдання алгоритмічного характеру (рівняння та нерівності). №2.1 виконало 2 учнів – 50%, а №2.2 (застосування похідної та інтегралу) виконало 2 учнів – 50%. Завдання №2.3 на знаходження мінімуму функції виконало 1 учень з 4 це 25%. Геометричні задачі № 2.4 змогли розв’язати 2учнів – 50%.

Не всі учні розпочали виконувати третю частину. Один учень розв’язав завдання №3.1 це знаходження найбільшого та найменшого значення функції на заданому проміжку. Але не охайно записано відповідь, не повністю записане обґрунтування.

Ще один учень почав розв’язувати геометричну задачу №3.3: правильно накреслено рисунок та зроблено його опис, записана вірно формула, але до кінця задача не розв’язана. Це пов’язано з тим, що учню не вистачило часу на роздуми.

Порівняльний аналіз показав що учні 11 класу, які вибрали предмет за вибором математику, підтвердили свій рівень знань.

Річне оцінювання

ДПА

 

 

І рівень

ІІ рівень

ІІІ рівень

ІV рівень

 

 

І рівень

ІІ рівень

ІІІ рівень

ІV рівень

 

 

кіл-ть

Σ

Σ

Σ

Σ

%

якість

кіл-ть

Σ

Σ

Σ

Σ

% якість

11

4

1-25%

1-25%

2- 50%

0

50%

4

1-25%

1-25%

2- 50%

0

50%

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Аналіз виконання ДПА з математики учнями 11 класу, можливо для когось стане шаблоном

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн
395 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти