і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • 9 клас Презентація до уроку Квадратна нерівність. Розв'язування квадратних нерівностей

9 клас Презентація до уроку Квадратна нерівність. Розв'язування квадратних нерівностей

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1200 грн
360 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №MN987206
За публікацію цієї методичної розробки Оліфіровська Надія Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №MN987206
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Для кмітливих 1. Побудувати графік функції y=x2+2|x+1|-x-2. 2. Побудувати схематично графік функції , якщо відомо, що a<0, b>0, c<0, D>0 (D – дискримінант квадратного тричлена).

Слайд № 2

1. Серед наведених рівнянь укажіть рівняння, що задають квадратичну функцію: 1) у = 2х2 + х – 1; 2) у2 = х + 1; 3) у2 = х2 – 1; 4) у = -х – х2; 5) у2 = х2; 6) у = -х2. Для вказаних функцій назвіть коефіцієнти квадратного тричлена (у формулі у = ах2 + bх + с).

Слайд № 3

2. Назвіть проміжки знакосталості функції у = ах² + bх +с, якщо її графік розташований наступним чином:

Слайд № 4

Нерівності виду ах2 + bх + с > 0 (<0; ≥ 0; ≤ 0) називаються квадратними, якщо а≠0. Приклади 3х2 – 2х – 1 > 0 x2 – 9 ≥ 0 х2 – 2х ≤ 0 -х2 < 0

Слайд № 5

Схема розв'язування квадратних нерівностей 1. Розглянути функцію y=ax2+bx+c 2. Визначити напрямок віток параболи 3. Знайти нулі функції (значення x, при яких у=0) або визначити, що їх немає. 4. Побудувати ескіз графіка квадратичної функції у = ах2 + bх + с 5. За графіком визначити проміжки знакосталості функції та вибрати потрібні Для випадку > 0 відповідно отримаємо проміжок (проміжки), для якого точки параболи лежать вище осі Ох, для випадку < 0 відпо­відно отримаємо проміжки (проміжок), для яких точки параболи лежать нижче осі Ох

Слайд № 6

1.Розглянемо функцію у=-х2+8х-12. 3. Нулі функції: -х2+8х-12=0 Відповідь: 4. Ескіз графіка функції /////////////////// 2. Графіком функції є парабола, вітки якої напрямлені вниз, оскільки а=-1, -1<0. y≥0 , якщо x Є[2;6] x 2 6 [2;6] Розв'язати нерівність - x2 +8x-12 Розв'язання

Слайд № 7

Домашнє завдання 1. Вивчити означення квадратної нерівності, схему її розв'язування (§2 п.12). 2. Повторити теорему про розкладання квадратного тричлена на лінійні множники (с. 290). 3. Розв'язати вправи №400 1-6)

Слайд № 8

РЕФЛЕКСІЯ На уроці я працював активно / пасивно Своєю роботою на уроці я задоволений / не задоволений Урок мені здався коротким / довгим За урок я не втомився / втомився Матеріал уроку мені був зрозумілим / не зрозумілим цікавим / не цікавим Домашнє завдання мені здається легким / важким цікавим / не цікавим Мій настрій

Слайд № 9

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ! БАЖАЮ УСПІХІВ!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
9 клас Презентація до уроку Квадратна нерівність. Розв'язування квадратних нерівностей
  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Алгебра
  • Клас
    9 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    7950
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    MN987206
  • Вподобань
    0
Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1200 грн
360 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №MN987206
За публікацію цієї методичної розробки Оліфіровська Надія Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №MN987206
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти