"Я досліджую світ" для 1 класу за темою: "Різноманіття тварин"

Опис документу:
Конспект уроку з курсу "Я досліджую світ" та презентація до уроку. Розробка містить цікаві завдання у формі гри та вправи для розвитку критичного мислення молодших школярів. Мета:узагальнити знання про види тварин, їх особливі ознаки; формувати в учнів уявлення про значення тварин уприроді і цінність їх для людей; розвивативміння міркувати, порівнювати , аналізувати; працювати над розвитком уваги.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок узагальнення знань з курсу

«Я досліджую світ» 1 клас

Тема: Узагальнюючий урок за темою "Різноманіття тварин"

Мета: узагальнити знання про види тварин, їх особливі ознаки; формувати в учнів уявлення про значення тварин у природі і цінність їх для людей; розвивати вміння міркувати, порівнювати , аналізувати; працювати над розвитком уваги, спостережливості; виховувати любов та бережливе ставлення до природи, чуйність, доброту, старанність.

Обладнання: діапроектор, презентація до уроку.

Тип уроку: урок-гра.

Хід уроку:

І. Ранкова зустріч.

  1. Психологічна хвилинка (налаштування на роботу)

Знову день почався діти,

Всі зібрались на урок.

Тож пора нам поспішити-

Кличе в подорож дзвінок.

Сьогодні в нас урок звичайний,

Та вчить багато нас чому.

Хай буде він для нас повчальний,

За це подякуєм йому.

2.Привітання. (всі стоять у колі, разом промовляють)

«Добрий день!»

Дружно ми вітаємся.

«Добрий день!»

Вліво, вправо повертаємся, друзям усміхаємся.

«Добрий день!»

3.Хвилинка релаксії.

Виглянуло сонечко (підняли руки вгору)

Подув легенький вітерець (труть долоньки)

Ідемо на галявину (рухи ходи)

На галявині літають метелики, співають пташки, стрибають з гілочки на гілочку білочки (імітація все рухами)

Ось полетіла пташка до свого гніздечка.

І ми повертаємось у клас на урок.

4.Інтелектуальна вправа. (підбери пару до слів)

Пташка – пір’я

Риба - …

Лисичка - …

Ромашка - …

Метелик - …

Вчитель - …

Урок - …

А девізом нашого уроку є:

(зображення на екрані)

Працюймо усі:

наполегливо, швидко,старанно,

Щоб жодна хвилина не втратилась марно.

5.Фенологічні спостереження.

Вправа "Погода"

-Яка зараз пора року?

-Місяць?

-Число?

-Стан неба?

-Сила вітру?

-Опади?

  1. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Мабуть немає у світі людини, яка б не любила природу. Одні милуються барвами лісу, красотою квітів, інші-люблять спостерігати за тваринами. Любити природу, означає вивчати її, спостерігати і знати про неї все.

А щоб дізнатися про кого буде йти мова на уроці, вам потрібно відгадати загадку.

Вони повзають, стрибають,

В небі високо літають,

Добре плавають в воді

Сірі, білі і руді.

Вони гавкають,пищать,

Кукурікають, сичать,

Можуть навіть покусати,

У барліг лягають спати;

роблять гнізда, риють нори,

ще й залазять у комори;

і великі, і малі,

добрі й дуже-дуже злі.

Не живем без них і днини,

Ну, звичайно, це-...

Так, сьогодні на уроці ми узагальнемо наші знання про види тварин, їх особливі ознаки, чим відрізняються тварини від рослин, як вони поділяються за способом харчування та проживання.

ІІІ. Актуалізація опорних знань. Повторення вивченого матеріалу.

А для цього пограємось з чарівним кубиком

Вправа "Кубування"

(мозковий штурм)

  • Хто такі тварини?

  • Які ознаки властиві живим організмам?

  • Чим тварини відрізняються від рослин?

  • Де живуть тварини?

  • Що їдять тварини?

  • Чи потрібні тварини рослинам?

Щоб розібратись у величезній кількості тварин, їх класифікують, тобто розподіляють на певні групи:

(асоціативний кущ)


А зараз пограємось.

"Загадкова вікторина"

  1. Не мотор, а шумить,

Не пілот, а летить,

Не гадюка, а жалить... (бджола)

Група "Комахи"

  • Це істота, в якої 6 ніг, тіло складається: голова, груди, черевце;

  • на Землі живе 2 млн. видів комах;

  • комахи бувають корисні (сонечко, бджола, мураха, джміль, бабка) і шкідливі (комар, колорадський жук, сарана, капустянка).

  1. Я на тілі смуги маю,

Здобич в глибині шукаю,

Хижими зубами "клац"- стережись мене, карась!.. (щука)

*Група"Риби"

  • Тварини з обтічною формою тіла, покритою лускою, живуть у водоймах;

  • тіло складається: голова, тулуб, хвіст;

  • дихають зябрами, розмножуються ікрою;

  • за способом живлення: рослиноїдні, хижаки, всеїдні.

3.Рудий м'ячик вправно скаче

З гілочки на гілку.

о не м'ячик, - кажуть діти ,-

Ми впізнали... білку

*Група "Звірі"

  • Тіло вкрите шерстю. Всі звірі народжують малят живими і вигодовують їх молоком;

  • за способом живлення: рослиноїдні, хижі, всеїдні;

  • за способом проживання:

дикі, свійські.

4.Тук-тук-тук

Лине лісом перегук.

Телеграми всім завзято

Відправляє з пошти...дятел

Група "Птахи"

  • Тіло вкрите пір'ям, є крила, дзьоб;

  • розмножуються, відкладаючи яйця у гнізда, потім їх вигрівають;

  • за способом живлення поділяються: рослиноїдні, хижі, всеїдні;

за способом проживання:

перелітні, осілі, птахи-гості

(кочівники).

  1. Фізкультхвилинка.

Ми з-за парт мерщій встаєм,

Лінькам волі не даєм.

(з музичним супроводом )

  1. Узагальнення й систематизація знань учнів.

  1. "Асоціативний кущ"

А навіщо людям потрібні тварини?

  1. Ігрова галявина. (відображено в презентації)

Гра "ЗНАЙДИ ПАРУ"

Гра "ЗАКІНЧИ РЕЧЕННЯ"

Гра "НАЗВИ ПРАВИЛО"

"ЯК ПОСТУПИТИ В ДАНІЙ СИТУАЦІЇ?"

  1. Підсумок уроку.

Вправа "мікрофон"

  • Я дізнався...

  • Я можу відрізнити...

  • Мені на уроці було...

Прошу вас тільки не забувати:

Кожна тварина варта любові.

Кожного дня і кожну хвилинку

Оберігати всяку звіринку.

Тільки добра їм потрібно бажати

І намагатися не ображати.

На уроці ви не дрімали,звірів всіх розпізнавали.

Білка, їжачок, зайці кажуть, що ви просто молодці!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись