+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Як допомогти дитині розкрити себе ПОРАДИ БАТЬКАМ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Як допомогти дитині розкрити себе

ПОРАДИ БАТЬКАМ

1.Намагайтеся створити умови, які полегшують навчання дитини:

- побутові (повноцінне харчування,режим, спокійний сон, затишна атмосфера, зручне місце для занять);

- емоційні (демонструйте віру в можливості дитини, не втрачайте надії на успіх,радійте найменшим досягненням, чекаючи на успіх,виявляйте любов і терпіння, не ображайте дитину у разі невдачі);

- культурні (забезпечте дитину словниками, довідниками, посібниками, атласами, книгами зі шкільної програми, дивіться навчально - пізнавальні програми , обговорюйте побачене).

2.Слухайте свою дитину: нехай вона переказує, розказує те, що треба вивчити, перевіряйте знання за запитаннями підручника.

3. Регулярно ознайомлюйтесь із розкладом уроків, факультативів, гуртків для контролю і надання своєї допомоги.

4.Не перетворюйте виконання дитиною домашніх завдань на засіб покарання. Формулюйте позитивну мотивацію виконання домашнього завдання, його далекі перспективи.

5. Діліться з дітьми знаннями в галузях, у яких маєте успіх.

6. Відповідайте на запитання дитини якомога терплячіше і чесно. Cерйозні запитання дитини сприймайте серйозно. 

7. Створіть місце-вітрину, де дитина може виставляти свої роботи. Не сваріть дитину за безлад у кімнаті під час її творчої роботи. 

8. Показуйте дитині, що ви любите її такою, якою вона є, а не за її досягнення. 

9. Надавайте дитині можливість у виявленні турботи. 

10. Допомагайте дитині будувати її плани та приймати рішення. 

11. Показуйте дитині цікаві місця,беріть у поїздку, подорож, відвідуйте різноманітні екскурсії. 

12. Допомагайте дитині нормально спілкуватися з дітьми, запрошуйте дітей до своєї оселі. 

13. Ніколи не кажіть дитині, що вона гірша за інших дітей. 

14. Ніколи не карайте дитину приниженням. 

15. Купуйте дитині книжки за її інтересами. 

16. Привчайте дитину самостійно мислити. 

17. Пробуджуйте уяву та фантазію дитини. 

18. Уважно ставтеся до потреб дитини і, при можливості, задовольняйте їх.

19. Щодня знаходьте час, щоб побути з дитиною наодинці. 

20. Дозволяйте дитині брати участь у плануванні сімейного бюджету. 

21. Ніколи не сваріть дитину за невміння та помилки. 

22. Хваліть дитину за навчальну ініціативу. 

23. Учіть дитину вільно спілкуватися з дорослими. 

24. У заняттях дитини знаходьте місце для похвали. 

25. Спонукайте дитину вчитися вирішувати проблеми самостійно. 

26. Допомагайте дитині бути особистістю. 

27. Розвивайте в дитині позитивне сприйняття її здібностей. 

28. Ніколи не відмахуйтесь від невдач дитини. . 

27. Довіряйте дитині, майте віру в її здоровий глузд. 

28. Створіть безпечну психологічну атмосферу в її пошуках, де вона могла б знайти розраду у разі своїх розчарувань і невдач.

29. Будьте терпимі до несподіваних ідей, поважайте допитливість дитини. Намагайтесь відповідати на всі запитання, навіть якщо вони вам здаються безглуздими.

30. Ніколи не давайте дитині особистих негативних оцінкових суджень: «Ти поганий», «Ти брехливий», «Ти злий». Оцінювати треба лише вчинок. Треба казати: «Твій вчинок поганий, але ж ти хороший і розумний хлопчик (дівчинка) і надалі не повинен так робити».

31. Залишайте дитину одну і дозволяйте їй, якщо вона бажає, самій займатися своїми справами. Надлишок опіки може обмежити творчість.

