Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Аналіз роботи методичного об’єднання суспільно-гуманітарного циклу та художньо естетичного циклу на 2020-2021 н.р.

Виховна робота

Для кого: Дорослі

22.04.2021

103

0

0

Опис документу:
Аналіз роботи методичного об’єднання суспільно-гуманітарного циклу та художньо естетичного циклу на 2020-2021 н.р. Методична проблема: Впровадження інноваційних методів навчання на уроках предметів, суспільно-гуманітарного та художньо-естетичного циклу, формування націанальної свідомості школярів
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Аналіз роботи методичного об’єднання суспільно-гуманітарного циклу та художньо естетичного циклу на 2020-2021 н.р.

Методична проблема:

Впровадження інноваційних методів навчання на уроках предметів, суспільно-гуманітарного та художньо-естетичного циклу, формування націанальної свідомості школярів


Відомості про педагогічних працівників методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного та художньо-естетичного циклу

Прізвище, ім.’я

Освіта (назва закладу, рік)

Спеціальність за дипломом

Пед. стаж

Стаж

Роботи у закладі

Педагогічне навантаження

Атестація рік категорія

нагороди

1

Джалюк Т.Д.

Кіровоградський

Державний педагогічний

університет

Вчитель англійської мови та літератури, зарубіжна література

25

12

25

2015

І категорія

Грам гра відділу освіти

2

Кравець Т.Д.

Кіровоградський

Державний педагогічний

університет

Вчитель російської мови та літератури

38

38

12

2017

І категорія

Грам гра відділу освіти

3

Конончук О.О.

Уманський УДПУ

Вчитель трудового навчання та фізичної культури

12

12

15

2018

Вища


4

Сокорчук Л.В.

Кіровоградський

Державний педагогічний

університет

Вчитель української мови та літератури

40

36

19,5

2020

Вища

Грам гра відділу освіти

5

Павліченко Н.П.

Уманський УДПУ

Вчитель історії та правознавства

20

2

11

Спеціаліст


6

Пухнатий А.М.

Олександрійське

Культ.просвітнє училище

Клубний працівник

11

11

7

2017

Спеціаліст 10 розряду


7

Ходак В.В.

Кіровоградський

Державний педагогічний

університет

Вчитель української мови та літератури

41

41

4

2016

вища

Грам гра відділу освіти






























Методична проблема, за якою працює учитель



Прізвище, ім.’я

Методична проблема

1

Джалюк Т.Д.

Розвиток комунікативних навичок на уроках англійської мови

2

Кравець Т.Д.

Формування творчого читача шляхом розвитку в учнів літературних смаків, творчої активності, оригінального мислення

3

Конончук О.О.

Формування стійкої мотивації в учнів щодо занять фізичною культурою та спортом, ведення здорового способу життя

4

Сокорчук Л.В.

Формування в учнів навичок зв’язного мовлення


5

Павліченко Н.П.

Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках історії

6


Пухнатий А.М.

Гармонійний розвиток особистості шляхом впровадження актуальних методів навчання

7

Ходак В.В.

Культура мовлення та орфографічна грамотність учнів


















Перспективний графік

Атестації педагогічних працівників станом на 01.09.2020 року




Прізвище, ім.’я

вчителя


РІК

П/А


категорія

Рік наступної атестації

2020 2021 2022 2023 2024

примітка


1

Джалюк Т.Д.

2016

1

2021


2

Кравець Т.Д.

2018


Вища

2023


3


Конончук О.О.

2017


1

2022


4

Сокорчук Л.В.

2020


Вища

2025


5

Павліченко Н.П.

-

Спеціаліст

2021


6

Пухнатий А.М.

2017

Спеціаліст 10 розряду

2022

7

Ходак В.В.

2016

вища

2021















Адреси інформаційних ресурсів вчителів




Прізвище, ім.’я

Адреса інформаційних ресурсів

1

Джалюк Т.Д.

07.07.1974@gmail.com

2

Кравець Т.Д.

dementivna@gmail.com


3

Конончук О.О.

konansasa1987@gmail.com


4

Сокорчук Л.В.

