Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

6 хитрощів щоб допомогти неохочому читачеві

Літературне читання

Для кого: 3 Клас

10.06.2020

195

2

0

Опис документу:
На вчителях лежить найбільша відповідальність за те, щоб їхні учні вільно читали і розуміли, щоб вони були готові впевнено крокувати в майбутнє. Ось кілька чудових порад, які багато вчителів використовували, щоб надихнути неохочих читачів рухатися вперед.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

6 хитрощів щоб допомогти неохочому читачеві

Вчителі часто говорять, що аж до другого класу учні «вчаться читати», а з другого класу вони «читають, щоб вчитися». До другого класу учні повинні бути вільними, незалежними читачами, щоб вони могли не відставати від вимог майбутніх робочих навантажень. На вчителях лежить найбільша відповідальність за те, щоб їхні учні вільно читали і розуміли, щоб вони були готові впевнено крокувати в майбутнє.

Як знають багато вчителів, деяким дітям з різних причин просто важко навчитися читати. Вчителі часто обговорюють, що можна зробити, щоб ці діти читали. Далі впроваджують деякі прийоми, які допоможуть наполегливим читачам, від дитячого садка до п'ятого класу поліпшити свої навички.

  1. Телефонний трюк

Одним з перших навичок, яким повинні оволодіти перші читачі, є розпізнавання букв і знання звуків, які видають ці літери. Деякі вчителі роблять маленький вигнутий телефоноподобний інструмент з маленьких шматочків труби з ПВХ, які учні можуть тримати як телефон і розмовляти. Коли вони видають звуки, вони чують свої голоси прямо в своїх вухах! Дуже ефектно і весело!

  1. Встаньте

Для учнів, які часто намагаються з'єднати слова до купи, використовуйте великі картки алфавіту, щоб написати кілька слів. (потягнись до сонечка ) і т. д. Покладіть слова на підлогу і дозвольте учням, стоячи перед словами промовляти їх в цей час виконуючи фізичні вправи .Це відмінний спосіб поставити маленьких дітей на ноги і рухатися, поки вони вчаться.

  1. Інтерес

Існують сотні різних книг, написаних для учнів початкової школи всіх рівнів та інтересів. Головне обрати книгу ,яка буде до вподоби юному читачеві, це допоможе покращити відносини між неохочим читачем і автором! Немає питання про те, яку книгу вони повинні читати ,головне щоб в них виник інтерес.

  1. Допомога друзів

Старшим учням може бути дуже приємно навчити читати дітей молодшого віку, тому, якщо це можливо, дайте пораду батькам, щоб вони залучали своїх старших дітей допомагати молодшим .

  1. Книжкові клуби

Групи читання можуть бути відмінним способом змусити всіх в класі читати на своєму власному рівні. Групи упорядковано відповідно до рівня читання, і кожна група має свою книгу. У кожного учня є завдання (один учень повинен задати 3 питання по прочитаному, інший учень записує будь-які слова, які не знайомі групі, і т. Д). Батьки можуть допомогти, і вчитель може проводити час за читанням з кожним учнем з різних груп.

  1. Читати вголос

Може бути страшно, коли неохочого читача запрошують прочитати перед класом. Замість того, щоб уникати закликати цих учнів, постарайтеся заздалегідь попередити про те, що ви попросите його читати, щоб учень міг підготуватися заздалегідь. Це зміцнить довіру і допоможе йому відчути себе залученим.

Ось кілька чудових порад, які багато вчителів використовували, щоб надихнути неохочих читачів рухатися вперед. Кращий спосіб стати кращим читачем - це читати! Також важливо пам'ятати, що вчителі можуть надихати своїх учнів бути любителями книг, ділячись своїм власним досвідом читання. Якщо вчителі з ентузіазмом читають на уроках, діляться деякими зі своїх улюблених книг і розповідають учням, чому їм подобаються ці книги, учні запам'ятають цей досвід ще довго після закінчення навчального року. Учні повинні бачити, як їхні вчителі зворушені тим, що вони читають, або сміються, коли книги смішні! Одна з великих радощів бути вчителем - це можливість поділитися любов'ю до літератури і надихати інших!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.