Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Плітки. Конфлікти
»
Взяти участь Всі події

Аналіз виховної роботи з учнями 1 класу за 2020-2021 навчальний рік

НУШ

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

15.09.2021

191

29

0

Опис документу:

Аналіз виховної роботи в 1-Б класі за 2020-2021 навчальний рік.

Для виховної роботи ставила такі завдання:

=продовжувати роботу над формуванням цілісного, дружнього колективу;

=працювати над розвитком моральних якостей дитини;

=продовжити роботу над формуванням почуттів поваги та любові до рідного краю, народу, мови

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Аналіз виховної роботи в 1-Б класі за 2020-2021 навчальний рік.


У класі 21 учнь. З них 14 хлопчиків і 7 дівчаток.

Для виховної роботи ставила такі завдання:

  • продовжувати роботу над формуванням цілісного, дружнього колективу;

працювати над розвитком моральних якостей дитини;

продовжити роботу над формуванням почуттів поваги та любові до рідного краю, народу, мови;

виховувати пізнавальні інтереси і активне ставлення до суспільного життя;

вивчати інтереси і потреби сімей школярів, удосконалювати зв’язки з ними.

На початку навчального року я почала роботу з виховання в школярів пізнавальних інтересів, активності, самостійності й творчого відношення до навчання.

Стосунки у класі загалом дружні й доброзичливі, присутнє порозуміння у стосунках між хлопчиками і дівчатками. Колектив класу діяльний, учні долучаються до організації класних справ, активно виконують доручення вчителя, приймають участь в класних та шкільних конкурсах. Клас із задоволенням бере участь у позакласних заходах.

Протягом року велася виховна робота, яка поєднувала як традиційні форми роботи (бесіди, години спілкування, виховні години), так і нетрадиційні (тестування, інтерактивні ігри, квести).

Формування ціннісного ставлення до себе відбувалося через пропагування здорового способу життя, застосування здоров’язберігаючих технологій (проведення динамічних пауз на уроках, використання оздоровчих вправ, пальчикової гімнастики, музикотерапія, психологічні розминки), через проведення бесід з техніки безпеки з метою профілактики дитячого травматизму, проведення тематичної виховної години «Поведінка на дорогах і вулицях у зимовий період ». Також проводились урок дружби «Учись дружити, учись жити в колективі» та уявна подорож «Тили-бом, загорелся Кошкин дом». Для повного становлення дитини у колективі проводилась гра – тренінг «Я та мій клас» та інтелектуальна хвилинка «Хто я?».

Працювала над згуртованістю класу, а в цьому допомогла робота над дисципліною учнів, формуванням моральних якостей у кожного з них.

Намагалась включити багато спільних творчих справ: цікавих мандрівок, практичних занять, ігор, вікторин, конкурсів, акцій, які більше згуртували дітей і відкрили їм нові цікаві знання, розвинули мовленнєву діяльність, їх потенціальні можливості.

Значне місце у діяльності класного керівника займає робота з батьками. Проводилися батьківські збори, за яким обговорювалися актуальні питання виховання дітей. Мають місце також індивідуальні консультації для батьків. Батьківський комітет класу активно бере участь у житті класу, в організації класних та позакласних заходів.

Таким чином, аналіз виховної роботи у відповідності із завданнями показує, що проведена робота сприяла формуванню учнівського колективу, розвитку моральних якостей дитини, почуттів поваги до символіки, оберегів і пісень України, створенню умов для розвитку творчих здібностей, покращенню рівня мотиваційної сфери дітей, вдалій адаптації учнів в класному колективі, формуванню довірчих відносин з батьками класу.

У наступному навчальному році планую працювати над:

  • Згуртуванням цілісного, дружнього колективу.

  • Вдосконаленням зв’язків з сімями школярів, створенням позитивної репутації класу.

  • Продовжувати формувати почуття поваги та любові до рідного краю, народу, мови.

  • Продовжувати розвивати моральні якості дітей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.