9-клас Алгебра.Презентація." Квадратична функція її графік та властивості."

Опис документу:
В даній презентації сформовані означення про графік квадратичної функції алгоритми побудови графіків.Знаходження координат вершин параболи та напрямки віток сформовані загальні властивості функції ,а також схеми видів геометричних перетворень графіків функції.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Презентація Вчителя математики Ворохтянської ЗОШ I-III cт. Будзуляк і.і.
Слайд № 1

Презентація Вчителя математики Ворохтянської ЗОШ I-III cт. Будзуляк і.і.

Розділ 2. Квадратична Функція. § 11. 9-клас.Алгебра За підручиком О.С.Істер
Слайд № 2

Розділ 2. Квадратична Функція. § 11. 9-клас.Алгебра За підручиком О.С.Істер

Урок № 20 Розділ 2. Тема §11.Функція y = ax2+bx+c (a ≠ 0),її графік і властивості.
Слайд № 3

Урок № 20 Розділ 2. Тема §11.Функція y = ax2+bx+c (a ≠ 0),її графік і властивості.

КОМПЕТЕНТНІСТЬ ОБДАРОВАНІСТЬ РАДІСТЬ УСПІХ У Р О К
Слайд № 4

КОМПЕТЕНТНІСТЬ ОБДАРОВАНІСТЬ РАДІСТЬ УСПІХ У Р О К

Ввести означення квадратичної функції, формувати вміння учнів будувати її графік; вивести формулу для обчислення координат вершини параболи; навчит...
Слайд № 5

Ввести означення квадратичної функції, формувати вміння учнів будувати її графік; вивести формулу для обчислення координат вершини параболи; навчити знаходити точки перетину з осями координат Розвивати навчальні інтереси ,здібності на основі розумових дій;формувати навички аналізу,систематизації,узагальнення Виховувати культуру математичних міркувань, уміння тактовно висловлювати свою думку. Мета уроку:

Тип уроку : формування знань і первинних умінь. Обладнання: Мультимедійна дошка,проектор,шаблони функцій,креслярське приладдя.
Слайд № 6

Тип уроку : формування знань і первинних умінь. Обладнання: Мультимедійна дошка,проектор,шаблони функцій,креслярське приладдя.

“Бліц - опитування ” 1. Чи є число: 1; 0; коренем квадратного рівняння: 1) 2x2−5x+3; 2) x2 −x ? 2. Розкладiть на множники многочлен: 1) 3x2 −127; 2...
Слайд № 7

“Бліц - опитування ” 1. Чи є число: 1; 0; коренем квадратного рівняння: 1) 2x2−5x+3; 2) x2 −x ? 2. Розкладiть на множники многочлен: 1) 3x2 −127; 2) 4x2+4x+1; 3) 5x3−x2; 4) x2−5x+6. 3. Опишiть перетворення, за допомогою яких можна утворити з графiка функції y = x2 графiк функцiї: 1) y = (x−1)2; 2) y = x2−1; 3) y = (x+2)2+1; 4) y = 2x2; 5) y = 2(x−1)2+1; 6) y = −x2; 7) y= −(x+1)2+1.

Розглянемо квадратичну функцію y = ax2+bx+c (a ≠ 0).Виділемо у тричлені y = ax2+bx+c квадрат двочлена:
Слайд № 8

Розглянемо квадратичну функцію y = ax2+bx+c (a ≠ 0).Виділемо у тричлені y = ax2+bx+c квадрат двочлена:

Отже, графік функції y = ax2+bx+c (a ≠ 0).можна отримати з графіка y = ax2 за допомогою двох перетворень - перенесень уздовж координатних осей. Гра...
Слайд № 9

Отже, графік функції y = ax2+bx+c (a ≠ 0).можна отримати з графіка y = ax2 за допомогою двох перетворень - перенесень уздовж координатних осей. Графіком функції y = ax2+bx+c (a ≠ 0) є парабола з вершиною в точці Рiвняння осi симетрiї параболи: y = xB.

Вісь симетрії Будуючи графік функції слід дотримуватись такої послідовності дій: Знайти координати вершини параболи позначити її на координатній пл...
Слайд № 10

Вісь симетрії Будуючи графік функції слід дотримуватись такої послідовності дій: Знайти координати вершини параболи позначити її на координатній площині; 2) Побудувати ще кілька точок параболи і скільки ж точок симетричних віссі симетрії; 3) Сполучити отримані точки плавною лінією.

Властивості фукції y = ax2+bx+c, а≠0 1) Область визначення ( -∞ ; +∞ ) 2) Область значень 3) Графік 4) Напрям гілок угору вниз 5) Нулі функції коре...
Слайд № 11

Властивості фукції y = ax2+bx+c, а≠0 1) Область визначення ( -∞ ; +∞ ) 2) Область значень 3) Графік 4) Напрям гілок угору вниз 5) Нулі функції корені рівняня ax2+bx+c =0 6)Зростає на проміжку 7) Спадає на проміжку а> 0 а < 0

Приклад. № 441.Графік функції проходить через точку В(1;-5).Знайдіть коефіцієт а Відповідь : а = -10. Приклад. № 448. Знайдіть точки перетину параб...
Слайд № 12

Приклад. № 441.Графік функції проходить через точку В(1;-5).Знайдіть коефіцієт а Відповідь : а = -10. Приклад. № 448. Знайдіть точки перетину параболи з прямою у = 2х +3 Відповідь : ( 2,5 ;8 ) і. ( 2; 7).

Приклад № 439 (2).(стр.106). Х = 0; у = 6. А ( 0; 6) А ( 0; 6) у = 0; х =3; х = 1; В (3; 0); С( 1; 0). В (3; 0 С( 1; 0). х є ( -∞ ; 2) спадає х є (...
Слайд № 13

Приклад № 439 (2).(стр.106). Х = 0; у = 6. А ( 0; 6) А ( 0; 6) у = 0; х =3; х = 1; В (3; 0); С( 1; 0). В (3; 0 С( 1; 0). х є ( -∞ ; 2) спадає х є (2 ; +∞) зростає Вершина О ( 2; -2) О ( 2; -2)

Приклад.Укажiть координати вершини параболи y = −x2 +6x−8 а= -1; b = 6; с = -8. Отже вершина параболи має координати х = 3; у = 1. Відповідь: ( 3; 1).
Слайд № 14

Приклад.Укажiть координати вершини параболи y = −x2 +6x−8 а= -1; b = 6; с = -8. Отже вершина параболи має координати х = 3; у = 1. Відповідь: ( 3; 1).

Приклад. Побудуйте ескiз графiка функцiї, позначивши вершину параболи та будь-якi двi її точки. y = x2 − 6x + 8; Х = 0; У = 8; Точка А (0; 8) Х = 2...
Слайд № 15

Приклад. Побудуйте ескiз графiка функцiї, позначивши вершину параболи та будь-якi двi її точки. y = x2 − 6x + 8; Х = 0; У = 8; Точка А (0; 8) Х = 2; У = 0; Точка В (2; 0) Вершина; Точка О (3; 1) О (3;-1). А ( 0; 8)

Домашнє завдання № 423 (1). № 433. (1) додатково. ) Повторити графіки функцій та їх властивості. № 429 § 11.Вивчити змiст означень, розглянутих на ...
Слайд № 16

Домашнє завдання № 423 (1). № 433. (1) додатково. ) Повторити графіки функцій та їх властивості. № 429 § 11.Вивчити змiст означень, розглянутих на попередньому уроцi, та властивостi елементарних функцiй. Виконання вправ.

Підсумок уроку. 1. Під час проведення уроку мені сподобалось 2. Свої знання я поповнив … 3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми…
Слайд № 17

Підсумок уроку. 1. Під час проведення уроку мені сподобалось 2. Свої знання я поповнив … 3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми…

М О Л О Д Ц і Дякую за урок!
Слайд № 18

М О Л О Д Ц і Дякую за урок!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»