Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Визначення освітніх труднощів першого рівня підтримки в освітньому процесі
»
Взяти участь Всі події

Як побороти хворобу під назвою «Нехочуха»?

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

02.02.2020

377

1

0

Опис документу:
Розвивати вміння дітей робити аналіз своїх вчинків та бажань своїх і бажань своїх однолітків. Заохочувати дітей до особистої врівноваженості та самоконтролю. Учити правильної поведінки в соціумі, дотримуючись контролю своїх емоцій. Закріпити навички передачі інформації за допомогою :міміки, жестів. Виховувати повагу ,людяність,толерантність та ввічливість до однолітків та старших людей.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Як побороти хворобу під назвою «Нехочуха»?

Мета:Розвивати вміння дітей робити аналіз своїх вчинків та бажань своїх і бажань своїх однолітків. Заохочувати дітей до особистої врівноваженості та самоконтролю. Учити правильної поведінки в соціумі, дотримуючись контролю своїх емоцій. Закріпити навички передачі інформації за допомогою :міміки, жестів. Виховувати повагу ,людяність,толерантність та ввічливість до однолітків та старших людей.

Словникова робота: збагатити словник дітей наступними прикметниками:

Примхливий,упертий,незадоволений,безглуздий.

Активізувати вживання у мовленні наступних прикметників:

Ввічливий,вихований,слухняний,товариський.

Хід заняття:

Комунікативна діяльність:

Вихователь:

Станьмо дружно в коло діти.

Запитати хочу вас.

Чи є привид нам радіти?

Чи все добре і гаразд?

Якщо все гаразд – чудово

Посміхніться всім довкола.

Посміхнулися малята!

А тепер хороше слово нумо

Кожному казати!

(Діти кожному кажуть якісь приємності)

Сьогодні всі такі веселі,радісні але так у нас буває не завжди… От наприклад учора на когось нападала хвороба «Нехочуха» і дітки не ділилися іграшками ,не хотіли їх прибирати на місце. «Нехочуха» і на заняттях теж показувала свої симптоми: хтось не хотів відповідати, хтось не хотів малювати…

Дітки що ж це за хвороба така?В народі відома як «Вереда». Як ви думаєте?( Відповіді дітей)

А давайте послухаємо її пісеньку. (Звучить пісенька «Нехочуха»)

2 Частина . Пізнавальна діяльність ( Мовленнєвий розвиток)

Ось така вереда ця «Нехочуха», і хворіє нею ой як багато діток.

Дітки а давайте поміркуємо і назвемо ознаки «Нехочухи»(Діти називають різні слова ознаки ліні)

1.Лінощі 2.Упертість 3. Незадоволеність 4.Безглуздість.

А сьогодні , я хочу розказати вам віршика,про одного знайомого мені хлопчика… Мені здається з ним теж щось не так. Ось послухайте:

Павлик Вереда.

Непосида Павлик й вереда

Їсти суп не хоче, от біда!

Бабця його з ложечки годує

Він лиш те і робить – вередує.

То йому гаряче , постудіть..

То швиденько в рот уже кладіть.

За тата,за маму , й за кота…

От такий росте, ось вереда!

Рота затуляв, махав руками, злився

Врешті – решт тим супом таки вмився…

Ірина Степанішина.

Дітки, що сталося з Павликом? Що поганого він робив під час прийому їжі?

Скажіть був Павлик упертим?Чому? А лінивим? Докажіть. А незадоволеним чому був? І яка безглуздість з ним трапилась?

Соціально – моральний розвиток.

Вихователь:Діти, а як ви гадаєте ця хвороба лікується? Що потрібно робити ,щоб раз і назавжди розпрощатися з «Нехочухою». Давайте поміркуємо .(До розгляду дітей подаються картинк де діти допомагають людям похилого віку)

2 Частина Театралізована або перетворювальна діяльність.

Давайте ми зараз візьмемо люстерка і згадаємо віршик про Павлика і я буду називати ознаку , а ви покажете це своєю мімікою.

(Сердиті, вередливі,скривлені, сумні) Дітям роздаються набори мімічних зображень, і вони підбирають найбільш відповідні для Павлика.

А тепер скажіть мені , як ви гадаєте, коли Павлик вивернув на себе суп, він ще себе так поводив?( Відповіді дітей)

А коли він виправився і згадував як це з ним сталося ,як думаєте що він робив?( Відповіді дітей)

Тепер давайте посміхнемося своєму відображенню і пообіцяємо ,що цю недугу ми не піймаємо ні за яких обставин.

А зараз давайте пограємо в гру « Керуй своїми емоціями»

Діти розігрують ситуацію з проханням дати іграшку у різних психо – емоційних станах:

Попроси радісно, сумно, перелякано, весело,сердито,плаксиво.

Підсумок гри: А тепер скажіть як це зробити правильно. (З вживанням ввічливих слів)

Фізкультхвилинка . Нумо малята хворобу проганяти!

Нумо малята хворобу проганяти!

Хворобу проганяємо зарядкою

Нумо хлопчики,нумо дівчатка!

Дружно в коло стали,руки вгору підняли.

Руки в боки і на скоки,пострибали - лінь прогнали.

(Повторюємо декілька разів)

А зараз до вашої уваги жартівлива гра «Так чи ні?»

В дитсадок уже пора?Так (Показуємо на уявний годинник на руці)

Вередує дітвора ?Ні(Руки в боки , тупають і крутять головами)

Затуляють на поради вуха?(Затуляють вуха)

Є в діток хвороба «Нехочуха»?

Настя – помічниця мами ?Так

Дівчинка завжди старанна? Ні

Іграшки вона складає? Так

І вазони поливає? Ні

Всіх вона завжди послуха? Так

Є у неї «Нехочуха?» Ні!

Нумо діти скажіть но мені «Нехочуха » у Насті чи ні?Ні!

І головне, щоб не захворіти на цю недугу, потрібно всього на всього хотіти робити все ,що правильно. Хотіти слухатися, їсти - бо ж не виростете; хотіти допомагати - бо ж і вам допоможуть ;хотіти ділитися, хотіти робити зарядку і багато - багато іншого.

Соціально – моральний розвиток.

А тепер скажіть що ви бачите перед собою дітки. ( Перед кожною дитиною стоїть склянка з чистою водою і поруч у коробочці грунт ) А зараз діти давайте уявимо, що наша мова з іншими людьми, наше спілкування ніби як чиста вода. Коли ми говоримо без крику, спокійно, без поганих слів то водичка такою і залишається. А тепер за кожне погане слово давайте вкинемо до води трохи грунту і розмішаємо цю водичку. А тепер уявіть, що такою водою нам доведеться наприклад умитися, чи просто попити. Приємно буде?

То ж давайте робити завжди так, щоб і склянки наші з водою , і мова наша і ми завжди були чисті.

Ну що ж дітки, а тепер я перевірю чи зрозуміли ви як не захворіти «Нехочухою»

  1. Чи можна кричати чи тупати ногами для того, щоб вас почули, що вам щось подобається або ж не подобається?

  2. Перш ніж вередувати, подумати чи варто це робити (щоб не сталося як з Павликом)

  3. Чи гарно затуляти вуха,коли дорослі вас повчають?

  4. Що треба робити ,щоб не захворіти «Нехочухою»?

Молодці малята. Думаю нам тепер ця недуга не страшна!

Звучить музика : «Слухняним буду я завжди.»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили