і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

агенство "Капелюшки"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Клас: 9-А

Дата: 12.02.15

Тема : Електричний струм в різних середовищах.

Мета: Закріпити вивчений матеріал з теми «електричний струм в різних середовищах»; навчати застосовувати отримані знання на практиці та в повсякденному житті; розвивати діапазон мислення в залежності від впливу різних факторів; виховувати толерантне ставлення один до одного під час роботи в групі.

Тип: комбінований.

Обладнання: комп’ютер, проектор, м’яч, бланки, лимон, з’єднувальні дроти, амперметр, прилади для перевірки знань виготовлені учнями.

Хід уроку.

  1. Організаційний момент.

  2. Актуалізація та мотивація знань.

  3. Повторення вивченого.

  4. Опрацювання матеріалу.

  5. Закріплення вивченого.

  6. Висновки

  7. Домашнє завдання.

Цілий світ охопивши від землі до небес,

Не одне покоління лякає,

По планеті йдучи, науковий прогрес.

Що за явищем цим нас чекає?

Запитання чудне.

Чи не втямити, ні?

Кожен сили і щастя набуде.

Буде більше уміти й стріляти...

Точніш...

Як стріляти?

Звичайнопо людях.

Той, хто видумав меч, той трощити почав.

Нам історії в цьому порука.

Я не згоден, отож буду проти меча:

Нас вперед просуває наука,

Вийшла в космос людина, їй Місяць зрідні

У природи все менше секретів.

Будь-яке відкриттяце підмога війні:

Той же атом, ті ж самі ракети...

Як знанням скористатисьтурбота людей.

Не з науки питати бз учених За подальшу ходу недозрілих ідей.

Чим прогрес відгукнеться у генах?

Все заплутано в нашім столітті сповна.

Ще історію треба збагнути,

Що за все важливіше? ЛЮДИНА, вона...

Значить, усе зосереджено в людях.

(супровід відео 1)

Спробуємо розібратися, що дав людині науково-технічний прогрес. Чого ж усе-таки ми досягли? Одним з головних завдань, поставлених перед прогресом ще в епоху Відродження (коли він ще не називався науково-технічним), було звільнення людини від тягаря фізичної праці.

Однин й мабуть найбільш важливим кроком людства до НТП буда саме електорофікація. Якщо глянути на Землю з Космосу, то ми побачимо неймовірної краси, осіяну зорями в мерехтінням вогників, поверхню величної кулі, кулі, де живуть високорозвинені організми, де окриляють й дають віру в нове краще майбутнє…

Ось і наше з вами завдання сьогодні засвоїти й зрозуміти природу величного Електричного струму.

Слайд1 - «Електричний струм в різних середовищах»

Людина за своєю природою завжди відрізнялася зацікавленістю й жагою до знаходження рішень з будь-якої ситуації. Згодом почала спиратися на низку факторій й робити певні висновки, а ще пізніше просити допомоги в інших. З рокам ця необхідність переросла в професію детектива

На сьогоднішньому уроці ми з вами будемо не звичайним класом, а справжніми агентами детективного бюро «Розумні капелюшки».

Слайд 2 – «Розумні капелюшки»

Нашим завданням є використовувати аналіз проблемного питання, яке необхідно розглянути предмет під різним кутом зору, об’єктивно оцінити явище, змоделювати різноманітні ситуації та спрогнозувати їх розвиток.

Для ефективної роботи нам варто різносторонньо оцінювати ситуацію, прогнозувати події. Тому наше бюро складається з 6 різних за призначенням підрозділів:

Слайд 3 – капелюшки

  1. «Білий капелюх» - аналітики — виділення фактів, цифри, відомості, статистика ця. група інформацію не оцінює;.

  2. «Чорний капелюх» - критики — критика, негативні аспекти ситуації;

  3. «Червоний капелюх» - емпати — емоції, почуття, передчуття, визначення здібностей, на розвиток яких вплинула ситуація, що розглядається;

  4. «Жовтий капелюх» - оптимісти — оптимістичні, позитивні сторони, вміння побачити добре в будь-якій ситуації;

  5. «Зелений капелюх»- естети — творчість (відображення даної ситуації у формі вірша, пантоміми тощо), почуття гумору;

  6. «Синій капелюх» - глобалізатори — значимість ситуації, її завуальовані сторони, життєвий урок, що з неї випливає.

Кожен агент має спеціальний бейджик, на ньому він наприкінці уроку виставить собі оцінку яку, на його думку, він заслуговує, ще одну оцінку йому за роботу ставить начальник їхнього підрозділу, начальнику ж другу оцінку ставить команда. Завдання голови підрозділу протягом уроку фіксувати значимість агента, щоб справедливо оцінити його внесок в розкритті справи. Після закриття справ, бейджики здасте мені, о середній бал буде як оцінка за урок.

Прошу підрозділи назвати своє кредо на урок.

Так як, спецагент повинен мати горну фізичну підготовку, то перше завдання для вас уже готове.

«Фізичний футбол»

Слайд 4 – «Фізичний футбол»

Кожен підрозділ повинен передати пас наступному, задаючи питання, м’яч не відбивати, не відхилятися. Якщо жоден агент не відповів на поставлене питання, знімається 1 бал за урок. Паси передаються по черзі.

Ось і перша ваша справа!

Слайд 5-6 – «Золота лихорадка»

«Золота лихорадка»

На обговорення й занесення нотатків дається 3 хвилини.

В одному ювелірному салоні срібні каблучки покривають золотом. Власник, помітивши, що каблучки були виконані не якісно, звільнив майстрів, які над ними працювали, а штаб поповнив новою групою.

Нові працівники запропонували використовувати для позолоти каблучок процес електролізу.

Каблучку покривали шаром золота протягом 5 годин. Сила струму весь час підтримувалася 0.5 А, площа каблучки становить 6 см2. При цих даних шар золота повинен становити пів міліметра.

Через місяць ювелірний салон пав втрачати клієнтів, так як, виросла вартість прикраси. Згодом салон збанкротував.

Визначте причину та винних в банкротстві даного салону.

з=2*10-6кг/Кл; ρз=19300 кг/м3)

Слайд 7-8 - «Злочин у темряві»

«Злочин у темряві»

В одному з швейцарських банків відбулося пограбування. За даними поліції в момент крадіжки (близько 21:00) в приміщенні знаходилося троє людей: охоронець, електрик, прибиральниця.

Охоронець пішов покликати електрика, так як лампи денного освітлення почали мерехтіти. Електрик, який щойно прийшов до приміщення з вулиці, забруднив підлогу. Прибиральниця пішла слідом за ним з відрами та миючими засобами, щоб прибрати бруд, залишений мокрою підошвою.

Впоравшись з ретельним прибиранням, по словам охоронця, вона вийшла назад в коридор.

Електрик, не вимикаючи мережу, при вимкненні мережі до поліції надходить сигнал тривоги, заліз на драбину й почав заміняти лампу. Взявшись за лампу - опікся, не впорався з вірновагою , впав, вдарившись головою об підлогу, та втратив свідомість.

Через 5 хвилин він отямився. Двері сейфу були зломані, гроші викрадені.

Хто пограбував банк?

Наступна справа ще біль інтригуючи! До на офісу «Розумних капелюшків» надіслали відео фрагмент. Дівчина з відео зникла безвісти. Ваше завдання спробувати знайти варіанти її місця знаходження.

«Дівчина -Султан»

(демонстрація відео)

Ось й всі три справи оговорено й розглянено в підрозділах. Зараз прошу агентів-капітанів пройти з нотатками до кімнати під назвою «Цілком таємно!» й прийти до висновків по кожній справі. На все про все у вас 5 хвилин.

А доки наші капітани закривають справи, агент в «зеленому капелюсі» продемонструє нам своє вміння використовувати підручні засоби для створення чогось незвичайного.

Слайд 9 – «Експеримент» (електричний струм в лимоні).

Час вийшов, запросимо наших агентів зробити звіт.

Виступ по закриттю всіх трьох справ.

Ще один комедійний варіант до третьої справи. Дівчину забрали працювати джерелом енергії для ламп .

Відео фрагмент – 3.

Наші агенти попрацювали на славу!

Зараз вам всім дається 1 хв для внесення балів до свого бейджика.

Капітани, зберіть бейджики й здайте мені на оцінення.

Підготовка до контрольної роботи на мою думку пройшла вдачно, останнім крок в цій темі виконайте д.з.: ст134-135 (рішення), п18-23 (повторити).

Слайд 10 - Життя

ЖИТТЯ - як електричний струм: з напругою встаєш, з опором йдеш на навчання, весь день іскриш, наелектризована приходиш зі школи, а потім вирубуєшся.

Так нехай ваше життя іскриться тільки від щастя.

6

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Мета: Закріпити вивчений матеріал з теми «електричний струм в різних середовищах»; навчати застосовувати отримані знання на практиці та в повсякденному житті; розвивати діапазон мислення в залежності від впливу різних факторів; виховувати толерантне ставлення один до одного під час роботи в групі.
  • Додано
    25.03.2018
  • Розділ
    Фізика
  • Клас
    8 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    212
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    TA332947
  • Вподобань
    0
Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти