Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Аналіз роботи класного керівника першого класу:"Адаптація першокласників"

Виховна робота

Для кого: Дорослі

22.04.2021

96

1

0

Опис документу:
Перший місяць навчання учнів у школі пройшов цікаво, результативно, і запам’ятався як вихованцям, так і батькам. Головне: в освітньому середовищі Нової української школи повинен бути баланс між навчальними видами діяльності, ініційованими вчителями, та видами діяльності, ініційованими самими дітьми.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Адаптація першокласників Межирічківської філії Голованівського ліцею ім. Т.Г.Шевченка у 2019-2020 навчальному році



Перший тиждень носив назву «Я школяр». Щодня учні повинні отримувати знання про те, навіщо ходити до школи? Що очікувати від шкільного життя? Хто однокласники? Як безпечно дістатися до школи й повернутися додому? Що покласти у шкільний ранець?. Учитель 1 класу Межирічківської філії Голованівського ліцею ім.. Т.Г. Шевченка Войченко Л.І. естетично та оригінально підготувала навчальне приміщення до початку занять, створені осередки,  проводиться робота щодо згуртування учнів у спільноту, старанно підготувалася до роботи з учнями у нових реаліях: якісно створено освітнє середовище з відповідними осередками (позначені тематичними малюнками), є в наявності інформаційний стенд, стенд настрою, виділено місце для матеріалів учнів, витримана методика проведення уроків ( початок з ранкового кола, гра, робота у парах). Спільно з батьками уклали портфоліо учнів. Діти згуртовані, позитивно налаштовані, вільно спілкуються між собою та з учителем.

          Другий тиждень носив назву «Мій/наш клас». Упродовж його проведення реалізовувалися проблемні питання: Як знайти свою класну кімнату? Як почуватися комфортно у класі? Як створити безпеку і затишок у класі? Як стати класною спільнотою? Чого можемо досягти спільно? Під час другого тижня Войченко Л.І, старанно оволодіває методикою ранкових зустрічей  з учнями, під час занять змінює їх діяльність, вчить працювати в парах, інтегрує навчальний матеріал з різних навчальних предметів довкола однієї теми. Підготовлені та оновлюються інформаційний стенд, стенд настрою,визначені осередки, правила класу. Діти почувають себе комфортно та вільно, активно запроваджує інтегрований, діяльнісний  підхід до навчання учнів, роботу в парах. Естетично та оригінально оформлені стенди для інформацій, настрою, дитячих робіт, осередки, визначено місце для зберігання дитячих матеріалів, упорядковується портфоліо учнів . 

          Тема третього тижня «Мої друзі». Вона передбачала вирішення питань: Хто такі друзі? Яким має бути друг? Як знайти друзів? Чому нам цікаво разом? Як зберегти дружбу? Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців? Вчитель творчо реалізує завдання освітньої програми, привчає дітей працювати за правилами, опановувати шкільні рутини. У класі створено відповідні осередки,   є стенд настрою, для робіт учнів,  робочі матеріали учнів зберігаються у визначених місцях.

          «Моє довкілля» - така тема четвертого тижня. У ході роботи учні відповідали  на питання: Що мене оточує? Які таємниці має шкільне подвір’я? Які рослини ростуть на шкільному подвір’ї? Кольори та звуки довкілля. Які вони? Як поводитись у довкіллі? Вчитель володіє методикою проведення ранкових зустрічей, здійснює інтегрований підхід до використання навчального матеріалу у межах теми, вчить дітей працювати в парах та групах, вільно спілкуватися. У класі створені необхідні осередки, розроблені правила, підготовлені та оновлюються стенди, укладені порт фоліо учнів. Діти вільно спілкуються, обговорюють теми, які пропонує вчитель.

         Вчитель творчо та креативно підійшла до облаштування освітнього простору, створила осередки, бібліотечку,  активно використовуює  куточок для проведення ранкових зустрічей та відпочинку дітей, упроваджують технологію « Щоденних 5», використовує метод вивчення нових слів за допомогою" Стіни слів" практикує роботу в парах, групах, вчить дітей проводити перші дослідження та спостереження. На стендах розміщені роботи учнів, які потім будуть укладені у портфоліо. Педагог велику увагу звертає на згуртування учнів, формування спільноти.

           Перший місяць навчання учнів у школі пройшов цікаво, результативно, і запам’ятався як вихованцям, так і батькам. Головне: в освітньому середовищі Нової української школи повинен бути баланс між навчальними видами діяльності, ініційованими вчителями, та видами діяльності, ініційованими самими дітьми. Таке середовище забезпечує можливості дітям робити власний вибір, можливості  для розвитку нових та удосконалення наявних практичних навичок, отримання нових знань, розвитку свого позитивного ставлення до інших.

            Слід продовжувати   приділяти належну увагу збереженню та зміцненню фізичного здоров′я дітей, їх  моральному  вихованню Із цією метою вчитель організувує активну  співпрацю вчителя з батьками або особами, які їх замінюють, з медичними працівниками закладу, вихователем групи подовженого дня.

 

Заступник завідувача філії з

навчально-виховної роботи О. Кондратюк

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.