Аналіз виховної роботи у 4 класі за І семестр

Опис документу:
Розробка містить звіт про проведення виховної роботи у 4 класі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Аналіз виховної роботи у 4 класі за І семестр

Головним проблемним завданням класного керівника на 2017 -2018 навчальний рік – це підвищення ефективності учнівського самоврядування класу, спрямованої на розвиток в учнівської молоді лідерського потенціалу, громадянської активності, співпрацю класного керівника та активу учнівського самоврядування. Пріоритетом обраної виховної мети є прагнення підготувати особистість до тих життєвих ситуацій, в яких йому доведеться діяти в майбутньому,здатного самотужки зайняти притаманне лише йому місце в людському суспільстві, долаючи всі можливі перепони, адаптуючись до умов, що змінюються.

На початку навчального року на класних зборах було розподілено громадські доручення між учнями класу, і на посаду старости класу було обрано Герасименко Вікторію.

Учні 4 класу приймають активну участь в громадському житті школи і класу. Діти є досить активними та охоче беруть участь у різноманітних шкільних конкурсах і змаганнях. Результатом роботи співпраці класного керівника та активу учнівського самоврядування є демократичні стосунки у колективі, організація та проведення свят, виховних годин, конкурсів, екскурсій, походів на природу, створення дитячих проектів, акцій.

Варто відзначити ставлення батьків до проблем та потреб шкільного життя їх дітей. Батьки учнів налаштовані досить позитивно і прагнуть зробити все від них залежне для комфортного перебування їх дітей у школі. Досить толерантно батьки реагують на критику поведінки їх дітей, прагнуть збагнути та усунути причини, що викликають подібну ситуацію. Систематично у телефонному режимі відбувається спілкування батьків з класним керівником, наслідком якого є корегування поведінки учнів та їх ставлення до навчання.

Багато заходів було проведено в напрямку формування здорового способу життя, це: диспут на тему «Здоров'я і шкідливі звички», бесіда «Бережи своє здоров’я», лекція «Хто такі вітаміни?», «Правильне харчування – запорука здоров'я».

Учням намагалася прищеплювати любов до своєї рідної України, рідного села через мережу виховних заходів у напрямку ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави, а саме: дитячі роздуми на тему: «Ми діти європейської родини»"Про день Гідності та Свободи", гра - мандрівка " Моя Україна моїми очима ", усний журнал "День захистника України", години спілкування «Відроджуємо українські традиції. Гончарство, с. Опішня», «Український віночок».

Велика увага приділялася розвитку ціннісного ставлення особистості до себе та до людей, зокрема: година спілкування «Мистецтво спілкуватися з іншими», ситуаційно- рольова гра «Дотримуйся шкільної етики», бесіда «Закони життя нашого класу».

Учні класу є активними учасниками художньої самодіяльності в нашій школі. Їх запрошують взяти участь у проведенні свят. Так, вони були учасниками свята Миколая, Нового року, свята до дня Захисника України, Дня Вчителя.

Про хід і результати навчально-виховного процесу батькам ми повідомляємо на батьківських зборах, які проводяться відповідно до календарного плану.У минулому семестрі були проведені батьківські збори натеми: « Чому бувають нещасні діти?».Під час проведення зборів було вирішено ряд організаційних питань, пов'язаних з вихованням учнів, поведінкою, харчуванням у школі. Крім цього, один раз на місяць відвідую вдома сім'ї, в яких проживають учні. Проводяться індивідуальні бесіди з батьками учнів, які мають помітно знижений рівень навчання. За планом здійснюємо рейди до малозабеспечених, неповних сімей, та дітей під опікою. З умовами проживання ознайомились і маємо позитивний результат, адже всі діти тут мають добре створені умови для життя та навчання. Проблемних сімей у нашому класі немає.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
4
міс.
2
3
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!