Аналіз виховної роботи у 3 класі.

Опис документу:
Розробка містить короткі відомості про проведену виховну роботу у 3 класі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Аналіз виконання плану виховної роботи класним керівником 3 – го класу

Горбань Валентини Павлівни

за І семестр 2016 – 2017 навчального року.

Протягом першого семестру 2016 – 2017 навчального року третьому класі проводилась згідно затвердженому плану виховної роботи школи та Національної програми виховання.

Основні виховні заходи було спрямовано на реалізацію поставленої виховної проблеми: «Згуртування учнівського колективу шляхом формування комунікативних компетенцій учня».

І. Організація учнівського самоврядування.

На початку семестру в класі було організовано учнівське самоврядування. Шляхом таємного голосування, з урахуванням особистих інтересів між учнями було розподілено громадські доручення, організоване чергування у класній кімнаті, участь класу у шкільних та районних заходах.

Варто відзначити. Що всі ланки учнівського самоврядування працюють злагоджено,учні поважають старосту класу, виконують поставлені вимоги, забезпечують самообслуговування. Органи учнівського самоврядування залучаються до контролю за успішністю учнів.

ІІ. Громадське, національно – патріотичне виховання.

З метою національно – патріотичного виховання було заплановано та проведено такі виховні заходи:

  • Проведено перший урок «Україна – рідна земля».

  • Забезпечено участь класу класного колективу в акції «Милосердя».

  • Активна участь учнів класу у конкурсі малюнків до дня Козацтва, з нагоди цього свята учнями були підготовлені творчі завдання щодо життя козаків.

  • Активна участь учнів класу у проведенні виховних заходів «Запали свічку», присвячених Дню пам’яті жертв голодомору;

  • Конкурсна програма до Дня захисника України(Покрова), привітання хлопчиків. Залучення вчителя допризовної підготовки юнаків(Горбаня П.М) для проведення бесіди з учнями класу.

ІІІ. Художньо – естетичне сприяння творчому розвитку особистості:

  • Участь учнів у виставці «Осінній вернісаж» та «Дари осені».

  • Виступ учнів у святковому концерті з нагоди святкування Дня вчителя (музична сценка - папурі «Один день із життя школяра»), участь у конкурсній програмі до свята «Осінній бал»(учні нагороджені грамотою за зайняте І місце).

  • Активна участь учнів класу у роботі майстерні роботи діда Мороза, прикрашання актового залу, класної кімнати до новорічних свят; виготовлення новорічної ялинки зі штучних матеріалів до виставки «Збережи ялинку» (Файзрієва Д.).

ІV. Родинно – сімейне спрямування:

  • Проведено заплановані батьківські збори.

  • Проведено індивідуальні бесіди з батьками, щодо методів виховання у сім’ї .

  • Обстеження житлово – побутових умов дітей з багатодітних родин (Котенко Р., ) та дітей під опікою (Харанфіль А).

  • Залучення батьків до забезпечення комфортних умов навчання учнів у школі (ремонтні роботи, освітлення та інше).

V. Екологічне, туристсько – краєзнавче виховання.

* проведення операції «Чистий клас»;

* Створення колективного гербарію «Рослини рідного села, рослини, які ростуть на території школи».

* робота по озеленінню класної кімнати;

VІ. Превентивне та індивідуальне виховання.

Проведено години спілкування на теми:

  • «Мій рідний край – моя історія жива».

  • «Наодинці з собою», ознайомлення учнів з методами самовиховання.

  • «Що таке здібності і як їх розвивати?»

  • «Характер людини».

  • Тренінги «Толерантне спілкування», «Для мене бути здоровим означає…»;

  • Проекти дітей «Професії моїх батьків та ким я хочу бути.»

  • Анкетування «Мої мрії».

  • Індивідуальні бесіди з батьками.

VІІ. Формування здорового способу життя, безпека життєдіяльності.

  • Згідно листа до наказу по відділу освіти від 01.07.2008 № 177 було проведено цикл бесід з правил дорожнього руху.

  • Щотижневі бесіди з БЖ згідно плану та відповідно до наказів.

  • Визначення безпечного шляху від дому до школи, креслення схеми безпечного руху у щоденнику школярів;

  • Проведення бесід з батьками «Дозвілля дитини» (щодо організації дозвілля дитини після школи та на канікулах, про небезпечні місця та спороди у селі, ігор біля проїзної частини, вживання грибів,що має знати дитина, яка залишилась сама вдома та інші).

  • Цикл бесід, згідно інструкцій перед осінніми та зимовими канікулами, попередження батьків щодо забезпечення безпечних умов життєдіяльності учнів вдома;

В цілому заплановані заходи проведені, виховна робота відбувається цілеспрямовано та систематично.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
5
дн.
1
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!