Алфавіт. Вимова та написання звуків, що позначаються буквами г та ґ.

Українська мова

Для кого: 5 Клас

25.02.2020

1091

9

0

Опис документу:
Алфавіт, звуки та букви мовлення. Вчимося ся вимовляти та писати слова зі звуками г та ґ; Поповнити свій словниковий запас, розвиваємо мислення, увагу, словниковий запас. Плекаємо велику повагу до рідної мови.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

-
Слайд № 2

-

Слайд № 3

Слайд № 4

Слайд № 5

Гра “Закінчи правило” Фонетика -…. Звук … Як позначається звуки на письмі? Звуки поділяються на: … Скільки голосних звуків і які? За допомогою чого...
Слайд № 6

Гра “Закінчи правило” Фонетика -…. Звук … Як позначається звуки на письмі? Звуки поділяються на: … Скільки голосних звуків і які? За допомогою чого утворюються голосні звуки? Приголосні звуки утворюються за допомогою? Скільки приголосних звуків? Приголосні в свою чергу поділяються на?

Зафарбуй правильно! “Фонетичний торт”
Слайд № 7

Зафарбуй правильно! “Фонетичний торт”

Слайд № 8

Тема: Алфавіт. Вимова звуків, що позначаються буквами Г , ґ. Двадцять шосте листопада Класна робота
Слайд № 9

Тема: Алфавіт. Вимова звуків, що позначаються буквами Г , ґ. Двадцять шосте листопада Класна робота

Мета нашого уроку: Пригадати алфавіт, звуки та букви мовлення; Навчитися вимовляти та писати слова зі звуками г та ґ; Поповнити свій словниковий за...
Слайд № 10

Мета нашого уроку: Пригадати алфавіт, звуки та букви мовлення; Навчитися вимовляти та писати слова зі звуками г та ґ; Поповнити свій словниковий запас.

Слайд № 11

Азбуколандія Азбуколандія
Слайд № 12

Азбуколандія Азбуколандія

Перше випробування “ Алфавітні хащі” 1. Апельсин, фарби, груша, олівець, ґава. 2. Альбом, капуста, осінь, учні, шафа, канікули. 3.Аня, герой, книга...
Слайд № 13

Перше випробування “ Алфавітні хащі” 1. Апельсин, фарби, груша, олівець, ґава. 2. Альбом, капуста, осінь, учні, шафа, канікули. 3.Аня, герой, книга, урок, фіалка. 4. Йорж, окунь, карась, сом, щука. 5. Буряк, ґедзь, волошка, капуста, Маруся.

Правильна відповідь 1. Апельсин, фарби, груша, олівець, ґава. 2. Альбом, капуста, осінь, учні, шафа, канікули. 3.Аня, герой, книга, урок, фіалка. 4...
Слайд № 14

Правильна відповідь 1. Апельсин, фарби, груша, олівець, ґава. 2. Альбом, капуста, осінь, учні, шафа, канікули. 3.Аня, герой, книга, урок, фіалка. 4. Йорж, окунь, карась, сом, щука. 5. Буряк, ґедзь, волошка, капуста, Маруся.

Друге випробування Дидактична гра “Імена” Євгенія, Діана, Оксана, Юрій, Павло, Мар’яна, Микола, Дмитро, Іван, Михайло, Максим, Андрій.
Слайд № 15

Друге випробування Дидактична гра “Імена” Євгенія, Діана, Оксана, Юрій, Павло, Мар’яна, Микола, Дмитро, Іван, Михайло, Максим, Андрій.

Правильна відповідь Андрій, Діана, Дмитро, Євгенія, Іван, Максим, Мар’яна, Микола, Михайло, Оксана, Павло, Юрій.
Слайд № 16

Правильна відповідь Андрій, Діана, Дмитро, Євгенія, Іван, Максим, Мар’яна, Микола, Михайло, Оксана, Павло, Юрій.

