5-клас.Математика .Урок-тест.,,Віднімання натуральних чисел".

Опис документу:
Дана тестова робота згідно програми з математики для учнів 5-х класів.Для перевірки умінь та навичок використовувати властивості віднімання для розвязків прикладів .завдання складені із 12 питань і 4 відповідей одна з них привильна.Завдання оцінюється 12 балами,кожне завдання 1 бал.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
тест Вчителя математики Ворохтянської ЗОШ I-III cт. Будзуляк і.і.
Слайд № 1

тест Вчителя математики Ворохтянської ЗОШ I-III cт. Будзуляк і.і.

5-клас.Математика За підручиком О.С.Істер Тест. ,,Віднімання натуральних чисел”.
Слайд № 2

5-клас.Математика За підручиком О.С.Істер Тест. ,,Віднімання натуральних чисел”.

1).Знайти різницю між числами 2000 і 200 1800 ; 100 ; 1200 ; 1000 ;
Слайд № 3

1).Знайти різницю між числами 2000 і 200 1800 ; 100 ; 1200 ; 1000 ;

2) Обчисліть : 3 м. – 3 дм. =? 27 дм ; 0 дм; 93 дм ; 33 дм .
Слайд № 4

2) Обчисліть : 3 м. – 3 дм. =? 27 дм ; 0 дм; 93 дм ; 33 дм .

3) Обчисліть : 14 м. – 5 см. =? 50 дм ; 50 см; 45 м ; 495 см .
Слайд № 5

3) Обчисліть : 14 м. – 5 см. =? 50 дм ; 50 см; 45 м ; 495 см .

4) Обчисліть : 3 м. – 3 дм. =? 27 дм ; 0 дм; 93 дм ; 33 дм .
Слайд № 6

4) Обчисліть : 3 м. – 3 дм. =? 27 дм ; 0 дм; 93 дм ; 33 дм .

5) Обчисліть : 1250 – 450 =? 1700 ; 800 ; 900 ; 1200 .
Слайд № 7

5) Обчисліть : 1250 – 450 =? 1700 ; 800 ; 900 ; 1200 .

6) Обчисліть : 10 т. – 9 ц. =? 9100 кг. ; 1 ц; 90 ц ; 1 т .
Слайд № 8

6) Обчисліть : 10 т. – 9 ц. =? 9100 кг. ; 1 ц; 90 ц ; 1 т .

7) Обчисліть : 30000 – 2050 =? 27950 ; 2850 ; 28750 ; 29050 .
Слайд № 9

7) Обчисліть : 30000 – 2050 =? 27950 ; 2850 ; 28750 ; 29050 .

8).Знайти різницю між числами 192 і 102 80 ; 90 ; 200 ; 100 ;
Слайд № 10

8).Знайти різницю між числами 192 і 102 80 ; 90 ; 200 ; 100 ;

9) Обчисліть : 40 дм. – 39 мм. =? 1 дм ; 10 см; 3961 мм ; 1 мм .
Слайд № 11

9) Обчисліть : 40 дм. – 39 мм. =? 1 дм ; 10 см; 3961 мм ; 1 мм .

10) Обчисліть зручним способом: 65 – 23 – 15 - 17 =? 40 ; 20 ; 30 ; 10 .
Слайд № 12

10) Обчисліть зручним способом: 65 – 23 – 15 - 17 =? 40 ; 20 ; 30 ; 10 .

11)Як зміниться різниця,якщо збільшити зменшуване на 10. Не зміниться ; Зменшиться на 10 ; Збільшиться на 10; Не можна визначити.
Слайд № 13

11)Як зміниться різниця,якщо збільшити зменшуване на 10. Не зміниться ; Зменшиться на 10 ; Збільшиться на 10; Не можна визначити.

11)Як зміниться різниця,якщо відємник зменшити на 10. Не зміниться ; Зменшиться на 10 ; Збільшиться на 10; Не можна визначити.
Слайд № 14

11)Як зміниться різниця,якщо відємник зменшити на 10. Не зміниться ; Зменшиться на 10 ; Збільшиться на 10; Не можна визначити.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.