Алгебра
9клас
105 год(70) год, 2 год +1 година на підсилення на тиждень, І семестр – 46(32)години, ІІ семестр –57 (48) годин, резерв — 12 год)
Алгебра : підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закладів
/ А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір. —
Х. : Гімназія, 2017. — 272 с
Рекомендовано
Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 20.03.2017 № 417)
№ з/п | Кількість годин | Дата проведення | Корекція | Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати | Домашнє завдання |
7 | Повторення курсу 8 класу | |||||
1 | 2 | РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ | ||||
2 | ||||||
3 | 2 | КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА | ||||
4 | ||||||
5 | 2 | КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ | ||||
6 | ||||||
7 | 1 | Діагностична контрольна робота | ||||
22 | Тема І "НЕРІВНОСТІ "(14 год) | Учень/учениця: наводить приклади: числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною; подвійних нерівностей; пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків; формулює: · властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною; · означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей; обґрунтовує властивості числових нерівностей; зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання; записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей; розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи лінійних нерівностей з однією змінною | ||||
8 | 3 | Числові нерівності. | §1,п1,пит1-8с8,№1.3,1.9,1.12,1.14,1.31,1. | |||
9 | №1.17,1.19,1.13,1.23,1.33,1.34 | |||||
10 | №1.29,1.35, 32,1.25,1.27 | |||||
11 | 6 | Основні властивості числових нерівностей | п2,пит1-5с14,№2.4,2.6,2.8,2.11,2.21,2.22, | |||
12 | №,2.20,.2.22.2.23,3.29, | |||||
13 | №2.14,2.17, 3.30 | |||||
14 | п3,пит1-4с21,№3.2,3.4,3.7, | |||||
15 | №3.17,3.21,3.23,3.26, | |||||
16 | №3.11,3.31, 3.28,3.32 | |||||
17 | 2 | Нерівності зі змінними. Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності. | п4,пит1-5с29,№4.2,4.6,4.8,4.15 | |||
18 | №14.0,4.13,4.16 | |||||
19 | 1 | Контрольна робота №1 «Лінійні нерівності з однією змінною» | ||||
20 | 4 | Розв'язування лінійних нерівностей з однією змінною | п5.пит1-4с35,№5.5.5.7.59,5.12,5.14 | |||
21 | №5.16,5.18,5.20,5.22.5.24 | |||||
22 | №5.28,5.30,5.32,5.36,5.56 | |||||
23 | №5.38,5.41,5.43,5.49,5.57 | |||||
24 | (№5.51.5.53.5.55,5.58,5.59) | |||||
25 | 5 | Числові проміжки. Системи лінійних нерівностей з однією змінною | п6,пит1-6 с46 .№6.2,6.6,6.9,6.15,6 | |||
26 | №.17,6.50,6.51 | |||||
27 | №6.22.6.24,6.26,6.30,6.52.6.53 | |||||
28 | №6.32,6.37,6.39,6.54,6.55 | |||||
9 | №6.42,6.44,6.46,6.49,6.56 | |||||
30 | 1 | Контрольна робота №2 «Системи лінійних нерівностей з однією змінною» | ||||
32 | Тема ІІ "КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ "(20 год) | Учень/учениця: наводить приклади квадратичної функції; обчислює значення функції в точці пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f(x) → kf(x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції; характеризує функцію за її графіком розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач | ||||
31 | 2 | Повторення відомостей про функцію | §2,п7,пит1-9с61,№7.2,7.5.7.7,7.9,7.11,7.13,7.24 | |||
32 | №7.16,7.18,7.20,7.23,7.25.7.26,7.27 | |||||
33 | 3 | Властивості функції. Нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції. | п8пит1-6с72,№8.2.8.5,8.10, ,8.23,8.30 | |||
34 | №8.14,8.16, ,8.28,8.29,8.31 | |||||
35 | №8.12, 8.20.8.22 | |||||
36 | 6 | Перетворення графіків функцій. властивості. | п9,пит1-7с72,№94,9.6.9.8,9.12,9.14 | |||
37 | №9.16,9.18,9.19.9,9.20, | |||||
38 | №9.21,9.22,10.22 | |||||
39 | п10,пит1-8с91,№10.2,10.403,10.5,10.7,10.9,10.32,10.24 | |||||
40 | №10.11,10.13,10.16, | |||||
41 | №10.18,10.31,1026 | |||||
42 | 6 | Квадратична функція її графік та властивості Квадратна нерівність. | п11,пит1-5с111,№11.3,11.7, ,11.54 | |||
43 | №11.13, ,11.19,11.24,11.27,11.29, | |||||
44 | №11.9,11.11, 11.15, 11.55 | |||||
45 | №11.31,11.34,11.36,11.56 | |||||
46 | №11.31,11.34, ,11.58 | |||||
ІІ СЕМЕСТР | ||||||
47 | №11.36,11.57 | |||||
48 | 1 | Контрольна робота №3 «Квадратична функція» | ||||
49 | 4 | Розв'язування квадратних нерівностей. | п12,пит1-3с120,№12.7,12.9,12.11, 12.13,12.15 | |||
50 | №,12.17,12.41, 12.19,12.22,12.25 | |||||
51 | №,12.42, 12.30,12.32,12.24,12.43 | |||||
52 | №12.36,12.38,12.40,12.44 | |||||
53 | 3 | Система двох рівнянь з двома змінними | п13,пит1-3с131,13.2,13.4,13.6, 13.8,13.11,13.13 | |||
54 | №,13.27, 13.15,13.17,13.28, | |||||
55 | 13.23,13.25,13.3113.19,13.21,13.29,, | |||||
56 | 6 | Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель прикладної задачі | п13,пит1-3с140,№14.2,14.4,14.7, | |||
57 | №14.33, 14.9,14. | |||||
58 | №11,14.13,14.34, | |||||
59 | 14.17,14.20.14.22 | |||||
60 | №,14.36, 4.26, | |||||
61 | №14.24,14.32,14.38 | |||||
62 | 1 | Контрольна робота №4 «Системи двох рівнянь та розв’язання задач за допомогою систем» | ||||
15 | Тема ІІІ "ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ" (10 год) | Учень/учениця: наводить приклади: числової послідовності; арифметичної та геометричної прогресій; формулює означення і властивості арифметичної та геометричної прогресій; записує і пояснює: · формули: n-го члена арифметичної та геометричної прогресій, суми перших n членів цих прогресій; · властивості арифметичної та геометричної прогресій розв’язує вправи, що передбачають: обчислення членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших n членів арифметичної й геометричної прогресій; використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій | ||||
63 | 1 | Числові послідовності. | §3,п.15,пит1-9с 154,№15.2.15.6,15.8,15.10.15.12 | |||
64 | 3 | Арифметична прогресія та її властивості, формула п-го члена | п16,пит1-6с162,№16.2.16.4,16.6.16.9,16.11,16.46 | |||
65 | 16.14,16.16,16.18,16.22,16.47,16.48 | |||||
66 | 16.24,16.26,16.30,16.3216.36,16.39,16.43,16.49 | |||||
67 | 3 | Сума п-перших членів арифметичної прогресії | п17,пит1-2с168,№17.2,17.4,17.6,17.8.17.10 | |||
68 | №17.12,17.14,17.16,17.22,17.49, 17.25,17.27,17.29 | |||||
69 | №17.30,17.33,17.37,17.42,17.44,17.51 | |||||
50 | 4 | Геометрична прогресія та її властивості, формула п-го члена | п18,пит1-5с178,№18.3,18.5,18.7,18.9.18.12,18.52 | |||
51 | №18.14,18.16,18.18,18.20,18.53, 18.24 | |||||
52 | №18.26,18.28,18.30,18.54, 18.32,18.34 | |||||
53 | №,18.37,18.42,18.55, 18.44,18.46 | |||||
54 | 3 | Сума п-перших членів геометричної прогресії | п19,пит1-2с187,№19.2,19.4,19.6, | |||
55 | №19.10,19.14,19.18,19.21, | |||||
56 | №19.8,19.20, 19.22 | |||||
57 | 1 | Контрольна робота №5 «Послідовності» | ||||
10 | Тема ІV "ОСНОВИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА СТАТИСТИКИ "(8 год) | |||||
Учень/учениця: наводить приклади: випадкових подій, подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків, застосування правил комбінаторики пояснює, що таке: частота випадкової події, ймовірність випадкової події знаходить, відбирає і впорядковує інформацію з доступних джерел розв’язує задачі, що передбачають: використання комбінаторних правил суми та добутку; знаходження ймовірності випадкової події; обчислення частоти випадкової події; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків | ||||||
58 | 3 | Основні правила комбінаторики. | п21,пит1-2с214,№21.2,21.4,21.6, | |||
59 | №21.8,21.10,21.12 | |||||
60 | №21.14,21.18.21.20, | |||||
61 | 2 | Частота та ймовірність випадкової події. | п22,пит1-4с220,№22.4,22.6.22.8,22.10, | |||
62 | №22.12,22.14 | |||||
63 | 3 | Класичне означення ймовірності | п23,пит1-6с229,№23.5, ,23.16,23.28 | |||
64 | №23.18,23.21,23.26, | |||||
65 | №№23.13, 23.31,23.33 | |||||
66 | 1 | Початкові відомості про статистику. Способи подання та обробки даних | п24,№24.6,24.11,24.15 | |||
67 | 1 | Контрольна робота №6 | ||||
19 | Повторення курсу 9 класу | Розв’язує сюжетні задачі на: розрахунок та аналіз фінансової спроможності родини; розрахунок обсягу сплачених податків; прийняття рішень стосовно особистих та колективних фінансових питань тощо | п20,№20.1-20.101 | |||
68 | 6 | Нерівності | ||||
69 | ||||||
70 | ||||||
71 | ||||||
72 | ||||||
73 | ||||||
74 | 6 | Квадратична функція | ||||
75 | ||||||
76 | ||||||
77 | ||||||
78 | ||||||
79 | ||||||
80 | 1 | Підсумкова контрольна робота | ||||
81 | 6 | Послідовності | ||||
82 | ||||||
83 | ||||||
84 | ||||||
85 | ||||||
86 | ||||||
87-105 | Розв'язання задач | |||||