ЯДС 2 клас.Інтегрована тема «Цінності».Презентація до уроку "Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури?"

Опис документу:
Очікувані результати:оглядає та описує пам’ятки культури рідної місцевості;- досліджує пам’ятки культури та природи своєї місцевості;- розпитує старших людей про минуле;- розпізнає ситуації небезпеки вдома, на вулиці або у школі та пояснює, що робити в цих ситуаціях;- розпізнає предмети, до яких не можна торкатися (забуті сторонніми людьми речі, зброя тощо);прогнозує наслідки небезпечної поведінки з підозрілими предметами, забутими речами, вибуховими пристроями та зброєю.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
  Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури? ЯДС 2 клас Інтегрована тема «Цінності»
Слайд № 1

  Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури? ЯДС 2 клас Інтегрована тема «Цінності»

оглядає та описує пам’ятки культури рідної місцевості; - досліджує пам’ятки культури та природи своєї місцевості; - розпитує старших людей про мину...
Слайд № 2

оглядає та описує пам’ятки культури рідної місцевості; - досліджує пам’ятки культури та природи своєї місцевості; - розпитує старших людей про минуле; - розпізнає ситуації небезпеки вдома, на вулиці або у школі та пояснює, що робити в цих ситуаціях; - розпізнає предмети, до яких не можна торкатися (забуті сторонніми людьми речі, зброя тощо); прогнозує наслідки небезпечної поведінки з підозрілими предметами, забутими речами, вибуховими пристроями та зброєю; - читає та пояснює запропоновані прості схеми і / або інформаційні знаки й табло в місцях перебування; - відповідає на запитання за даними схеми. Очікувані результати:

Цінності Інтегрована тема
Слайд № 3

Цінності Інтегрована тема

Привітання Здоров’я Учитель на вушко висловлює побажання дітям, ті передають його по колу “змійкою”. Останній учень записує на дошці.
Слайд № 4

Привітання Здоров’я Учитель на вушко висловлює побажання дітям, ті передають його по колу “змійкою”. Останній учень записує на дошці.

Мій настрій
Слайд № 5

Мій настрій

Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня). На дворі________ (пора року). (тепло/холодно). Коли в ранці я йшов/йшла до школи небо...
Слайд № 6

Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня). На дворі________ (пора року). (тепло/холодно). Коли в ранці я йшов/йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим). Опади (були/не було). Календар погоди

Гра «Шифрувальник» 15 24 16 31 23 24 21 1 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж 1 2 3 4 5 6 7 8 9 З И І Ї Й К Л М Н 10 11 12 13 14 15 16 17 18 О П Р С Т У Ф Х Ц 19 20 ...
Слайд № 7

Гра «Шифрувальник» 15 24 16 31 23 24 21 1 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж 1 2 3 4 5 6 7 8 9 З И І Ї Й К Л М Н 10 11 12 13 14 15 16 17 18 О П Р С Т У Ф Х Ц 19 20 21 22 23 24 25 26 27 Ч Ш Щ ь Ю Я 28 29 30 31 32 33 15 24 16 31 23 24 21 1 К У Л Ь Т У Р А

Обмін інформацією КУЛЬТУРА Духовні та матеріальні надбання, створені народом протягом усієї історії. Наші предки залишили нам у спадок землю, свою ...
Слайд № 8

Обмін інформацією КУЛЬТУРА Духовні та матеріальні надбання, створені народом протягом усієї історії. Наші предки залишили нам у спадок землю, свою історію, культуру, освіту, звичаї, традиції

Асоціації Пам‘ятки культури
Слайд № 9

Асоціації Пам‘ятки культури

Обмін інформацією Вправа “Цікаві статті” Яка з пам’яток природи вам найбільше запам’яталася і чим? Яка з пам’яток культури вам найбільше запам’ятал...
Слайд № 10

Обмін інформацією Вправа “Цікаві статті” Яка з пам’яток природи вам найбільше запам’яталася і чим? Яка з пам’яток культури вам найбільше запам’яталася і чим?

Групове заняття Складання порадника Що можна й чого не можна робити,аби не зашкодити пам’яткам природи і культури?
Слайд № 11

Групове заняття Складання порадника Що можна й чого не можна робити,аби не зашкодити пам’яткам природи і культури?

Щоденник вражень Я люблю пам’ятки природи…. Мій улюблений куточок природи…. Для мене важливо….
Слайд № 12

Щоденник вражень Я люблю пам’ятки природи…. Мій улюблений куточок природи…. Для мене важливо….

Досліджуємо медіа https://www.youtube.com/watch?v=kDh6bdJpOGE
Слайд № 13

Досліджуємо медіа https://www.youtube.com/watch?v=kDh6bdJpOGE

Робота з підручником Замок Любарта В Луцьку В Києві Золоті ворота Кам’янець-Подільська фортеця
Слайд № 14

Робота з підручником Замок Любарта В Луцьку В Києві Золоті ворота Кам’янець-Подільська фортеця

Визначні місця України Замок Любарта в Луцьку Золоті ворота в Києві Кам’янець-Подільська фортеця Як ви гадаєте, у чому цінність цих об’єктів? Чи мо...
Слайд № 15

Визначні місця України Замок Любарта в Луцьку Золоті ворота в Києві Кам’янець-Подільська фортеця Як ви гадаєте, у чому цінність цих об’єктів? Чи можна визначити їхню вартість?

Руханка
Слайд № 16

Руханка

Передбачення Під час прогулянки в парку Захар побачив залишену без нагляду сумку.Хлопчик хотів подивитися, що в  ній,але бабуся не дозволила. Чому?...
Слайд № 17

Передбачення Під час прогулянки в парку Захар побачив залишену без нагляду сумку.Хлопчик хотів подивитися, що в  ній,але бабуся не дозволила. Чому? Спрогнозуйте і розкажіть, як могли б розвиватися події далі. Передбачення прогнозують наслідки небезпечної поведінки з підозрілими предметами, забутими речами, вибуховими пристроями та зброєю;

Складання пам’ятки «Правила поведінки з предметами, до яких не можна торкатися (забуті сторонніми людьми речі, зброя тощо)» Робота в парах
Слайд № 18

Складання пам’ятки «Правила поведінки з предметами, до яких не можна торкатися (забуті сторонніми людьми речі, зброя тощо)» Робота в парах

Захарко дізнався, що в  Києві є старий дуб, якому понад 600  років. Його визнано пам’яткою природи та історії. Хлопчик попросив бабусю поїхати разо...
Слайд № 19

Захарко дізнався, що в  Києві є старий дуб, якому понад 600  років. Його визнано пам’яткою природи та історії. Хлопчик попросив бабусю поїхати разом до столиці й подивитися на давнє дерево Як ви думаєте, чому Захар за- цікавився старим дубом? Чому ми дбайливо охороняємо такі пам’ятки?

Дослідження Віра  Павлівна не  знала, як доїхати до пам’ятки громадським транспортом, тому Захар запропонував довідатися про маршрут за  допомогою ...
Слайд № 20

Дослідження Віра  Павлівна не  знала, як доїхати до пам’ятки громадським транспортом, тому Захар запропонував довідатися про маршрут за  допомогою карти Google. Розгляньте скріншот і сформулюй два запитання.

Я дізнався/дізналася… Я вчуся… Рефлексія
Слайд № 21

Я дізнався/дізналася… Я вчуся… Рефлексія

Дякую за увагу!
Слайд № 22

Дякую за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
8
дн.
0
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!