Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Алгебра 8 клас. Презентація до уроку алгебри на тему "Квадратні корні. Розв'язування задач".

Алгебра

Для кого: 8 Клас

18.08.2020

292

2

0

Опис документу:
Презентація до уроку алгебри на тему "Квадратні корні. Розв'язування задач". Ціль уроку: закріпити знання учнів з теми "Квадратні корні", підготуватися до контрольної роботи, розширити знання з данної теми.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ
Слайд № 1

РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

Досягнення успішного результату під час розв’язування задач – зовсім не привілей математики. Усе людське життя – це не що інше, як постійна постано...
Слайд № 2

Досягнення успішного результату під час розв’язування задач – зовсім не привілей математики. Усе людське життя – це не що інше, як постійна постановка та бажання досягти успіху під час розв’язування все нових питань та проблем. Е. Ільєнков

Аукціон знань
Слайд № 3

Аукціон знань

1. 2. 3. 4. 5. Знайди помилку
Слайд № 4

1. 2. 3. 4. 5. Знайди помилку

Дешифратор
Слайд № 5

Дешифратор

Дешифратор
Слайд № 6

Дешифратор

Дешифратор
Слайд № 7

Дешифратор

Дж. Кордано Рене Декарт Кристоф Рудольф
Слайд № 8

Дж. Кордано Рене Декарт Кристоф Рудольф

Застосування квадратного кореня у фізиці формула Томпсона період коливання математичного маятника; l – довжина; g ≈10 м/с2
Слайд № 9

Застосування квадратного кореня у фізиці формула Томпсона період коливання математичного маятника; l – довжина; g ≈10 м/с2

«Гойдалка» l =10 м– довжина; g ≈10 м/с2 – на Землі g ≈1,6 м/с2 – на Місяці
Слайд № 10

«Гойдалка» l =10 м– довжина; g ≈10 м/с2 – на Землі g ≈1,6 м/с2 – на Місяці

РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ
Слайд № 11

РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

«Вірю – не вірю» «Так» «НІ» «Так» «Ні» «Ні» «Ні» Щоб звільнитися від ірраціональності в знаменнику дробу, треба помножити його чисельник і знаменни...
Слайд № 12

«Вірю – не вірю» «Так» «НІ» «Так» «Ні» «Ні» «Ні» Щоб звільнитися від ірраціональності в знаменнику дробу, треба помножити його чисельник і знаменник на:

Звільнитися від ірраціональності
Слайд № 13

Звільнитися від ірраціональності

Сенкан 1 рядок Тема: Іменник 2 рядок Опис: Два прикметники 3 рядок Дія: Три дієслова, що відображають дію цього іменника 4 рядок Відношення: Особис...
Слайд № 14

Сенкан 1 рядок Тема: Іменник 2 рядок Опис: Два прикметники 3 рядок Дія: Три дієслова, що відображають дію цього іменника 4 рядок Відношення: Особисте ставлення автора до описуваного предмета або об'єкта (речення з чотирьох слів про іменник з першого рядка) 5 рядок Слово – асоціація: Синонім до першого рядка

Домашнє завдання 1-4б. №1,3 5-8б. №1,3,5 9-12б. №3,5,6
Слайд № 15

Домашнє завдання 1-4б. №1,3 5-8б. №1,3,5 9-12б. №3,5,6

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.