SLV130763@gmail.com


5

Павліченко Н.П.

pavlichenko@780gmail.com


6


Пухнатий А.М.

apuhnatij@gmail.com


7

Ходак В.В.

hodakv199@gmail.com



















Предметні тижні та дні




Предмет

учитель

дата


1

Тиждень рідної мови

Сокорчук Л.В.

Ходак В.В.

15.02-19.02.2021

2

Іноземна мова

Джалюк Т.Д

08.02-12.02.2021

3


Право

Павліченко Н.П.

07.12-11.12.2020

4

Тиждень фізичної культури

Конончук О.О.

07.09-11.09.2020



ДНІ ПРЕДМЕТІВ


1

Українська мова та література

Сокорчук Л.В.

Ходак В.В.

09.11.2020

09.03.2021

2

Історія

Павліченко Н.П.

22.01.2021

3

Мистецтво

Доценко А.М.

01.10.2020

4

Зарубіжна література

Кравець Т.Д.

27.01.2021



















Перспективний план підвищення кваліфікації ( за напрямками)

Учитель історії

Павліченко Наталії Петрівни

Рік з часу останньої публікації

напрями

Загальна кількість годин

Розвиток професійних компетентностей

Формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь,

Психолого=фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку

Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання

Використання інформаційно-комункативних та цифрових технологій

Мовленнєва компетентність

Розвиток управлінської компетентності


2020 рік

32


2

2

4

2


40

2021 рік









2022 рік









2023 рік









2024 рік

















Перспективний план підвищення кваліфікації ( за напрямками)

Учитель української мови та літератури

Ходак Валентина Василівна

Рік з часу останньої публікації

напрями

Загальна кількість годин

Розвиток професійних компетентностей

Формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь,

Психолого=фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку

Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання

Використання інформаційно-комункативних та цифрових технологій

Мовленнєва компетентність

Розвиток управлінської компетентності


2020 рік

30


2

2

6



40

2021 рік









2022 рік









2023 рік









2024 рік


















Перспективний план підвищення кваліфікації ( за напрямками)

Учитель фізичної культури

Конончук Олександр Олександрович

Рік з часу останньої публікації

напрями

Загальна кількість годин

Розвиток професійних компетентностей

Формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь,

Психолого=фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку

Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання

Використання інформаційно-комункативних та цифрових технологій

Мовленнєва компетентність

Розвиток управлінської компетентності


2020 рік


2






2

2021 рік









2022 рік









2023 рік









2024 рік











Перспективний план підвищення кваліфікації ( за напрямками)

Учитель української мови та літератури

Сокорчук Лариси В’ячеславівни

Рік з часу останньої публікації

напрями

Загальна кількість годин

Розвиток професійних компетентностей

Формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь,

Психолого=фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку

Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання

Використання інформаційно-комункативних та цифрових технологій

Мовленнєва компетентність

Розвиток управлінської компетентності


2020 рік

14

15

4


8

2


43

2021 рік









2022 рік









2023 рік









2024 рік



































Перспективний план підвищення кваліфікації ( за напрямками)

Учитель музичне мистецтво

Пухнатий Анатолій Миколайович



Рік з часу останньої публікації

напрями

Загальна кількість годин

Розвиток професійних компетентностей

Формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь,

Психолого=фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку

Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання

Використання інформаційно-комункативних та цифрових технологій

Мовленнєва компетентність

Розвиток управлінської компетентності


2020 рік





2



2

2021 рік









2022 рік









2023 рік









2024 рік















Перспективний план підвищення кваліфікації ( за напрямками)

Учитель зарубіжної літератури, мистецтва

Кравець Тетяна Дементіївна

Рік з часу останньої публікації

напрями

Загальна кількість годин

Розвиток професійних компетентностей

Формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь,

Психолого=фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку

Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання

Використання інформаційно-комункативних та цифрових технологій

Мовленнєва компетентність

Розвиток управлінської компетентності


2020 рік

4



4

4



12

2021 рік









2022 рік









2023 рік









2024 рік












Фахові видання, які вчителі використовують в роботі

«Дивослово»

«Українська мова»

«українська мова та література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах»

«Іноземна мова»

«English»

« Зарубіжна література в школах України»

«Всесвітня література в середніх навчальних закладах України»

«Всесвітня література та культура»

« Історія в Школі»

«Культура України»

«Музичне мистецтво»














Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.