Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників ЗДО і ЗЗСО за новим профстандартом
»
Взяти участь Всі події

Алгебра, 8 клас Контрольна робота "Квадратні рівняння"

Алгебра

Для кого: 8 Клас

28.08.2021

57

1

0

Опис документу:
Алгебра, 8 клас Контрольна робота "Квадратні рівняння". Наведено 4 варіанти роботи. Час виконання роботи 40 хвилин. Мета роботи перевірити рівень сформованості практичних навичок, засвоєння матеріалу.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

8 клас Алгебра КР Варіант 1

Квадратні рівняння. Теорема Вієта.

1. Розв’яжіть рівняння:

1) ; 4) ;

2) ; 5) ;

3) ; 6) .

2. Не розв’язуючи рівняння, знайдіть суму та добуток його коренів:

1) ; 2)

3. Складіть зведене квадратне рівняння, сума коренів якого дорівнює 6, а добуток – числу 4.

4. Число 4 є коренем рівняння . Знайдіть значення b і другий корінь рівняння.

5. Відомо, що х1 і х2 – корені рівняння . Не розв’язуючи рівняння, знайдіть значення виразу: .



8 клас Алгебра КР Варіант 2

Квадратні рівняння. Теорема Вієта.

1. Розв’яжіть рівняння:

1) ; 4) ;

2) ; 5) ;

3) ; 6) .

2. Не розв’язуючи рівняння, знайдіть суму та добуток його коренів:

1) ; 2)

3. Складіть зведене квадратне рівняння, сума коренів якого дорівнює (-8), а добуток – числу 15.

4. Число -7 є коренем рівняння . Знайдіть значення р і другий корінь рівняння.

5. Відомо, що х1 і х2 – корені рівняння . Не розв’язуючи рівняння, знайдіть значення виразу: .



8 клас Алгебра КР Варіант 3

Квадратні рівняння. Теорема Вієта.

1. Розв’яжіть рівняння:

1) ; 4) ;

2) ; 5) ;

3) ; 6) .

2. Не розв’язуючи рівняння, знайдіть суму та добуток його коренів:

1) ; 2)

3. Складіть зведене квадратне рівняння, сума коренів якого дорівнює 12, а добуток – числу 24.

4. Число 4 є коренем рівняння . Знайдіть значення b і другий корінь рівняння.

5. Відомо, що х1 і х2 – корені рівняння . Не розв’язуючи рівняння, знайдіть значення виразу: .


8 клас Алгебра КР Варіант 4

Квадратні рівняння. Теорема Вієта.

1. Розв’яжіть рівняння:

1) ; 4) ;

2) ; 5) ;

3) ; 6) .

2. Не розв’язуючи рівняння, знайдіть суму та добуток його коренів:

1) ; 2)

3. Складіть зведене квадратне рівняння, сума коренів якого дорівнює (-9), а добуток – числу 15.

4. Число -8 є коренем рівняння . Знайдіть значення р і другий корінь рівняння.

5. Відомо, що х1 і х2 – корені рівняння . Не розв’язуючи рівняння, знайдіть значення виразу: .


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили