і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Я. Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом.

Я. Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Я. Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом.

Мета: ознайомити учнів з новими пригодами двох друзів, розвивати навички виразного читання, переказу та коментування прозових творів пригодницького характеру; розвивати здатність передбачення, прогнозування подій. Фантазію школярів; виховувати позитивні якості, прагнення до пізнання світу.

Обладнання: портрет письменника, збірки його творів, ілюстрації до них, матеріали про таємничі дива світу.

Хід уроку

І. Повідомлення теми та мети уроку.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності школярів.

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

  1. Повідомлення про таємничі дива світу з демонстраціями ілюстративних матеріалів.

  2. Евристична бесіда.

Учні висловлюють міркування з приводу того, як будуть розвиватися події. Чи можливе існування чудовиська в лісовому озері.

  1. Огляд ілюстрацій.

  2. Поетична хвилинка.

Та гуляти неможливо –
Почалася сильна злива.
Я не буду сумувати,
В мене іграшок багато.
Нам їх вистачить на всіх -
Друзів запрошу своїх,
Будем бавитися разом,
Закінчиться дощ тим часом.
Треба чоботи взувати
І гуртом іти гуляти.

Де глибока, де не дуже –
Всі ізміряти калюжі!
А поки дощ холодний лив,
Я річ важливу зрозумів:
Хто один – завжди сумний:
В непогоду, в день ясний.
З другом сві стає чудовим,
Навіть в зливу кольоровим!

Юлія Турчин

ІV. Формування і вдосконалення вмінь та навичок.

  1. Виразне читання.

Учитель або учні виразно читають розділ VІ . який проливає світло на наших предків і ще на дещо. «Ну й Митько!» та розділ VІІ «Операція «Курка» провалюється разом із дідом Трохимом».

  1. Обмін враженнями про прочитане.

  2. Словникова робота.

(Проводиться за питаннями учнів).

  1. Евристична бесіда.

  1. Які нові наукові відомості ви здобули, читаючи ці розділи повісті?

  2. Як по-новому відкрилися вам характери двох друзів, чи вони залишилися такими ж самими?

  3. Що здалося вам смішним, а що серйозним і чому саме?

  4. Що ви думаєте про дідуся Трохима? Схарактеризуйте його. А якою постає у вашій уяві бабуся Митька?

  5. Як ви думаєте, чи правильний шлях обрали хлопці для дослідження таємничого явища природи? А як би вчинили ви?

  6. Знайдіть у тексті цитати, що підтверджують: дружба хлопців є справжньою.

  1. Фізкультхвилинка.

V. Закріплення знань, умінь і навичок.

1. Гра «Так і ні».

Марійка Допитлива пропонує пограти в гру «Так і ні». Підтвердіть або спростуйте висловлювання.

  1. Хлопці взяли у бабусі енциклопедію й почали шукати в ній відомості про таємничу химеру лісового озера. (Ні),

  2. Митько прочитав Сергієві про страшних драконів з острова Комодо. (Так).

  3. Хохуля – давній за походженням вид третинного періоду, що зберігся до наших днів. (Так).

  4. Сергій висунув сміливе наукове припущення про давнього звіра. (Ні).

  5. Митько сказав, що назва села Юрківка пов’язана з юрським періодом. (Так).

  6. На березі озера діти знайшли ріжки та ніжки козеняти, якого зїло чудовисько. (Ні).

  7. Хлопці вирішили зробити приманку для звіра й завели у ліс корову. (Ні).

  8. Сергій і Митько посварилися й побилися за те, хто буде копати яму. (Ні).

  9. Сергій знайшов сандалю туриста чи дослідника, який відпочивав біля озера. (Так).

  10. Прив’язана курка кричала так, що до неї позбігалися всі лісові звірі. (Ні).

  11. У викопану яму потрапило чудовисько з озера. (Ні).

  12. Дідусь Трохим здогадався, хто викопав яму і взяв курку. (Так).

VІ. Оцінювання.

VІІ. Домашнє завдання.

Навчитися виразно читати VІ - VІІ розділи повісті, переказувати, коментувати поведінку героїв, оцінювати її, виписати цитати*,зробити ілюстрації.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Ознайомити учнів з новими пригодами двох друзів
  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Українська література
  • Клас
    6 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    65
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    ST077430
  • Вподобань
    0
Курс:«Використання веб-квестів в освітньому процесі»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь