і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Акція
Вебінарний безліміт
Заощаджуйте понад 5000грн

Замовляйте усі свідоцтва за вебінари (понад 90 вебінарів)

з 12 липня
до 25 липня
199грн
з 26 липня
до 15 серпня
299грн
з 16 серпня
до 31 серпня
399грн
Активуйте «Вебінарний Безліміт» та отримайте
30 днів необмеженого доступу до 90 вебінарів
Предмети »

Алгоритми в нашому житті.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок № 21. Алгоритми в нашому житті.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання, уміння та навички з теми «Алгоритми і виконавці»;

Задачі уроку:

Навчити використовувати отримані знання при роботі з комп’ютером;

Розвити логічне мислення, пам'ять, продовжувати розвивати вміння формувати правильну послідовність дії під час виконання завдань, формувати практичні навички роботи за ПК;

Виховати в учнів інтерес до предмета, правила поведінки, культуру роботи з комп’ютером.

Використанні методи і прийоми: робота в групах, індивідуальна робота з ПК

Обладнання, засоби навчання: підручники «Сходинки до інформатики», робочі аркуші, проектор, проекційний екран; презентація.

План уроку:

  1. Організаційний момент (1 хв.).

Перевірка домашнього завдання (3-5 хв.).

Мотиваційний етап. Розминка (5 хв.).

Пояснювання нового матеріалу (15 хв.).

Робота з комп’ютером (10 хв.).

Рефлексія (3 хв.).

Обява домашнього завдання (3 хв.).

Підведення підсумків уроку (3 хв.).

Хід уроку

Організаційний момент (1 хв.).

Сьогодні ми з вами продовжуємо нашу подорож в пошуках скарбу. Ми дісталися незвичайного острова, на якому схований скарб. Вирушаємо в дорогу! Прошу зайняти місця в казковому автобусі.

Перевірка домашнього завдання (3-5 хв.).

Зупинка «Художня»

За допомогою стрілок запиши алгоритм малювання фігурки, що зображена на малюнку

Виконай стрілковий алгоритм:

Мотиваційний етап. Розминка (5 хв.).

Пояснювання нового матеріалу (15 хв.).

Зупинка «Інформаційна»

  1. Поставте відповідність виконавцям команди в таблиці:

    Виконавець

    Команда

    Людина

    Показує температуру

    Собака

    Готує бутерброд

    Термометр

    Полоскає

    Пральна машина

    Апорт

  2. Розстав команди алгоритму по порядку:

  1. _____ годувати котика

_____ взяти мисочку

_____ налити в мисочку молока

_____ взяти молоко з холодильника

  1. _____взяти брудну тарілку

_____ поставити тарілку в шафу для посуду

_____ відкрити кран гарячої води

_____ закрутити кран

_____ мити тарілку під краном

_____ витерти тарілку рушником

_____ поставити тарілку в шафу для посуду

  1. Пригадаємо, які задачі розв’язують на уроках математики

Обчислимо значення виразу 15+21-12

  1. Запишіть порядок виконання дій словесним способом.

  2. Запиши порядок виконання дій за допомогою формул і схем:

  1. На уроках української мови ви виконуєте різні граматичні завдання. Одне з таких завдань - розбір слова за будовою. Хто може скласти алгоритм "Будова слова"? Відповідь:

  1. Знайди закінчення.

  2. Познач закінчення.

  3. Познач основу.

  4. Підбери спільнокореневі слова.

  5. Визнач корінь основи.

  6. Познач корінь і префікс.

  7. Виділи суфікс.

Виконайте цей алгоритм для слова сонячний.

  1. За яким алгоритмом ви даєте відповідь на уроках природознавства, вивчаючи тварин?

  1. Назвати тварину.

  2. Описати її зовнішній вигляд.

  3. Пригадати, чим вона живиться.

  4. Розповісти, як пристосовується до життя.
    Опишіть за цим алгоритмом мураху, голуба.

Фізкультхвилинка

Зупинка «Алгоритмічна»

Давайте з вами пограємо у гру "Завжди – не завжди". Я буду читати рядки алгоритму "Піди пообідай". Якщо я називаю дію, яку завжди треба виконувати, то ви сидите, якщо не завжди, то ви встаєте, а я прошу вас сказати, коли вона виконується, а коли – ні.

  1. Помий руки. (Завжди).

  2. Іди на кухню. (Якщо обідаєш вдома).

  3. Сядь за стіл. (Завжди).

  4. З'їж перше. (Якщо любиш цю страву).

  5. З'їж друге. (Якщо любиш цю страву).

  6. Попроси добавки. (Якщо не наївся).

  7. Подякуй. (Завжди).

  8. Вийди з-за столу. (Завжди).

Робота з комп’ютером (10 хв.).

Зупинка «Практична»

Запустити програму «Скарбниця знань» «Їжачок»

Наша мандрівка завершується. Нарешті ми знайшли скарб у вигляді зашифрованого послання. А що там написано, можуть розгадати тільки найуважніші та най терплячі.

Виконати алгоритм і програмі «Їжачок»

Рефлексія (3 хв.).

Міцно закрити oчi (рахувати до 3), відкрити їх i подивитись вдалечінь (рахувати до 5). Повторити 5 разів.

Об’ява домашнього завдання (3 хв.).

Стор. 80 завдання 4 (3) виконайте алгоритм «Плетіння килимка»

Підведення підсумків уроку (3 хв.).

Сьогодні ми з вами закінчили нашу тривалу подорож, знайшли скарб і повторили все, що ми знаємо про алгоритми.

Додатки

Опис документу:
Навчити використовувати отримані знання при роботі з комп’ютером; Розвити логічне мислення, пам'ять, продовжувати розвивати вміння формувати правильну послідовність дії під час виконання завдань, формувати практичні навички роботи за ПК; Виховати в учнів інтерес до предмета, правила поведінки, культуру роботи з комп’ютером.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн
294 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Схожі матеріали