Я досліджую світ Я живу в Україні. Де я живу? Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь записувати свою адресу проживання.

Я досліджую світ

Для кого: 1 Клас

28.02.2021

105

4

0

Опис документу:
Я досліджую світ (2 години) Я живу в Україні. Де я живу? Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь записувати свою адресу проживання. (Цикл уроків одного дня (1 клас). Тема тижня "Наш край". Тема дня "Де я живу?")
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Я досліджую світ. 1 клас

Тема дня «Де я живу?»

Тема уроків (2 год). Я живу в Україні. Де я живу? Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь записувати свою адресу проживання.

Очікування:

мовно-літературна галузь

- з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі

(погоджується або не погоджується, виконує певні дії у відповідь на прохання чи відповідно до інструкції) - розповідає про те, що його / її вразило, схвилювало; переповідає події із власного життя, правильно вимовляючи й наголошуючи загальновживані слова

- читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки,

- уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести,

міміка тощо)

- підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення

- записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення

речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються математична галузь

природнича галузь

- представляє загальні відомості про Україну

- визначає та описує місце свого проживання

громадянська та історична галузь

- пояснює, що можна, а чого не можна розповідати про себе незнайомим людям, добирає приклади на користь свого твердження

- використовує фактичний зміст (хто?, що?, де?, коли?) для перетворення усної інформації

Стіна слів: сусіди, номер, будинок, квартира, вулиця, місто, область, адреса.

Обладнання: цеглинки лего, паперова заготовка для закладки, кольорові олівці.

Результат дня: отримані знання фіксуються на смужці, яка ламінується і перетворюється на закладку.

Хід уроку

І частина

І. Ранкова зустріч

1. Ранкове коло. Привітання.

- Привіт, сусіде.

Я хочу, щоб ти не сумував,

Всім посмішки сьогодні дарував!

2. Щоденні новини.

-Шановні учні, розкажіть про сьогоднішній день!

Сьогодні – (дата, день тижня)

3. Визначення настрою (робота з цеглинками лего):

Радісний - жовтий,

Сумний – синій

Не визначений – зелений.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  • Сьогодні ми будемо обмінюватися своїми думками щодо однієї цікавої теми. На вас чекають різні завдання, частину з яких ви виконуватимете на ось цій паперовій смужці (заготовки для закладок), яку перетворите завдяки отриманим знанням та старанності на дуже корисну річ. Але все по-черзі.

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

  • Ми з вами віталися як сусіди.

Робота з словами: сусід, сусідка, сусіди.

  • А хто ж такі сусіди?

Тойхто мешкає поручпоблизу

  • Отже, кожен з нас десь мешкає. І відсьогодні ми будемо вчитися розповідати про місце, де ми живемо. А допоможуть нам у цьому загадки.

ІУ. Робота по темі уроку.

  1. Робота із загадками (мультимедійний супровід).

  1. Земля

Дітей не народжує, а всім мати рідна.(Земля)

3Д анімація

  1. Україна

На землі великій є одна країна:

Гарна, неповторна, красна, як калина.

І живуть тут люди добрі, працьовиті

І скажу, до речі, ще й талановиті.

Землю засівають і пісні співають,

На бандурі грають і вірші складають

Про ліси і гори, і про синє море,

Про людей і квіти, то скажіть же, діти,

Що це за країна? …( Наша славна Україна!)

3Д анімація

  1. Дім

У ньому живе уся сім’я ,

усім без нього не жити ні дня.

У нього прагнеш завжди і всюди,

До нього стежечку не забудеш. (дім)

  • Легко знайти малюнок Землі, бо вона - єдиний дім для всіх людей. Зображення карти України також мають однакові контури, бо це – країна, дім для нас, українців. А от вибрати зображення окремого будинку не легко, бо у кожного він особливий.

  1. Робота з картками «Знайди домівку для кожного»

  • Я вам пропоную виконати вправу на визначення домівки кожного із зображених мешканців Землі.

(перевірка за слайдом)

Фізкультхвилинка (імітація рухів)

Ми збудуєм собі дім.

Зробимо дашок у нім.

Широко відчиним вікна,

Щоб впустити більше світла.

Зведемо високий ґанок,

Щоб зустріти ясний ранок.

  1. Робота із заготовкою для закладки. Малювання свого будинку.

  • Дім – природний об’єкт чи ні? Дім – рукотворний об’єкт.

  1. Створення асоціативного куща (фліпчарт)

(підвести до слів: сім’я, адреса, затишок, любов, мир здоров’я, мама, тато, щастя, благополуччя, домашні улюбленці, добро)

Дім

Підсумок:

- В нашому домі крім нас, людей, живе те, чим ми його заселяємо.

- Ми не можемо точно передбачити, яким стане і хто житиме в домі, в якому ми живемо зараз, але ми точно можемо сказати, де знаходиться наш дім, де ми живемо.

Додаткове завдання: скласти деформоване прислів’я. (робота з лего)

У гостях добре, а дома – краще.

ІІ частина

У. Узагальнення знань.

1. Послідовне визначення місця проживання (усно). Вправи з картою України (магнітні пазли). За кожною наступную вправою вилучаються вказані елементи.

1) Визначення положення Полтавської області на території України.

2) сусідні області

3) складання розібраної карти-пазлів з опорою на зображення.

Фізкультхвилинка за вибором учнів.

УІ. Українська мова.

  1. Робота зі словом адреса.

  2. Робота на заготовці для закладки

Друкування домашньої адреси.

1) номер будинку (записаний на закладці)

2) назва вулиці (індивідуальна допомога)

3) назва міста (друкують самостійно), Повторення правила написання власних назв.

4) назву області друкують з опорою на зразок.

3. Бесіда з безпеки життєдіяльності.

- Чому, на вашу думку, ми не записали прізвище та ім’я на закладці?

- Домашня адреса належить до відомостей про особу людини, це частина особистої, конфіденційної інформації . Її не можна повідомляти незнайомим людям. Тому для вас ця закладка – пам’ятка на випадок, якщо ви забудете адресу, яку інколи потрібно повідомляти у надзвичайних ситуаціях, а для сторонньої людини вона не матиме цінної інформації, бо не вказано особу, яка проживає за цією адресою.

УІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

  • Я знаю…

  • Тепер я зможу

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.