32. Поясніть, що не на всі запитання дитини завжди можна відповісти однозначно. Для цього потрібен час, а з боку дитини — терпіння. Вона має навчитися жити в інтелектуальному напруженні, не відкидаючи своїх ідей.

33. Допомагайте дитині цінувати в собі творчу особистість. Однак її поведінка не має виходити за межі пристойного.

34. Допомагайте дитині глибше пізнати себе. Виявляйте симпатію до її перших спроб виразити таку ідею словами і зробити зрозумілою для оточення.

35. Повірте в неповторність своєї дитини, у те, що вона — єдина, унікальна, не схожа на жодну іншу і не є вашою точною копією. Тому не варто вимагати від неї реалізації заданої вами життєвої програми і досягнення поставленої вами мети. Дайте їй право прожити власне життя.

1. Я розвиваю в дитині позитивне сприйняття його можливостей, здібностей.

2. Я надаю кімнату або частину кімнати виключно для занять дитини.

3. Я привчаю дитину (з мінімальною допомогою і, як правило, самостійно) вирішувати свої проблеми, приймати рішення, піклуватися про свої обов'язки.

4. Я показую дитині можливості знайти книги і потрібні для її занять матеріали (використовуючи особисті, суспільні, шкільні бібліотеки).

5. Я ніколи не відмовляю дитині в проханні допомогти їй у навчанні.

6. Я постійно беру дитину в поїздки, подорожі, на екскурсії (відвідини музеїв, театрів та інше).

7. Я підтримую спілкування моєї дитини з друзями.

8. Я часто виконую разом з дитиною якусь справу.

9. Я піклуюся про фізичне здоров'я дитини

( харчування, гартування, зарядка, заняття спортом).

10. Я стежу, щоб моя дитина дотримувалась режиму дня: вставала і лягала в один і той же час, мала години для занять, прогулянок, ігор.

1. Я розвиваю в дитині позитивне сприйняття його можливостей, здібностей.

2. Я надаю кімнату або частину кімнати виключно для занять дитини.

3. Я привчаю дитину (з мінімальною допомогою і, як правило, самостійно) вирішувати свої проблеми, приймати рішення, піклуватися про свої обов'язки.

4. Я показую дитині можливості знайти книги і потрібні для її занять матеріали (використовуючи особисті, суспільні, шкільні бібліотеки).

5. Я ніколи не відмовляю дитині в проханні допомогти їй у навчанні.

6. Я постійно беру дитину в поїздки, подорожі, на екскурсії (відвідини музеїв, театрів та інше).

7. Я підтримую спілкування моєї дитини з друзями.

8. Я часто виконую разом з дитиною якусь справу.

9. Я піклуюся про фізичне здоров'я дитини

( харчування, гартування, зарядка, заняття спортом).

10. Я стежу, щоб моя дитина дотримувалась режиму дня: вставала і лягала в один і той же час, мала години для занять, прогулянок, ігор.

1. Я розвиваю в дитині позитивне сприйняття його можливостей, здібностей.

2. Я надаю кімнату або частину кімнати виключно для занять дитини.

3. Я привчаю дитину (з мінімальною допомогою і, як правило, самостійно) вирішувати свої проблеми, приймати рішення, піклуватися про свої обов'язки.

4. Я показую дитині можливості знайти книги і потрібні для її занять матеріали (використовуючи особисті, суспільні, шкільні бібліотеки).

5. Я ніколи не відмовляю дитині в проханні допомогти їй у навчанні.

6. Я постійно беру дитину в поїздки, подорожі, на екскурсії (відвідини музеїв, театрів та інше).

7. Я підтримую спілкування моєї дитини з друзями.

8. Я часто виконую разом з дитиною якусь справу.

9. Я піклуюся про фізичне здоров'я дитини

( харчування, гартування, зарядка, заняття спортом).

