я у світі

Опис документу:
календарне планування на 2018-2019 н.р.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Календарно-тематичний план

з курсу «Я у світі» на 2018 – 2019

навчальний рік для 4 класу

Я у світі

35 год

На тижд.- 1 год М. Бібік

I семестр – 16 год Я у світі

II семестр – 19 год Харків, «Основа» 2015 р.

На тижд. – 1 год

Скор.

Тема уроку

Дата

Прим

Тема 1. Людина (8 годин)

Неповторність кожної людини.

Навчальний проект (індивідуальний проект) Постать, що подолали життєві труднощі (за вибором учнів).

Життя людини – найвища цінність.

Практична робота

(Обговорення ст. 6 Конвенції ООН про права дитини, ст. 3, ст. 21, ст. 27 Конституції України).

Особистісний розвиток людини упродовж життя. Навчання як засіб досягнення життєвої мети. Як самому себе виховувати?

Практична робота (за вибором учителя)

Плануємо пізнавальну діяльність (пізнавальну тему обирає учень). Планування самонавчання, взаємонавчання.

Навчальний проект (індивідуальний, за вибором учня)

«Історія досягнень людини (в науці, спорті чи мистецтві)», «Мої досягнення».

Обговорення можливостей досягнення успіху.

Тема 2. Я та інші (8 годин)

Роль сім’ї в моєму житті. Мій родовід.

Бюджет сім’ї. Економія і збереження майна.

Навчальний проект (дослідницький, індивідуальний)

Дослідження своїх витрат за тиждень

Культура поведінки учня.

Засоби масової інформації мого міста/села/селища.

Практична робота

Написання замітки до місцевої газети про важливі події, що відбулися в місті/селі/селищі.

Соціальна (екологічна) акція (тематика за вибором учителя). Чому виникають конфлікти? Як налагодити хороші взаємини?

Практична робота Складання правил ведення дискусії.

Дискусія (на вибір вчителя):«Чим відрізняється стійкість від упертості?», «Чи може неправда бути рятівною?», «Де закінчується щедрість і розпочинається марнотратство?», «В яких випадках бути хитрим добре, а в яких – погано

Тема 3. Я українець (11 годин)

Україна – незалежна, демократична, правова держава.

Національні та державні символи України.Конституція України(ст.10, ст. 20, ст. 67).

19.

Створення фотоколажу (проведення конкурсу малюнків) на одну із тем (на вибір): «Державні символи у моєму житті», «Хліб і сіль -символи української гостинності», «Свята нашої держави».

20.

Приклади правопорушень серед дітей і юридична відповідальність за їх скоєння.

21.

Моделювання різних соціальних ролей (учень-вчитель-директор школи-продавець-екскурсовод-водій-міліціонер і т.д.)

22.

Навчальний проект (груповий) «Я пізнаю Україну»

23.

Навчальний проект (індивідуальний) «Сім чудес України»

24.

Ознайомлення з громадянськими правами й обов’язками.

25.

Турбота кожного про довкілля, культурну спадщину.

26.

Навчальний проект (груповий) «Визначні місця мого краю».

27.

Підсумковий урок за розділом «Я - Українець»

Тема 4. Я – європеєць (7 годин)

28.

Україна на карті світу. Найбільші українські спільноти в інших країнах світу.

29.

Європейський Союз – співтовариство народів Європи.

30.

Навчальний проект (груповий, за вибором учнів)

«Подорожуємо країнами Євросоюзу», «Подорожуємо країнами світу»,

31.

Практична робота Складання листа до ровесника-іноземцяпро свою країну.

32.

Навчальний проект (груповий, за вибором учнів)

«Українці, яких знає світ», «Знані в усьому світі українські вироби»

33.

Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність

34.

Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність

35.

Підсумковий урок за рік.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.