«Я досліджую світ»: ТЕО. Ранкова зустріч «Досліджуємо грядку» + досліди.

Опис документу:
Презентація «Я досліджую світ»: технологічна галузь. Враховує ранкову зустріч «Досліджуємо грядку» та декілька цікавих дослідів, які неодмінно сподобаються малюкам (висаджування насінин різними способами). 18 слайдів, які можуть бути опорою на уроці трудового навчання не тільки у 1 класі. Якщо Вам сподобалось - залишайте вподобайку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
«Я досліджую світ»: ТЕО. Ранкова зустріч «Досліджуємо грядку» + досліди. Ізеринська Н. А.
Слайд № 1

«Я досліджую світ»: ТЕО. Ранкова зустріч «Досліджуємо грядку» + досліди. Ізеринська Н. А.

Привітання Доброго ранку! – мовлю за звичаєм. Доброго ранку! – кожному зичу я. Я посміхаюсь і ви посміхайтесь, Бути активними завжди намагайтесь. М...
Слайд № 2

Привітання Доброго ранку! – мовлю за звичаєм. Доброго ранку! – кожному зичу я. Я посміхаюсь і ви посміхайтесь, Бути активними завжди намагайтесь. Ми – дослідники старанні, хлоп-хлоп-хлоп, Всі допитливі й цікаві, топ-топ-топ. Щось новеньке помудруєм, раз, два,три (пальчиками клоцаємо), Ми на грядку помандруєм я і ти!

Обговорення «Хто ж росте на грядці?» За якою ознакою їх можна об’єднати у групу?
Слайд № 3

Обговорення «Хто ж росте на грядці?» За якою ознакою їх можна об’єднати у групу?

- Які овочі вам найбільше до вподоби? -У які страви можна додавати овочі?
Слайд № 4

- Які овочі вам найбільше до вподоби? -У які страви можна додавати овочі?

- Чи ростуть овочі взимку? -Коли можна сіяти насіння? - Яке ж сьогодні число, місяць, день? - Чи була у вас можливість самостійно поспостерігати за...
Слайд № 5

- Чи ростуть овочі взимку? -Коли можна сіяти насіння? - Яке ж сьогодні число, місяць, день? - Чи була у вас можливість самостійно поспостерігати за тим, як із насінини формується корінчик і пагонець? Якщо ні, тоді нумо проведемо дослід і поглянемо на цей процес разом. - Ми посіємо насінинки різних рослин і будемо протягом кількох місяців спостерігати як вони проростають.

Що тут зайве?
Слайд № 6

Що тут зайве?

Що тут зайве?
Слайд № 7

Що тут зайве?

Впізнай насінинку. Поглянь, що виросте із неї.
Слайд № 8

Впізнай насінинку. Поглянь, що виросте із неї.

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Робота в групах Об’єднаємося у групи. Кожен із вас витягне картку, на якій записано частину назви групи. Вам потрібно знайти іншу частину, тобто св...
Слайд № 12

Робота в групах Об’єднаємося у групи. Кожен із вас витягне картку, на якій записано частину назви групи. Вам потрібно знайти іншу частину, тобто свою пару, склавши картки разом. Допоможе швидше об’єднатись зображення, яке є на картці. Запрошую вас зайняти дослідницькі місця.

Картки для друку. Якщо дітей багато, друкуємо двічі. У групі вийде 4 дитини.
Слайд № 13

Картки для друку. Якщо дітей багато, друкуємо двічі. У групі вийде 4 дитини.

Запрошую групи до своїх дослідницьких столиків. Що ви бачите перед собою на столах? 1. Повторення правил роботи в групі. 2. Інструктаж. 3. Поетапні...
Слайд № 14

Запрошую групи до своїх дослідницьких столиків. Що ви бачите перед собою на столах? 1. Повторення правил роботи в групі. 2. Інструктаж. 3. Поетапні дії.

Для першого експерименту потрібні: насіння квасолі; скляна банка; паперовий рушничок. Для початку потрібно намочити паперовий рушник і покласти йог...
Слайд № 15

Для першого експерименту потрібні: насіння квасолі; скляна банка; паперовий рушничок. Для початку потрібно намочити паперовий рушник і покласти його у банку. Тепер попід стінками розкладіть насіння квасолі. Перед тим, як покласти насіння в банку, його потрібно ретельно оглянути і обрати лише здорове і непошкоджене. Банки потрібно поставити на підвіконня, адже для того, щоб рослинка проросла, їй потрібна достатня кількість сонячного світла.

Пропоную нам зробити власноруч трав’яничку. Звичайно, такий еко-сувенір можна придбати в магазині, але ж набагато приємніше зробити щось своїми рук...
Слайд № 16

Пропоную нам зробити власноруч трав’яничку. Звичайно, такий еко-сувенір можна придбати в магазині, але ж набагато приємніше зробити щось своїми руками. Для цього потрібно взяти: шкарпетки; ґудзики; голку і нитку; ножиці; ґрунт; насіння. Невелику кількість землі змішайте із насінням та заповніть нижню частину шкарпетки, а верхню – лише землею. Зв’яжіть шкарпетку та за допомогою голки з ниткою сформуємо носик, а також пришиємо ґудзики для очей. Помістіть трав’яничку в тарілку з водою та поставте у тепле світле місце. Вже через 5-6 днів травичка проросте і у нашого «колобка» з’явиться волосся. Головне – не забувайте доливати воду в тарілку.

Не так давно було винайдено речовину, яка отримала назву гідрогель, тобто водний гель. Він являє собою невеликі кульки, які вбирають і утримують у ...
Слайд № 17

Не так давно було винайдено речовину, яка отримала назву гідрогель, тобто водний гель. Він являє собою невеликі кульки, які вбирають і утримують у собі багато води. Завдяки цьому коріння рослини постійно перебувають у вологому середовищі. А чи зможе прорости насінина у такому середовищі? Спробуємо занурити в уже підготовлений гідрогель насіння квітів. Довідка: Перед тим, як щось помістити у гідрогель, його потрібно приготувати. Для цього кульки заливають водою: на 1 грам кульок – 1 склянка води і чекають 12 годин, щоб вони підросли. Тоді можна висаджувати рослину.

А наостанок ми посіємо з вами у ґрунт зернинки та насінинки , які ви принесли з собою. (З допомогою вчителя діти висівають зернятка, насіння тих ро...
Слайд № 18

А наостанок ми посіємо з вами у ґрунт зернинки та насінинки , які ви принесли з собою. (З допомогою вчителя діти висівають зернятка, насіння тих рослин (овочів), які принесли з собою: гарбузове насіння, горох, соняшникове насіння, кукурудза, пшениця, огірки, цибуля). Чи сподобався вам такий дослід? Що потрібно тепер, аби насінина змогла прорости? (світло, тепло, вода). Як ми можемо доглядати та спостерігати за нею? (пропонуємо завести зошит спостережень).

Автор ідеї – Ізеринська Н. А. Джерело дослідів: https://pustunchik.ua/ua/online-school/biology/botany/tsikavi-doslidy-z-roslynamy
Слайд № 19

Автор ідеї – Ізеринська Н. А. Джерело дослідів: https://pustunchik.ua/ua/online-school/biology/botany/tsikavi-doslidy-z-roslynamy

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
1
міс.
2
3
дн.
1
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!