Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках»

5-клас.Математика. Презентація.,, Відсотки. Знаходження відсотків від даного числа."

Математика

Для кого: 5 Клас

26.03.2020

8777

1642

0

Опис документу:
Вводиться поняття відсотка.На основі введеного поняття наведені приклади перетворення десяткового дробу у відсотки,перетворення відсотків у десятковий дріб,перетворення звичайного дробу у відсотки.Наведені приклади цих перетворень.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Презентація Вчителя математики Ворохтянської ЗОШ I-III cт. Будзуляк і.і.
Слайд № 1

Презентація Вчителя математики Ворохтянської ЗОШ I-III cт. Будзуляк і.і.

5-клас.Математика За підручиком О.С.Істер Відсотки.Знаходження відсотків від даного числа. §42
Слайд № 2

5-клас.Математика За підручиком О.С.Істер Відсотки.Знаходження відсотків від даного числа. §42

КОМПЕТЕНТНІСТЬ ОБДАРОВАНІСТЬ РАДІСТЬ УСПІХ У Р О К
Слайд № 3

КОМПЕТЕНТНІСТЬ ОБДАРОВАНІСТЬ РАДІСТЬ УСПІХ У Р О К

Розвивати обчислювальні навички, пам’ять, логічне мислення ,уміння аналізувати; математичну компетентність Мета уроку: Ввести поняття відсотка (про...
Слайд № 4

Розвивати обчислювальні навички, пам’ять, логічне мислення ,уміння аналізувати; математичну компетентність Мета уроку: Ввести поняття відсотка (процента); Розвивати вміння розв’язувати приклади, задачі за допомогою відсотків. Виховувати культуру математичних міркувань.Грамотно висловлювати свою думку,цілеспрямованість.

Тип уроку : засвоєння знань та вмінь. Обладнання: Мультимедійна дошка,проектор, креслярське приладдя.
Слайд № 5

Тип уроку : засвоєння знань та вмінь. Обладнання: Мультимедійна дошка,проектор, креслярське приладдя.

Пригадай: Під час обчислень часто доводиться визначати частини числа від чила 50. від чила 60. від чила 140. від чила 150. від чила 1200. Найзручні...
Слайд № 6

Пригадай: Під час обчислень часто доводиться визначати частини числа від чила 50. від чила 60. від чила 140. від чила 150. від чила 1200. Найзручніше в таких випадках знаходити сотні частини числа,або відсотки (проценти ) ,оскільки прицьому доводиться множити чи ділити на число 100.

Поміркуймо: Що означають написи: 56 % какао, 100% пломбір, сметана 25%? Ви чули, що такі записи називають відсотки або проценти. А що таке відсоток?
Слайд № 7

Поміркуймо: Що означають написи: 56 % какао, 100% пломбір, сметана 25%? Ви чули, що такі записи називають відсотки або проценти. А що таке відсоток?

Запам’ятай: Відсотком (процентом) називають одна соту частина будь-якого числа (або чилового значення величини). Для позначення відсотка ( процента...
Слайд № 8

Запам’ятай: Відсотком (процентом) називають одна соту частина будь-якого числа (або чилового значення величини). Для позначення відсотка ( процента ) використовують знак %

Зразок: Задача №1. Знайди 1% від 600 грн. Розвязання. Позначимо 600 грн. за 100%. Щоб знайти 1%, потрібно 600 поділити на 100 600 : 100 = 6 грн. Ві...
Слайд № 9

Зразок: Задача №1. Знайди 1% від 600 грн. Розвязання. Позначимо 600 грн. за 100%. Щоб знайти 1%, потрібно 600 поділити на 100 600 : 100 = 6 грн. Відповідь: 6 грн.

Запам’ятай: Оскільки 1% дорівнює сотій частині величини,то вся величини дорівнює 100%
Слайд № 10

Запам’ятай: Оскільки 1% дорівнює сотій частині величини,то вся величини дорівнює 100%

№ 1499. Запиши у вигляді десяткового дробу: 0,13 0,97 1,32 1,45
Слайд № 11

№ 1499. Запиши у вигляді десяткового дробу: 0,13 0,97 1,32 1,45

Запам’ятай: Щоб перетворити звичайний дріб у відсотки,треба спочатку перетворити його в десятковий дріб,а потім помножити на помножити на 100
Слайд № 12

Запам’ятай: Щоб перетворити звичайний дріб у відсотки,треба спочатку перетворити його в десятковий дріб,а потім помножити на помножити на 100

№1503. Наприклад: 25% ; 40% ; 80% ;
Слайд № 13

№1503. Наприклад: 25% ; 40% ; 80% ;

Наприклад: №1501. 1) 0,42 = 0,42 · 100% = 42% ; 4) 1,18 = 1,18 · 100% = 118% ; 2) 0,03 = 0,03 · 100% = 3% ; 3) 0,5 = 0,5 · 100% = 50% ; 5) 0,318 = ...
Слайд № 14

Наприклад: №1501. 1) 0,42 = 0,42 · 100% = 42% ; 4) 1,18 = 1,18 · 100% = 118% ; 2) 0,03 = 0,03 · 100% = 3% ; 3) 0,5 = 0,5 · 100% = 50% ; 5) 0,318 = 0,318 · 100% = 31,8% ; 6) 2,387 = 2,387 · 100% = 238,7% ;

Наприклад: №1509. стр.247 №1518. стр.249 1 спосіб: Спочатку знайдемо 1% від числа 214; 214 : 100 = 2,14 Отриманий результат помножимо на кількість ...
Слайд № 15

Наприклад: №1509. стр.247 №1518. стр.249 1 спосіб: Спочатку знайдемо 1% від числа 214; 214 : 100 = 2,14 Отриманий результат помножимо на кількість відсотків. Маємо 2,14 · 30 = 64,2. 2 спосіб : Перетворимо відсотки у десятковий дріб 30% = 0,3; Тоді 214 · 0,3 = 64,2 ОТРИМАЄ ОДИНАКОВИЙ РЕЗУЛЬТАТ

Задача: №1519 стр.249. 1 спосіб: Спочатку знайдемо 1% від числа 15 кг. 15 : 100 = 0,15 Отриманий результат помножимо на кількість відсотків. Маємо ...
Слайд № 16

Задача: №1519 стр.249. 1 спосіб: Спочатку знайдемо 1% від числа 15 кг. 15 : 100 = 0,15 Отриманий результат помножимо на кількість відсотків. Маємо 0,15 · 6 = 0,9 (кг). 2 спосіб : Перетворимо відсотки у десятковий дріб 6% = 0,06; Тоді 15 · 0,3 = 0,9 ( кг.). ОТРИМАЄМО ОДИНАКОВИЙ РЕЗУЛЬТАТ

Задача: Ялпуг – найбільше природне озеро в Україні, його довжина – 25 км, а ширина становить 28% довжини. Яка ширина озера Ялпуг? Скільки кілометрі...
Слайд № 17

Задача: Ялпуг – найбільше природне озеро в Україні, його довжина – 25 км, а ширина становить 28% довжини. Яка ширина озера Ялпуг? Скільки кілометрів відповідає 1% ? 25 : 100 = 0,25 (км). 2. Скільки кілометрів припадає на 28% ? 0,25 · 28 = 7 (км). Відповідь : 7км.

Задача: Синевир – національний парк в Українських Карпатах. Його загальна площа – 40400 га, з них – 14,4% відведено під заповідну зону. Яка площа з...
Слайд № 18

Задача: Синевир – національний парк в Українських Карпатах. Його загальна площа – 40400 га, з них – 14,4% відведено під заповідну зону. Яка площа заповідної зони Синевиру? Відповідь: 5817,6 га

Запишіть за допомогою відсотків 0,05 50% 1 0,5% 2 5% 3 0,05% 4 ПРАВИЛЬНО! ПОДУМАЙ!
Слайд № 19

Запишіть за допомогою відсотків 0,05 50% 1 0,5% 2 5% 3 0,05% 4 ПРАВИЛЬНО! ПОДУМАЙ!

Запишіть за допомогою відсотків 0,05 50% 1 0,5% 2 5% 3 0,05% 4 ПРАВИЛЬНО! ПОДУМАЙ!
Слайд № 20

Запишіть за допомогою відсотків 0,05 50% 1 0,5% 2 5% 3 0,05% 4 ПРАВИЛЬНО! ПОДУМАЙ!

Домашнє завдання Р.2.§ 42.Вивчити означення понять, розглянутих на уроцi. Виконати вправи : № 1500 (1;3), №1502(2;6) , № 1504( 2;4), № 1508 срт. 24...
Слайд № 21

Домашнє завдання Р.2.§ 42.Вивчити означення понять, розглянутих на уроцi. Виконати вправи : № 1500 (1;3), №1502(2;6) , № 1504( 2;4), № 1508 срт. 247 .дод.№1527.

Підсумок уроку. 1. Під час проведення уроку мені сподобалось 2. Свої знання я поповнив … 3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми… в...
Слайд № 22

Підсумок уроку. 1. Під час проведення уроку мені сподобалось 2. Свої знання я поповнив … 3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми… виконали …

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.