Слайд № 17

Слайд № 18

Слайд № 19

Читання слів ланцюжком ) аґрус ґелґотати ґроно ґава ґирлиґа ґрунт ґазда ґлей ґрунтовний ґандж ґніт ґудзик ґанок ґонт ґума ґатунок ґрати ґумка ґвалт...
Слайд № 20

Читання слів ланцюжком ) аґрус ґелґотати ґроно ґава ґирлиґа ґрунт ґазда ґлей ґрунтовний ґандж ґніт ґудзик ґанок ґонт ґума ґатунок ґрати ґумка ґвалт ґречний дзиґа ґедзь ґринджоли зиґзаґ

Третє випробування “Розподільчий диктант” Виписати слова в два стопчики, вставляючи, де потрібно г або ґ. (Ґ, Г)айок, (ґ, г)алас, (ґ, г)ава, (ґ, г)...
Слайд № 21

Третє випробування “Розподільчий диктант” Виписати слова в два стопчики, вставляючи, де потрібно г або ґ. (Ґ, Г)айок, (ґ, г)алас, (ґ, г)ава, (ґ, г)андж, (ґ, г)алицький, (ґ, г)аньба, (ґ, г)и(ґ, г)нути, (ґ, г)ирли(ґ, г)а, (ґ, г)ала(ґ, г)ан, (ґ, г)рунт, (ґ, г)іркий, (ґ, г)ість, (ґ, г)енарал, (ґ, г)удзик, (ґ, г)уля, (ґ, г)едзь, (ґ, г)одина, (ґ, г)лухий, (ґ, г)ніт, (ґ, г)речний, (ґ, г) рецький, (ґ, г)риміти, (ґ, г)атунок.

ПРАВИЛЬНА ВІДПОВІДЬ Гайок ґава Галас ґандж Галицький ґарлиґа Ганьба ґалаґан Гинути ґрунт Гіркий ґудзик Гість ґедзь Генерал ґуля Година ґніт Грецький
Слайд № 22

ПРАВИЛЬНА ВІДПОВІДЬ Гайок ґава Галас ґандж Галицький ґарлиґа Ганьба ґалаґан Гинути ґрунт Гіркий ґудзик Гість ґедзь Генерал ґуля Година ґніт Грецький

Четверте випробування Робота біля дошки Лінгвістична гра “ Зашифроване слово”
Слайд № 23

Четверте випробування Робота біля дошки Лінгвістична гра “ Зашифроване слово”

П’яте випробування Робота в групах Вправа “ Шифрувальник” За допомогою алфавіту розшифрувати слово і скласти з ним речення. Цифра – це номер букви ...
Слайд № 24

П’яте випробування Робота в групах Вправа “ Шифрувальник” За допомогою алфавіту розшифрувати слово і скласти з ним речення. Цифра – це номер букви в алфавіті… 15, 21, 11, 18, 11, 27, 33. 5, 1, 3, 1. 5, 24, 6, 10, 11, 15. 33, 2, 16, 24, 18, 33. 20, 1, 23, 21, 12, 19, 23.

Правильна відповідь Цифра – це номер букви в алфавіт. 15, 21, 11, 18, 11, 27, 33 – криниця 5, 1, 3, 1 - Ґава 5, 24, 6, 10, 11, 15 - Ґудзик 33, 2, 1...
Слайд № 25

Правильна відповідь Цифра – це номер букви в алфавіт. 15, 21, 11, 18, 11, 27, 33 – криниця 5, 1, 3, 1 - Ґава 5, 24, 6, 10, 11, 15 - Ґудзик 33, 2, 16, 24, 18, 33 - Яблуня 20, 1, 23, 21, 12, 19, 23 - Патріот

Гра “Мікрофон” Чи довідались ви щось нове на уроці? Чи збагатили свої знання? Які слова з літерою ґ ви запам’ятали? Які завдання сподобались вам на...
Слайд № 26

Гра “Мікрофон” Чи довідались ви щось нове на уроці? Чи збагатили свої знання? Які слова з літерою ґ ви запам’ятали? Які завдання сподобались вам найбільше?

Слайд № 27

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.