Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Ало, ми шукаємо таланти
Правила: від кожного загону вибираються по два (мінімум) представники – хлопчик і дівчинка. Вони продумують за допомогою вихователів собі імідж і презентують його. Це й буде І конкурсом.
Далі – різноманітні конкурси, в яких учасники демонструють свої акторські здібності. Конкурси оцінює журі. Після кожного конкурсу один чи кілька учасників, які набрали найменшу кількість балів, вибувають (отримуючи при цьому заохочувальні призи – все-таки грають діти), поки не залишиться 1 переможець. Кількість конкурсів визначається Вашою фантазією і можливостями, кількістю учасників (загону) і відведеним на гру часом.
Нижче наводяться завдання, з яких можна скласти цікаву конкурсну програму.
І.Ведучий: Уявіть та інсценізуйте нам ситуації:
1. Вокзал. Потяги прибувають і відправляються. Зараз вам за моїм сигналом треба показати дії людини, яка, запізнюючись, застрибнула у потяг, що вже рушив, і через деякий час дізнається, що потяг іде в протилежний потрібному бік.
2. Ви поспішаєте до вагону. У руках – сумка з речами, пакет із яблуками, за спиною – рюкзак. Раптом пакет рветься, яблука розкочуються. Ваші дії.
3. Ви прибули додому і раптом виявили, що сумка не ваша.
4. Ви вийшли з вагону, потяг пішов. Раптом з’ясовується, що це не ваша станція, а потяга не буде цілий тиждень.
ІІ. Кожному учаснику потрібно показати звуками, мімікою, жестами:
- скрип дверей
- чайник, що кипить
- транспорт, що заводять
- вентилятор
- як смажиться котлета
- як лижник іде по снігу
- як б’ється скло.
ІІІ. Потрібно сісти так, як сідає:
- мавпа
- бджола на квітку
- квочка на яйце
- один із трьох товстунів
- дуже втомлена людина.
ІV. Продемонструвати, як іде людина:
- яка добре пообідала
- у якої тисне взуття
- яка невдало підфутболила цеглину
- з гострим приступом радикуліту
- артист балету
- канатоходець.
V. Мімікою і звуками зобразити:
- як вас облили супом у їдальні
- як на вас у лісі напала зграя комарів
- як ви входите удвох у вузькі двері.
VІ. Мімікою і звуками зобразити:
- занепокоєння кота
- сумного пінгвіна
- захопленого і радісного кролика
- розгніване порося.
VІІ. Мелодію пісні „Солнечный круг”:
- прогавкати
- пронявкати
- промукати
- проквоктати.
VІІІ. Виконати 1-2 куплети „В лесу родилась ёлочка” так, як би її заспівали б:
- африканські людожери
- індійські йоги
- кавказькі горці
- оленеводи Чукотки
- воїни-індіанці
- англійські джентльмени.
ІХ. Покажіть танець:
- зі шваброю
- зі стільцем
- з чемоданом
- з чайником
- з подушкою
Х. Покажіть танець маленьких:
- кошенят
- щенят
- мавпенят
- поросят
- лошат.
ХІ. Зобразити скульптури – „жертви спорту”
- штангіста, який не встиг вчасно відстрибнути від штанги,
- воротаря, який піймав шайбу зубами,
- парашутиста, який забув, за що смикати,
- горнолижника, який не встиг утекти від лавини.
ХІІ. Прочитати вірш „Наша Таня” виразно:
- як на мітингу
- як диктор телебачення
- з дефектом мови
- як будь-хто із знаменитостей (Путін, Єльцин, Кучма...)
Наша Таня громко плачет:
Уронила в речку м’ячик.
Тише, Танечка, не плач!
Не утонет в речке м’яч!
Підведення підсумків. Нагородження.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»