10. Я стежу, щоб моя дитина дотримувалась режиму дня: вставала і лягала в один і той же час, мала години для занять, прогулянок, ігор.

1. Я розвиваю в дитині позитивне сприйняття його можливостей, здібностей.

2. Я надаю кімнату або частину кімнати виключно для занять дитини.

3. Я привчаю дитину (з мінімальною допомогою і, як правило, самостійно) вирішувати свої проблеми, приймати рішення, піклуватися про свої обов'язки.

4. Я показую дитині можливості знайти книги і потрібні для її занять матеріали (використовуючи особисті, суспільні, шкільні бібліотеки).

5. Я ніколи не відмовляю дитині в проханні допомогти їй у навчанні.

6. Я постійно беру дитину в поїздки, подорожі, на екскурсії (відвідини музеїв, театрів та інше).

7. Я підтримую спілкування моєї дитини з друзями.

8. Я часто виконую разом з дитиною якусь справу.

9. Я піклуюся про фізичне здоров'я дитини

( харчування, гартування, зарядка, заняття спортом).

10. Я стежу, щоб моя дитина дотримувалась режиму дня: вставала і лягала в один і той же час, мала години для занять, прогулянок, ігор.

"Життя дитини і її успіхи в школі"

Тест для батьків

Інструкція: на кожне твердження слід дати відповідь "так" чи "ні"

 

1. Я розвиваю в дитині позитивне сприйняття його можливостей, здібностей.

2. Я надаю кімнату або частину кімнати виключно для занять дитини.

3. Я привчаю дитину (з мінімальною допомогою і, як правило, самостійно) вирішувати свої проблеми, приймати рішення, піклуватися про свої обов'язки.

4. Я показую дитині можливості знайти книги і потрібні для її занять матеріали (використовуючи особисті, суспільні, шкільні бібліотеки).

5. Я ніколи не відмовляю дитині в проханні допомогти їй у навчанні.

6. Я постійно беру дитину в поїздки, подорожі, на екскурсії (відвідини музеїв, театрів та інше).

7. Я підтримую спілкування моєї дитини з друзями.

8. Я часто виконую разом з дитиною якусь справу.

9. Я піклуюся про фізичне здоров'я дитини ( харчування, гартування, зарядка, заняття спортом).

10. Я стежу, щоб моя дитина дотримувався режиму дня: вставала і лягала в один і той же час, мала години для занять, прогулянок, ігор і так далі

 

Оцінка тесту

Порахувати кількість плюсів (відповідь "так"). Кожна позитивна відповідь оцінюється в один бал. Розділивши отриману суму на 10 (кількість тверджень) отримуємо середньоарифметичне число.

1-й рівень (1- 0,7 балу)

Ви правильно організовуєте шкільне життя дитини. Вона має всесторонні інтереси, підготовлена до спілкування з дорослими і товаришами. При такому вихованні ви можете розраховувати на хороші успіхи у навчанні і вираження дитини у якомусь виді творчості.

2-й рівень (0,6-0,4 балу)

У вас можуть виникнути деякі проблеми в навчанні дитини. Задумайтеся, чи є ви надзвичайно активними, чи не блокуєте ви "поле свободи" дитини, чи досить часу дитина спілкується з однолітками? Ваші роздуми дозволять вам визначити оптимальну стратегію виховання.

3-й рівень (0,3-0 балів)

У вашому досвіді прослідковується головна помилка - надмірна опіка над дитиною,неможливість реалізації себе ні у навчанні, ні у якомусь виді творчості. Ви недостатньо даєте їй спілкуватися з однолітками,проявляти активність та ініціативу, заважаєте йому набувати соціального досвіду.

 

Сподіваємося, що ваша самокритичність принесе успіх у виховній стратегії.

 

Опис документу:
Як допомогти дитині розкрити себе ПОРАДИ БАТЬКАМ

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн
590 грн
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись