Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Мандалотерапія як універсальний засіб гармонізації емоційного стану учасників освітнього процесу
»
Взяти участь Всі події

Алгебра 9клас, календарно тематичне планування, підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закладів / А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір. — Х. : Гімназія, 2017. — 272 с

docx

Алгебра

Для кого: 9 Клас

06.12.2022

76

0

0

Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Алгебра

9клас

105 год(70) год, 2 год +1 година на підсилення на тиждень, І семестр – 46(32)години, ІІ семестр –57 (48) годин, резерв — 12 год)

Алгебра : підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закладів

/ А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, М. С. Якір. —

Х. : Гімназія, 2017. — 272 с

Рекомендовано

Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 20.03.2017 № 417)

з/п

Кількість годин

Дата проведення

Корекція

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати

Домашнє завдання

7

Повторення курсу 8 класу

1

2

РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ

2

3

2

КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА

4

5

2

КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ

6

7

1

Діагностична контрольна робота

22

Тема І "НЕРІВНОСТІ "(14 год)

Учень/учениця:

наводить приклади: числових нерівностей; нерівностей зі змінними; лінійних нерівностей з однією змінною; подвійних нерівностей;

пояснює що таке об’єднання та перетин числових проміжків;

формулює:

· властивості числових нерівностей, властивості нерівностей зі змінною;

· означення: розв’язку лінійної нерівності з однією змінною, рівносильних нерівностей;

обґрунтовує властивості числових нерівностей;

зображує на координатній прямій: об’єднання та перетин числових проміжків, задані нерівностями числові проміжки; виконує обернене завдання;

записує розв’язки нерівностей та їх систем у вигляді об’єднання числових проміжків або у вигляді відповідних нерівностей;

розв’язує: лінійні нерівності з однією змінною; системи лінійних нерівностей з однією змінною

8

3

Числові нерівності.

§1,п1,пит1-8с8,№1.3,1.9,1.12,1.14,1.31,1.

9

№1.17,1.19,1.13,1.23,1.33,1.34

10

№1.29,1.35, 32,1.25,1.27

11

6

Основні властивості числових нерівностей

п2,пит1-5с14,№2.4,2.6,2.8,2.11,2.21,2.22,

12

№,2.20,.2.22.2.23,3.29,

13

№2.14,2.17, 3.30

14

п3,пит1-4с21,№3.2,3.4,3.7,

15

№3.17,3.21,3.23,3.26,

16

№3.11,3.31, 3.28,3.32

17

2

Нерівності зі змінними. Лінійні нерівності з однією змінною. Рівносильні нерівності.

п4,пит1-5с29,№4.2,4.6,4.8,4.15

18

№14.0,4.13,4.16

19

1

Контрольна робота №1 «Лінійні нерівності з однією змінною»

20

4

Розв'язування лінійних нерівностей з однією змінною

п5.пит1-4с35,№5.5.5.7.59,5.12,5.14

21

№5.16,5.18,5.20,5.22.5.24

22

№5.28,5.30,5.32,5.36,5.56

23

№5.38,5.41,5.43,5.49,5.57

24

(№5.51.5.53.5.55,5.58,5.59)

25

5

Числові проміжки.

Системи лінійних нерівностей з однією змінною

п6,пит1-6 с46 .№6.2,6.6,6.9,6.15,6

26

№.17,6.50,6.51

27

№6.22.6.24,6.26,6.30,6.52.6.53

28

№6.32,6.37,6.39,6.54,6.55

9

№6.42,6.44,6.46,6.49,6.56

30

1

Контрольна робота №2 «Системи лінійних нерівностей з однією змінною»

32

Тема ІІ "КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ "(20 год)

Учень/учениця:

наводить приклади квадратичної функції;

обчислює значення функції в точці

пояснює перетворення графіків функції: f(x)→f(x)+а; f (x) →f (x+а); f(x) → kf(x), f (x) → – f(x); алгоритм побудови графіка квадратичної функції;

характеризує функцію за її графіком

розв’язує вправи, що передбачають: побудову графіка квадратичної функції; розв’язування квадратних нерівностей; знаходження розв’язків систем двох рівнянь з двома змінними, з яких хоча б одне рівняння другого степеня; складання і розв’язування систем рівнянь з двома змінними як математичних моделей прикладних задач

31

2

Повторення відомостей про функцію

§2,п7,пит1-9с61,№7.2,7.5.7.7,7.9,7.11,7.13,7.24

32

№7.16,7.18,7.20,7.23,7.25.7.26,7.27

33

3

Властивості функції. Нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції.

п8пит1-6с72,№8.2.8.5,8.10, ,8.23,8.30

34

№8.14,8.16, ,8.28,8.29,8.31

35

№8.12, 8.20.8.22

36

6

Перетворення графіків функцій.

властивості.

п9,пит1-7с72,№94,9.6.9.8,9.12,9.14

37

№9.16,9.18,9.19.9,9.20,

38

№9.21,9.22,10.22

39

п10,пит1-8с91,№10.2,10.403,10.5,10.7,10.9,10.32,10.24

40

№10.11,10.13,10.16,

41

№10.18,10.31,1026

42

6

Квадратична функція її графік та властивості Квадратна нерівність.

п11,пит1-5с111,№11.3,11.7, ,11.54

43

№11.13, ,11.19,11.24,11.27,11.29,

44

№11.9,11.11, 11.15, 11.55

45

№11.31,11.34,11.36,11.56

46

№11.31,11.34, ,11.58

ІІ СЕМЕСТР

47

№11.36,11.57

48

1

Контрольна робота №3 «Квадратична функція»

49

4

Розв'язування квадратних нерівностей.

п12,пит1-3с120,№12.7,12.9,12.11, 12.13,12.15

50

№,12.17,12.41, 12.19,12.22,12.25

51

№,12.42, 12.30,12.32,12.24,12.43

52

№12.36,12.38,12.40,12.44

53

3

Система двох рівнянь з двома змінними

п13,пит1-3с131,13.2,13.4,13.6, 13.8,13.11,13.13

54

№,13.27, 13.15,13.17,13.28,

55

13.23,13.25,13.3113.19,13.21,13.29,,

56

6

Система двох рівнянь з двома змінними як математична модель прикладної задачі

п13,пит1-3с140,№14.2,14.4,14.7,

57

№14.33, 14.9,14.

58

№11,14.13,14.34,

59

14.17,14.20.14.22

60

№,14.36, 4.26,

61

№14.24,14.32,14.38

62

1

Контрольна робота №4 «Системи двох рівнянь та розв’язання задач за допомогою систем»

15

Тема ІІІ

"ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ" (10 год)

Учень/учениця:

наводить приклади: числової послідовності; арифметичної та геометричної прогресій;

формулює означення і властивості арифметичної та геометричної прогресій;

записує і пояснює:

· формули: n-го члена арифметичної та геометричної прогресій, суми перших n членів цих прогресій;

· властивості арифметичної та геометричної прогресій

розв’язує вправи, що передбачають: обчислення членів прогресії; задання прогресій за даними їх членами або співвідношеннями між ними; обчислення сум перших n членів арифметичної й геометричної прогресій; використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій

63

1

Числові послідовності.

§3,п.15,пит1-9с 154,№15.2.15.6,15.8,15.10.15.12

64

3

Арифметична прогресія та її властивості, формула п-го члена

п16,пит1-6с162,№16.2.16.4,16.6.16.9,16.11,16.46

65

16.14,16.16,16.18,16.22,16.47,16.48

66

16.24,16.26,16.30,16.3216.36,16.39,16.43,16.49

67

3

Сума п-перших членів арифметичної прогресії

п17,пит1-2с168,№17.2,17.4,17.6,17.8.17.10

68

№17.12,17.14,17.16,17.22,17.49, 17.25,17.27,17.29

69

№17.30,17.33,17.37,17.42,17.44,17.51

50

4

Геометрична прогресія та її властивості, формула п-го члена

п18,пит1-5с178,№18.3,18.5,18.7,18.9.18.12,18.52

51

№18.14,18.16,18.18,18.20,18.53, 18.24

52

№18.26,18.28,18.30,18.54, 18.32,18.34

53

№,18.37,18.42,18.55, 18.44,18.46

54

3

Сума п-перших членів геометричної прогресії

п19,пит1-2с187,№19.2,19.4,19.6,

55

№19.10,19.14,19.18,19.21,

56

№19.8,19.20, 19.22

57

1

Контрольна робота №5 «Послідовності»

10

Тема ІV

"ОСНОВИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА СТАТИСТИКИ "(8 год)

Учень/учениця:

наводить приклади: випадкових подій, подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків, застосування правил комбінаторики

пояснює, що таке: частота випадкової події, ймовірність випадкової події

знаходить, відбирає і впорядковує інформацію з доступних джерел

розв’язує задачі, що передбачають:

використання комбінаторних правил суми та добутку; знаходження ймовірності випадкової події; обчислення частоти випадкової події; подання статистичних даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків

58

3

Основні правила комбінаторики.

п21,пит1-2с214,№21.2,21.4,21.6,

59

№21.8,21.10,21.12

60

№21.14,21.18.21.20,

61

2

Частота та ймовірність випадкової події.

п22,пит1-4с220,№22.4,22.6.22.8,22.10,

62

№22.12,22.14

63

3

Класичне означення ймовірності

п23,пит1-6с229,№23.5, ,23.16,23.28

64

№23.18,23.21,23.26,

65

№№23.13, 23.31,23.33

66

1

Початкові відомості про статистику. Способи подання та обробки даних

п24,№24.6,24.11,24.15

67

1

Контрольна робота №6

19

Повторення курсу 9 класу

Розв’язує сюжетні задачі на: розрахунок та аналіз фінансової спроможності родини; розрахунок обсягу сплачених податків; прийняття рішень стосовно особистих та колективних фінансових питань тощо

п20,№20.1-20.101

68

6

Нерівності

69

70

71

72

73

74

6

Квадратична функція

75

76

77

78

79

80

1

Підсумкова контрольна робота

81

6

Послідовності

82

83

84

85

86

87-105

Розв'язання задач

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.