+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

"А ми - козацького роду"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Вечір – конкурс «А ми – козацького роду!!!»

Мета: Розширити кругозір учнів, виховувати справжні чоловічі якості, тобто розум, кмітливість, доброту повагу до Батьківщини любов до родини і матері, кохання до прекрасної половини, розвивати почуття гумору, естетичні смаки.

Обладнання: Плакат «Наша надія», медалі, лицарські ордени, ляльки, кульки і т.д.

Хід конкурсу

І. Коротке вступне слово вчителя

ІІ. Слово ведучих.

Ведучий 1. Доброго вечора шановні друзі!

Ведучий 2. Доброго вечора всім, хто завітав до нас трохи розважитися.

Ведучий 1. Ми раді сьогодні вітати на шкільному вечорі наших юнаків – нашу надію!!! (виходять хлопці двох команд 8-9кл. – 10-11кл. та сідають на стільці)

Ведучий 2. Вітаємо наші команди оплесками. І зараз вони представлять нам свої «Візитки»

Ведучий 1. А оцінювати майстерність наших юнаків буде журі у складі:

___________________________________

___________________________________

___________________________________

Ведучий 2. І так просимо команди себе представити.

(учасники себе представляють,капітан, назва та девіз команди)

Ведучий 1. І так запрошуємо всіх до гри. Вперед!!!

Ведучий 2. Перший конкурс назвемо «Ерудит». Навчаючись у школі кожен із юнаків отримує освіту, щоб бути розумним, уміти виражати свою думку, розуміти співбесідника і ще багато іншого.

Ведучий 1. Так як команди мають різну вікову категорію, то питання ми підготували окремо для кожної з них. Кожна правильна відповідь оцінюється в один бал.

Ведучий 2. Будьте уважні запитання для хлопців 8-9 класу.

  1. Великий полководець, що завоював і підкорив держави Стародавнього Сходу?

  2. Якому покаранню піддавалися козаки за невиконання наказу, п’янство,або якщо залишали товариша у біді під час походу?

  3. Японський воїн?

  4. Як раніше лицарі викликали образника на дуель?

  5. Назвіть будь - ласка найвизначнішого гетьмана України часів Національно – Визвольної боротьби.

(Журі фіксує правильні відповіді у протоколі)

Ведучий 1. Переходимо до іншої команди. Отже запитання.

  1. Дата утворення української армії.

  2. Розшифруйте абревіатуру військової зброї «АК»

  3. Де, і в якій війні, і яка країна вперше застосувала танки?

  4. Якої зброї найбільше боялися фашисти в роки Другої світової війни? Що вам про неї відомо?

  5. Снаряд, що важить 9 грамів?

(Журі фіксує правильні відповіді у протоколі)

Ведучий 2. Наші майбутні воїни добре розім’ялися розумово, а тепер фізично продемонструють свою силову і фізичну підготовку.

Ведучий 1. Обидві команди на рахунок 1-2-3 стають на одну ногу,(нога виставляється на перед), а руки піднімають за голову і змикають їх. Завдання на витривалість оцінюється у п’ять балів.

(Слово журі)

Ведучий 2. Продемонструвавши свою силову і фізичну підготовку звичайно покажемо свою влучність, як стрільці.

Ведучий 1. По сигналу потрібно маленьким м’ячиком збити якомога більше пляшок. Участь приймають усі члени команди. Кожне попадання оцінюється в один бал.

(Журі фіксують результати).

Ведучий 2. Наступний конкурс стосується ваговиків – по одному учаснику з команди. Завдання ось у чому, ви повинні переносити повітряні кульки і поскладати їх ось у цій коробці, хто більше їх перенесе той і отримає п’ять балів.

(Журі визначає переможця).

Ведучий 1. Усі юнаки, які будуть призвані на строкову службу повинні уміти співати пісень. Тому командам пропонується по черзі заспівати по 1 куплету пісня в якій, згадується армія, військо, військове звання,солдат і т.д. Конкурс оцінюється у п’ять балів.

(Журі оцінює і виставляє бали).

Ведучий 2. У кожного козака був вірний товариш – його кінь. Зараз по одному учаснику з команди намалюють свого улюбленого коня, але творити шедевр потрібно із зав’язаними очима.

Ведучий 1. Поки хлопці малюють свого друга, два інші учасники з команди будуть писати листа турецькому султану в гумористичній формі.

Ведучий 2. А всі інші будуть грати у мою гру, яка називається «Пантоміма», тобто за допомогою міміки і жестів по одному із учасників повинні показати своїй команді дію, яка відбулася з козаком у дорозі, а ті у свою чергу повинні відгадати що саме з ним відбулося (ведучий роздає картки із завданнями). Правильна відповідь п’ять балів.

Картка1

На наш зимівник напали татари і була велика січа, багатьох забрали у ясир (полон)

Картка 2

На мене напали турки, я пірнув у воду з комишом у роті і так довго просидів.

Ведучий 1. Тепер оцінимо намальованих коней. Оплески нашим художникам. Максимум за цей конкурс п’ять балів.

(Журі оцінює і виставляє бали).

Ведучий 2. Ну дуже кортить почути що ж за листи написали наші канцеляристи. Максимум за цей конкурс п’ять балів.

(Журі оцінює і виставляє бали).

Ведучий 1. І так уявляємо, що наші хлопці добре відслужили і пройшли всі солдатські випробування. Починається нове життя … Розваги, кохання…, що приносить додаткові проблеми. Ваше завдання обрати одного учасника з команди, який би прочитав декілька віршованих рядків коханій дівчині (дівчину обирають із залу) Конкурс оцінюється у три бали.

(Журі оцінює і виставляє бали).

Ведучий 2. Після таких щирих слів не за горами і весілля, та сімейне життя. Наступний конкурс «Я – найкращий тато» . Один із учасників повинен замотати, як годиться, ляльку і заколихати її співом. Максимум за цей конкурс п’ять балів.

(Журі оцінює і виставляє бали).

Ведучий 1. Ось і підійшла наша гра до кінця. Шановні юнаки! Ми ще раз щиро вітаємо вас, і віримо, що саме ви наша надія і ніколи, і ніде нас не підведете.

Ведучий 2. Для підведення підсумків слово надаємо компетентному журі. Дякуємо за увагу! До нових зустрічей!!!

Опис документу:
Історико - розважальна гра

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн
790 грн