Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Креативні методики читання, що мотивують та виховують
»
Взяти участь Всі події

9 клас Алгебра Проект "Числові послідовності"

Алгебра

Для кого: 9 Клас

20.08.2020

260

3

0

Опис документу:
Вхідна презентація. Даний проект реалізується в рамках навчального предмету алгебра і призначений для учнів 9 класу. У його основі лежить інтегроване дослідження в області декількох предметів, таких як математика, історія, література, біологія, музика, живопис, економіка. Робота над проектом дозволяє розвивати у його учасників аналітичне та творче мислення, спеціальні (математичні) і загально навчальні вміння.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Керівник проекту: Сліпович Наталія Михайлівна, вчитель математики Навчальний проект «Послідовності життя» Синельниківська загальноосвітня школа І-І...
Слайд № 1

Керівник проекту: Сліпович Наталія Михайлівна, вчитель математики Навчальний проект «Послідовності життя» Синельниківська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №1

Коли числа допомагають передбачити майбутнє? Чи може математика пояснити закони життя?
Слайд № 2

Коли числа допомагають передбачити майбутнє? Чи може математика пояснити закони життя?

1 крок – Визначемо тему «Числові послідовності» 2 крок – Розіб´ємо тему на дрібніші під теми. 3 крок – Формуємо ініціативні групи. 4 крок – Збір ін...
Слайд № 3

1 крок – Визначемо тему «Числові послідовності» 2 крок – Розіб´ємо тему на дрібніші під теми. 3 крок – Формуємо ініціативні групи. 4 крок – Збір інформації (використовували матеріали підручника, довідників, Inernet). 5 крок – Опрацювання інформації і обговорили її. 6 крок – Систематизувати і підготувати презентацій, публікації, сформувати загальні висновки з теми. 7 крок – виступи учнів на шкільній учнівській конференції «Аlma Mater» Етапи роботи над проектом

«Без звички працювати, без уміння долати труднощі, без дисципліни праці немає людини. А саме до цього й привчає математика». М. І. Кодак
Слайд № 4

«Без звички працювати, без уміння долати труднощі, без дисципліни праці немає людини. А саме до цього й привчає математика». М. І. Кодак

На уроках ми вивчаємо багато теоретичного матеріалу, часто не дуже зрозумілого. Тоді і виникає питання: де в житті це існує, використовується або д...
Слайд № 5

На уроках ми вивчаємо багато теоретичного матеріалу, часто не дуже зрозумілого. Тоді і виникає питання: де в житті це існує, використовується або для чого мені це потрібно?

Наприклад, грипп. В нашій школі навчається 360 учнів. Для того, щоб школу закрили на карантин треба, щоб захворіло 30% учнів. Припустимо, що 1 учен...
Слайд № 6

Наприклад, грипп. В нашій школі навчається 360 учнів. Для того, щоб школу закрили на карантин треба, щоб захворіло 30% учнів. Припустимо, що 1 учень може заразити в день 3 учнів і в перший день захворіло 2 учні. Скільки часу пройдепоки школу закриють на карантин? Що треба знати і вміти, щоб відповісти на це питання? Чи існують числові закономірності при розповсюдженні будь-якої епідемії?

Розвиток промисловості і сільського господарства, а також швидкі темпи урбанізації привели до різкого збільшення використання води в світі (з почат...
Слайд № 7

Розвиток промисловості і сільського господарства, а також швидкі темпи урбанізації привели до різкого збільшення використання води в світі (з початку ХХ ст. воно зросло в сім разів) Як зміняться запаси води при зміні чисельності населення? Чи існують числові закономірності в явищах природи і як Людина їх використовує?

Сьогодні банки називають «п’ятою владою» в будь-якій країні (якщо вважати, що чотири – це парламент, уряд, суд, преса). Коли Ви берете кредити, то ...
Слайд № 8

Сьогодні банки називають «п’ятою владою» в будь-якій країні (якщо вважати, що чотири – це парламент, уряд, суд, преса). Коли Ви берете кредити, то берете на себе відповідальність повернути гроші з відсотками в назначений термін часу. Важливо розібратися, коли і скільки Ви повинні заплатити. Чи використовує Людина в плануванні своєї діяльності числові закономірності?

