Алгебра 10кл
70год., 2 год на тиждень, I семестр — 32год
I семестр — 48 год,
Підручник Математика рівень стандарту для 10 класу ЗЗСО. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України(Наказ Міністерства освіти і науки України від 31.05.2018 № 472). Харків, Генеза 2018,А.Г.Мерзляк
№ з /п | Кількість годин | Дата проведення | Корекція | Зміст навчального матеріалу | Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів | Домашнє завдання |
І СЕМЕСТР | ||||||
4 | Повторення курсу 9 класу | |||||
1 | 1 | Квадратична функція | ||||
2 | 1 | Нерівності | ||||
3 | 1 | Послідовності | ||||
4 | 1 | Діагностична контрольна робота | ||||
18 | Тема 1. ФУНКЦІЇ, ЇХНІ ВЛАСТИВОСТІ ТА ГРАФІКИ, 15годин | Учень/учениця: користується різними способами задання функцій; знаходить область визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення; встановлює за графіком функції її основні властивості; встановлює властивості функцій; обчислює та порівнює значення виразів, які містять степені з раціональними показниками, корені; розпізнає та схематично зображує графіки степеневих функцій; моделює реальні процеси за допомогою степеневих функцій. | ||||
5 | 2 | Числові функції та їх властивості. Парні та непарні функції. Найбільше, найменше значення функції. Способи задання функцій | П1,пит№1-9 с9,№1.2,1.4,1.6, 1.11, 1.19 | |||
6 | №1.13, 1.15,1.17, 1.21 | |||||
7 | 2 | Степенева функція з натуральним показником | П2,пит.№1-3 с16,№2.2,2.4,2.6, | |||
8 | №2.8,2.10,2.12 | |||||
9 | 1 | Степеневі функція з цілим показником | П3,пит №1-4 с 20.№ 3.2,3.4,3.7,3.10,3.9 | |||
10 | 2 | Корінь n-го степеня. Арифметичний корінь n-го степеня | П4,пит 1-6 с 25№4.5,4.9,4.11,4.21,4.23 | |||
11 | №4.113,4.15,4.17,4.25 | |||||
12 | 3 | Властивості корня п-го степеня | П5,пит1-6 с 30№5.4,5.2,5.6,5.10, .14,5.22 | |||
13 | №5.18,5.20, 5.10,5.12 | |||||
14 | №5,5.33, 5.24,5.27,5.29,5.31 | |||||
15 | Контрольна робота №1 «Степенева функція . Корінь п-го степеня та його властивості» | |||||
16 | 3 | Означення і властивості степеня з раціональним показником | П6,пит.№1-4 с37№6.2,6.4,6.6,6.16. | |||
17 | №6.18,6.8,6.10 | |||||
18 | №6.12,6.14,6.19 | |||||
19 | 3 | Ірраціональні рівняння | П7,пит.№1-4,с42№7.3,7.5, | |||
20 | №7.7, 7.147.16, 7.9, 7.11,, | |||||
21 | №7.18,7.20,7.21 | |||||
22 | 1 | Контрольна робота №2 | ||||
25 | Тема 2. ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ 18 годин | Учень/учениця: вміє переходити від радіанної міри кута до градусної й навпаки; встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі; розпізнає і схематично будує графіки тригонометричних функцій; ілюструє властивості тригонометричних функцій за допомогою графіків; перетворює нескладні тригонометричні вирази; застосовує тригонометричні функції до опису реальних процесів; розв’язує найпростіші тригонометричні рівняння | ||||
23 | 2 | Синус, косинус, тангенс, кута. Радіанне вимірювання кутів. | п8.пит№1-3 с 52,№8.5.8.7.8.9.8.15 | |||
24 | №88.11.8.13.8.17.8.18 | |||||
25 | 2 | Тригонометричні функції числового аргументу | П9,пит.1-7 с58,№9.2.9.4.9.6.9.10 | |||
26 | №9.8.9.12.9.13.9.14 | |||||
27 | 2 | Знаки значень тригонометричних функцій. Парність та непарність | П10,пит.№1-3 с61,№10.3,10.5,10.7. | |||
28 | №10.10,10.13,10.16 | |||||
29 | 3 | Властивості та графіки тригонометричних функцій | П11,пит.№1-5 с 68,№11.2,11.5,11.8, | |||
30 | №11.10,11.18, 11.12 | |||||
30 | №11.14,11.26,11.20,11.21 | |||||
32 | 1 | Контрольна робота№3 "Тригонометричні функції та їх графіки" | ||||
33 | 2 | Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу. | П12,пит.№1,2 с 74,№12.2,12.4,12.6.12.8 | |||
34 | №12.12,12.14,12.15 | |||||
35 | 4 | Формули додавання для тригонометричних функцій та наслідки з них. | П13,пит.№1-3 с 79,№13.2,13.4,13.6,13.8 | |||
36 | №13.10,12.12,13.27,13.29 | |||||
37 | №13.14,13.16,13.18 | |||||
38 | №13.21,13.23,13.25,13.31 | |||||
39 | 2 | Формули зведення. | п14,пит с84,№14.2,14.4,14.6, | |||
40 | №14.10,14.12,14.13 | |||||
41 | 2 | Найпростіші тригонометричні рівняння. Рівняння cos x =b | п15,пит №1-5,с89,№15.2,15.4,15.6.15.8, | |||
42 | №15.10,15.11,15.12 | |||||
43 | 2 | Рівняння sin x = b,tg x = b | П16.пит №1-7с94,№16.4,16.6,16.8,16.12,16.14, | |||
44 | №16.16,16.18,16.19 | |||||
45 | 2 | Тригонометричні рівняння які зводяться до алгебраїчних | П17,№17.2,17.4.,17.9. | |||
17.6.,17.8, 17.10 | ||||||
46 | 1 | Контрольна робота № 4 "Тригонометричні рівняння" | ||||
17 | Тема 3. ПОХІДНА ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ 14 годин | Учень/учениця: розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху; знаходить швидкість зміни величини в точці; кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці; диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання; застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови графіків; знаходить найбільше і найменше значення функції; розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин. | ||||
47 | 5 | Похідна функції, її геометричний і фізичний зміст. | п8,19,пит№1-3 с 107,с116,№18.2,18.4,18.6, | |||
48 | №18.8,18.9,18.10, | |||||
49 | №19.5,19.7, 19.3, | |||||
50 | №19.13,19.9,19.11. | |||||
51 | 1№9.14,19.15 | |||||
52 | 3 | Правила диференціювання. | п20.питс119,№20.2,20.4,20.6,20.8, | |||
53 | №20.10,20.11,20.12 | |||||
54 | п21,пит с119,№21.2,21.4,21.6,21.7 | |||||
55 | 1 | Контрольна робота № 5 "Правила диференціювання" | ||||
56 | 2 | Ознака сталості функції. Достатні умови зростання й спадання функції. | п22,пит с121,№22.2,22.4,22.6, | |||
57 | №22.9,22.10, 22.8, | |||||
58 | 2 | Екстремуми функції. | п23,пит с 126,№23.2,23.4,23.6, | |||
59 | №23.8,23.9,23.10 | |||||
60 | 1 | Найбільше і найменше значення функції на проміжку. | П24,пит с130,№24.2,24.4 | |||
61 | 2 | Застосування похідної до дослідження функцій та побудови їхніх графіків. | П25,№25.2(1,2) | |||
62 | №25(3) ,24.6 | |||||
63 | 1 | Контрольна робота№6 | ||||
9 | Повторення та Узагальнення матеріалу 10 класу | |||||
64 | 2 | Степенева функція | №26.1.(2ст), | |||
№27.1 | ||||||
65 | 3 | Тригонометричні функції | №26.16(2ст), | |||
№26.17 | ||||||
68 | 2 | Похідна | №26.22, | |||
69 | 1 | Підсумкова контрольна робота | ||||
70 | 1 | Підсумковий урок |