АНАЛІЗ УРОКУ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

АНАЛІЗ УРОКУ

Відвідав урок________________________________ учителя_________________________________________________________

В______________________ класі «_______»_____________________201____р.

Тема уроку__________________________________________________________________________________________________

Мета уроку __________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________

Тип уроку: вивчення нового матеріалу, використання знань та навичок, узагальнення та систематизація знань, комбінований урок-бесіда, урок-лекція, практична робота, екскурсія, контрольна робота, урок-подорож, урок-семінар___________________________________________________________________(підкреслити чи доповнити)

Програма спостереження

високий

середній

низький

відсутній

1.

Організація класу на уроці

прийоми організації занять

ступінь забезпеченості наочними посібниками

ефективність використання ТЗН

раціональність використання часу

темп уроку

використання санітарно-гігієнічних норм

дисципліна

2.

Дидактичний аналіз

постановка мети уроку

дотримання дидактичних принципів

логіка навчального матеріалу

логіка процесу навчання

застосування засобів і методів

активізація пізнавальної діяльності учнів

розвиваючий характер уроку

реалізація принципу єдності навчання і виховання

раціональність домашнього навчання

досягнення мети уроку

3.

Методичний аналіз

взаємодія вчителя і учнів в основних структурних компонентах уроку

структурність прийомів і методів діяльності учителя і учнів

А) на етапі актуалізації попередніх знань

Б) на етапі формування понять і засобів дії

диференційований підхід до навчання

забезпечення ілюстративним, дидактичним, роздатковим матеріалом

забезпечення зворотного зв’язку (закріплення)

а) безперервний зв'язок опитування після пояснення: письмове, програмове, індивідуальне, вибіркове опитування та

б) оцінювання знань учнів: об’єктивність, аргументація, виставлення оцінок (кількість вказати)

4.

Виховний аналіз

міра виховного аналізу на учня

використання виховної можливості навчального матеріалу

застосування прийомів виховного впливу на учня

5.

Психологічний аналіз

психологічний клімат на уроці

взаємини між учителем та учнями

взаємини між учнями

педагогічний такт учителя

інтерес учнів до теми уроку, до предмету

емоційний настрій учнів

увага, стимулювання уваги

підсумок уроку – психологічна вимога

Творчі «знахідки» уроку: ____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Висновки та пропозиції: ____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.