Для розв’язання завдань потрібні знання Арифметична прогресія -     числова послідовність, в якій кожне наступне число, починаючи з другого, виходи...
Слайд № 9

Для розв’язання завдань потрібні знання Арифметична прогресія -     числова послідовність, в якій кожне наступне число, починаючи з другого, виходить з попереднього збільшенням його на певне число.     Має вигляд:a1, a1+d, a1+2d, a1+3d, …, a1+(n-1)d,… Геометрична прогресія - послідовність чисел, в якій кожне наступне число, починаючи з другого, виходить з попереднього множенням його на певне число.     Має вигляд:b1, b1q, b1q2, b1q3,… ,b1qn-1,…

Властивості арифметичної і геометричної прогресії an-an-1=d; an+1-an=d; an-an-1=an+1-an 2an=an+1+an-1 bn:bn-1=d; bn+1:bn=d; bn:bn-1=bn+1:bn bn2=bn+...
Слайд № 10

Властивості арифметичної і геометричної прогресії an-an-1=d; an+1-an=d; an-an-1=an+1-an 2an=an+1+an-1 bn:bn-1=d; bn+1:bn=d; bn:bn-1=bn+1:bn bn2=bn+1·bn-1

Арифметична прогресія Геометрична прогресія Формули
Слайд № 11

Арифметична прогресія Геометрична прогресія Формули

Встановити «спорідненість» пргоресій a1, a2, a3, . . . an+1=an+d bn+1=bn ·q an=а1+d (n-1) bn = b1qn-1 d = an -а1 q =bn+1:bn Характерна властивість ...
Слайд № 12

Встановити «спорідненість» пргоресій a1, a2, a3, . . . an+1=an+d bn+1=bn ·q an=а1+d (n-1) bn = b1qn-1 d = an -а1 q =bn+1:bn Характерна властивість Інформаційна модель (схема) порівняння арифметичної і геометричної прогресій

Числова послідовність, кожен член якої, починаючи з другого, дорівнює попередньому члену, складеному з одним і тим же числом, помноженому на одне й...
Слайд № 13

Числова послідовність, кожен член якої, починаючи з другого, дорівнює попередньому члену, складеному з одним і тим же числом, помноженому на одне й те саме число, арифметичною називається прогресією геометричною Визначення (обидва відразу)

"Спорідненість" прогресій стає ще більш помітним, якщо порівняти їхні характеристичні властивості. Тут теж досить замінити додавання множенням,   а...
Слайд № 14

"Спорідненість" прогресій стає ще більш помітним, якщо порівняти їхні характеристичні властивості. Тут теж досить замінити додавання множенням,   а поділ на два - добуванням кореня другого ступеня, і з характерної властивості арифметичної прогресії вийде характерна властивість геометричної прогресії

арифметичної Будь член прогресії, геометричній починаючи з другого, є арифметичним середнім                            геометричним попереднього і ...
Слайд № 15

арифметичної Будь член прогресії, геометричній починаючи з другого, є арифметичним середнім                            геометричним попереднього і наступного членів. Характерні властивості арифметичної і геометричної прогресій (обидві відразу!)

Що поєднує послідовності Фібоначчі і кроликів? Як послідовності згубили царя Шерама? Чому підкорюється гармонія звуку? Як стати міліонером? Таємниц...
Слайд № 16

Що поєднує послідовності Фібоначчі і кроликів? Як послідовності згубили царя Шерама? Чому підкорюється гармонія звуку? Як стати міліонером? Таємниця Уоренна Баффета. Чи можна розрахувати силу волі? 6. Як описати хаос? Все вивчили і повторили, отже пора зайнятися творчою діяльністю і знайти відповіді на питання, що стоять перед вами

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.