Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Адаптація до навчання у 5 класі. Квест «Ключик знань» .

Виховна робота

Для кого: 4 Клас

01.02.2020

982

11

0

Опис документу:
Захоплива, цікава, нестандартна гра, що знайомить четвертокласників із вчителями, які їх навчатимуть у 5 класі; скріплює дружні відносини та дарує обопільні позитивні емоції. Сюжет квесту -- морська подорож, під час якої, дві команди: «Пірати» (хлопчики) і «Русалочки» (дівчатка) змагаються за право отримати Ключик знань та першими відкрити скриньку із скарбами.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

КВЕСТ «КЛЮЧИК ЗНАНЬ»

Виховний захід для учнів 4 класу

Мета: познайомити учнів із вчителями, які їх навчатимуть у 5 класі; формувати позитивну мотивацію для розвитку динамічної активності дітей; створити умови, що сприяють закріпленню дружніх взаємин у дитячому колективі; розвивати пізнавальні інтереси, кмітливість; розвивати фізичні (спритність, швидкість реакції, координаційна здатність) і психічні (воля, цілеспрямованість, самоконтроль) якості.

Обладнання: таблички з назвами островів на двері кабінетів ; ключики із картону; великий символічний Ключ знань, розрізні картки «Права і обов’язки дитини», математична шифровка, картка із задачами «Швидкі відповіді», ребуси, анаграми та шифровка з математики; дві коробки (біла і чорна) картинки із зображенням капусти та акули; кросворд «Рідна Україна», розрізана картина «Підводний світ» 2 шт., табличка НЕПТУН і малюнок, скринька із скарбами, картина «Піратський корабель» на дошку у класі, у дітей костюми Піратів і Русалочок, музика «Звуки моря», пляшка, інструкція для вчителя (6 шт.).

ХІД КВЕСТУ

На дошці - запис назви заходу, велика картина із зображенням піратського корабля та надруковані слова,які промовляє вчитель.

І. Організаційна частина.

Учитель. Є острови у океані,

є рифи, штилі і шторми.
Там вдень і в ніч вода солона

Ховає безліч таємниць.

Це дивний світ і загадковий,

До себе вабить і манить,

Лиш той сміливцем видається,

Хто має силу, має міць.

Тож в путь далеку вирушаймо,

Скарби омріяні шукаймо!!!

Звуки моря

ІІ. Повідомлення теми і завдань

КОМАНДА «Русалочки»

Девіз: П’ять русалочок – це ми.

Вийшли із морської глибини.

Дружно й весело живем.

Радість людям ми несем.

КОМАНДА «Пірати»

Девіз: Ми пірати невгамовні

сильні, спритні і моторні.

Марнувати час не будем,

перемогу ми здобудем.

Учитель.

- Сьогодні у нас морська подорож. Ми будемо мандрувати островами у пошуках КЛЮЧИКА ЗНАНЬ. На вас чекають цікаві випробування. Тільки краща команда зможе отримати ЗОЛОТИЙ КЛЮЧИК та матиме право відімкнути скриньку із скарбами.

(Звуки моря.)

- З дна моря піднято пляшку у якій знаходяться якісь папери. Давайте подивимося що це?

Відкорковують пляшку і дістають маршрутні листи.

МАРШРУТНИЙ ЛИСТ КОМАНДИ «РУСАЛОЧКИ»

ОСТРОВИ

Відмітка про виконання

  1. «Директорський»

  1. «Україномовний»

  1. «Математичний»

  1. «Біологічний»

  1. «Історичний»

  1. «Майстерний»

МАРШРУТНИЙ ЛИСТ КОМАНДИ «ПІРАТИ»

ОСТРОВИ

Відмітка про виконання

  1. «Майстерний»

  1. «Історичний»

  1. «Біологічний»

  1. «Математичний»

  1. «Україномовний»

  1. «Директорський»

Кожна команда рухатиметься своїм маршрутом.

  • Щоб дійти до кінця, потрібно виконати всі завдання, що вам запропонують, та отримати на кожній станції ключик. Пройшовши усі 6 станцій – ви матимете 6 ключиків. Із ними ви повертаєтеся у наш порт, туди де починали гру. Далі журі за кількістю вами набраних балів визначить команду-переможця. Якій буде вручено ЗОЛОТИЙ КЛЮЧИК та надано право відімкнути скриньку скарбів. А де знаходиться ця скарбничка вам підкаже слово-код, яке буде зашифроване на ключиках.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА

(На кожній станції команда виконує завдання 3хв. (одна команда рухається з початку, а інша з кінця). Вчитель, за кожне правильно виконане завдання зараховує 1 бал. У маршрутний лист виставляє оцінку і підпис, а також команді вручає ключик із записаною буквою.)

  1. Острів «Директорський». (На розрізаних картках записані права і обов’язки дитини, розподілити)

Права дитини Обов'язки дитини

  • на життя та охорону здоров'я;

  • на навчання;

  • на ігри, розваги, відпочинок;

  • на користування бібліотеками, відвідування пам'яток культури;

  • на свободу об'єднань і мирних зібрань;

  • на захист від роботи, яка шкодить здоров'ю і розвитку.

  • дотримуватись Правил дорожнього руху;

  • берегти природу, пам'ятки культури;

  • старанно вчитися;

  • дотримуватись правил особистої гігієни;

  • дотримуватись моральних норм поведінки;

  • виконувати посильну хатню роботу за дорученням батьків;

  • дотримуватись розпорядку дня й ощадливо використовувати час.

  1. Острів «Україномовний»

1 завдання. Розшифруй прислів’я (КАРТКИ) (Додаток 1)

2 завдання. Розгадай ребуси. (Додаток 2)

  1. завдання (резервне) розкодуй слова «СЕЛВЕКА» (веселка), «МИНІГВОСЬ» (восьминіг).

  1. Острів «Математичний» (Розшифруй слово.)

170 : 10

7 * 1

34 -- 28

8 * 3

10 + 0

9 : 9

17

М

Гра «Хто швидше»

  1. Якщо цю цифру перевернути догори ногами, то вона зменшиться на 3.

Що це за цифра? (9)

2. Яка математична фігура не має жодного кута, початку і кінця? (Коло)

3. Назвіть 5 днів підряд, не називаючи ні числа, ні днів тижня. (Позавчора, вчора, сьогодні, завтра, післязавтра).

4. У мами 7 синів. У кожного з них є 1 сестра. Скільки всього дітей у сім’ї? (8)

5. На грядці сиділо 6 горобців. До них прилетіло ще 4 горобці. Кіт підкрався і піймав одного горобця. Скільки горобців залишилося на грядці? (Жодного)

6. Що важче: 1 кг заліза чи 1 кг вати?

7. Скільки горошин ввійде в стакан? (Жодної, вони ніг не мають)

8. Скільки у Вінниці поворотів? (Два — лівий і правий)

9. Скільки горобець зробить кроків за 7 років? (Жодного, він стрибає)

10.Горіло 7 свічок, вітром 3 свічки задуло. Скільки свічок залишилося? (3 свічки, 4 — згоріли)

11.Який рік триває тільки один день?

12.Йшли дві матері і дві доньки. Знайшли три яблука і зраділи: кожна матиме по одному. Як таке може бути?

  1. Острів «Біологічний».

Гра «Відгадайте, що у білій та чорній коробках», спочатку в одній, а потім у другій.

У одній коробці – картинка із зображенням рослини (капуста), а в іншій – із зображенням тварини (лисиця).

Учні ставлять запитання, а вчитель відповідає «так» або «ні».

  1. Острів «Історичний»

Розгадати кросворд «Рідна Україна». (Додаток 3)

  1. Острів «Майстерний» (Додаток 4)

Пазли «Підводне царство». Скласти картинку із розрізаних частин, а потім наклеїти на білий аркуш.

Після проходження всіх станцій, команди повертаються у порт (свій клас). Журі підраховує кількість набраних балів і визначає переможця. Цій команді вручається символічний Ключ знань. Далі команди розшифровують слово, записане на ключиках (НЕПТУН). Шукають кабінет, на дверях якого є відповідний напис. Там схована скринька із скарбами (шоколадні монетки). Відмикає кабінет команда переможець.

ДОДАТОК 1

ДОДАТОК 2

ДОДАТОК 3

Кросворд «Рідна Україна»

1

6

8

2

5

3

7

4

По горизонталі:

  1. Старовинний оберіг дому та родини, атрибут народних свят.

  2. Страва із вареного тіста з начинкою.

  3. Оброблення глини і виготовлення з неї різноманітного посуду і кераміки.

  4. Дерево – символ родинного вогнища. З його легкої та гнучкої деревини плетуть різні предмети.

По вертикалі:

  1. Найбільша річка України.

  2. Назва нашої держави.

  3. Квітка – символ України.

  4. Одяг, символ здоров’я, краси, щасливої долі, родової пам’яті, любові, святості.

Відповіді до кросворду «Рідна Україна»

1 р

6 у

ш

н

и

к

к

р

8 в

2 в

а

р

е

н

и

к

и

ї

ш

5 д

н

и

3 г

о

н

ч

а

р

7 с

т

в

о

і

о

а

п

н

н

4 в

е

р

б

а

я

к

о

ш

а

н

и

К

ДОДАТОК 4

Інструкція для вчителя (на кожну станцію)

………..

  1. Команда шикується в ряд. Проголошує назву і девіз.

  2. Вчитель представляє себе.

  3. Ознайомлення з завданням.

  4. Виконання завдань – 3 хв.

  5. Перевірка і оцінювання (одне правильно виконане завдання 1 бал).

  6. Оцінка і підпис у маршрутному листі.

  7. Вручення ключика за виконану роботу.

НЕПТУН

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.