5-клас.Математика. Презентація.,, Додавання натуральних чисел."

Опис документу:
В даній презентації сформовані основні властивості додавання натуральних чисел та на приклад показано їх примінення при роз'язуванні різноманітних вправ.Вправ з використанням числової прямої.Використання властивостей додавання для розв'язування цікавих задач.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Презентація Вчителя математики Ворохтянської ЗОШ I-III cт. Будзуляк і.і.
Слайд № 1

Презентація Вчителя математики Ворохтянської ЗОШ I-III cт. Будзуляк і.і.

КОМПЕТЕНТНІСТЬ ОБДАРОВАНІСТЬ РАДІСТЬ УСПІХ У Р О К
Слайд № 2

КОМПЕТЕНТНІСТЬ ОБДАРОВАНІСТЬ РАДІСТЬ УСПІХ У Р О К

Додавання натуральних чисел та його властивості. 5-клас Урок .
Слайд № 3

Додавання натуральних чисел та його властивості. 5-клас Урок .

Вміти додавати натуральнв числа різними способами. Ввести поняття додавання натуральних чисел, та їх властивостей. . Розвивати навчальні інтереси ,...
Слайд № 4

Вміти додавати натуральнв числа різними способами. Ввести поняття додавання натуральних чисел, та їх властивостей. . Розвивати навчальні інтереси ,здібності на основі розумових дій;формувати навички самоаналізу. Виховувати культуру математичних міркувань, тактовно висловлювати свою думку . Мета уроку: Формувати вміння розв’язувати приклади на використання властивостей..

27+ 31 = ... 58 ??? Сума Доданки
Слайд № 5

27+ 31 = ... 58 ??? Сума Доданки

Додавання чисел можна показати на координатному промені.
Слайд № 6

Додавання чисел можна показати на координатному промені.

Додавання чисел можна показати на координатному промені. +3 1 + 3 = 4 +4 2 + 4 = 6 0 1 2 3 4 5 6 х 0 1 2 3 4 5 6 х
Слайд № 7

Додавання чисел можна показати на координатному промені. +3 1 + 3 = 4 +4 2 + 4 = 6 0 1 2 3 4 5 6 х 0 1 2 3 4 5 6 х

Зобразіть на координатному промені: 4 + 2 = ... 6 +2 Перевірка 0 1 2 3 4 5 6 х
Слайд № 8

Зобразіть на координатному промені: 4 + 2 = ... 6 +2 Перевірка 0 1 2 3 4 5 6 х

Зобразіть на координатному промені: 4 + 2 = ... 6 +2 Перевірка 2 + 4 = ... 6 +4 Який висновок можна зробити? 0 1 2 3 4 5 6 х 0 1 2 3 4 5 6 х
Слайд № 9

Зобразіть на координатному промені: 4 + 2 = ... 6 +2 Перевірка 2 + 4 = ... 6 +4 Який висновок можна зробити? 0 1 2 3 4 5 6 х 0 1 2 3 4 5 6 х

4 + 2 = 6 2 + 4 = 6 Сума чисел не зміниться при перестановці доданків
Слайд № 10

4 + 2 = 6 2 + 4 = 6 Сума чисел не зміниться при перестановці доданків

Зобразіть додавання на одному координатному промені: Перевірка(2) 1 + 2 = ... 3 + 4 = ... 1 + (2 + 4) = 7 1 + 2 + 4 = 7 +4 +2 3 7 Який висновок мож...
Слайд № 11

Зобразіть додавання на одному координатному промені: Перевірка(2) 1 + 2 = ... 3 + 4 = ... 1 + (2 + 4) = 7 1 + 2 + 4 = 7 +4 +2 3 7 Який висновок можна зробити? 0 1 2 3 4 5 6 7 х

1 + (2 + 4) = 7 1 + 2 + 4 = 7 Щоб додати до числа суму двох чисел, можна спочатку додати перший і другий доданок , а потім до отриманої суми – трет...
Слайд № 12

1 + (2 + 4) = 7 1 + 2 + 4 = 7 Щоб додати до числа суму двох чисел, можна спочатку додати перший і другий доданок , а потім до отриманої суми – третій доданок .

Знайдіть значення виразів: 1 + 0 = ... 0 + 24 = ... 12 + 0 = ... 0 + 71 = ... Який висновок можна зробити? 71 12 24 1
Слайд № 13

Знайдіть значення виразів: 1 + 0 = ... 0 + 24 = ... 12 + 0 = ... 0 + 71 = ... Який висновок можна зробити? 71 12 24 1

5 + 0 = 5 +0 Якщо до числа додати нуль, то отримаємо дане число. 0 1 2 3 4 5 6 х
Слайд № 14

5 + 0 = 5 +0 Якщо до числа додати нуль, то отримаємо дане число. 0 1 2 3 4 5 6 х

Обчисліть зручним способом: 37 + 48 + 23 + 12 = = (37 + 23) + (48 + 12) = = 60 + 60 120
Слайд № 15

Обчисліть зручним способом: 37 + 48 + 23 + 12 = = (37 + 23) + (48 + 12) = = 60 + 60 120

А тепер обчисліть самостійно: 15 + 42 + 28 + 25 = 296 + (122 + 204) = Перевірка 110 = 296 + 122 + 204 = =(296 + 204) + 122 = = 500 + 122 = 622 622
Слайд № 16

А тепер обчисліть самостійно: 15 + 42 + 28 + 25 = 296 + (122 + 204) = Перевірка 110 = 296 + 122 + 204 = =(296 + 204) + 122 = = 500 + 122 = 622 622

Знайдіть суму чисел на пелюстках і 99 250 414 193 245 176 138 144 145 415 150 Поясніть, як легко усно можна знайти суму даних чисел 315 94 51 146 7...
Слайд № 17

Знайдіть суму чисел на пелюстках і 99 250 414 193 245 176 138 144 145 415 150 Поясніть, як легко усно можна знайти суму даних чисел 315 94 51 146 77 39 +99

Можна знати правила – і не вміти додавати багатоцифрові числа. Перевіримо. Розв'яжи задачу: Відпочиваючи після уроків, хлопчики і дівчатка говорять...
Слайд № 18

Можна знати правила – і не вміти додавати багатоцифрові числа. Перевіримо. Розв'яжи задачу: Відпочиваючи після уроків, хлопчики і дівчатка говорять кожного дня 11 875 слів по справі, 5316 – з певним змістом, 27 981 – не задумуючись, а 379 слів краще б взагалі не говорили. Скільки всього слів в день говорять хлопчики і дівчатка Відпочиваючи після уроків? 45 551 Решение в тетрадях. Проверка решения – на доске.

Замість зірочок поставте цифри щоб отрималась правильна рівність: 6 1 7 4 2 7 3 8 5 3 0 4 750*814* *2*6*9*1 + _______ 10*597*75 10209 + _______ *5*...
Слайд № 19

Замість зірочок поставте цифри щоб отрималась правильна рівність: 6 1 7 4 2 7 3 8 5 3 0 4 750*814* *2*6*9*1 + _______ 10*597*75 10209 + _______ *5*8 5*3*

Математичний диктант 1. Як називається результат додавання? 2. Як називають числа які додають? 3. Чому рівна сума чисел 2 367 і 3 633 ? 4. Чому рів...
Слайд № 20

Математичний диктант 1. Як називається результат додавання? 2. Як називають числа які додають? 3. Чому рівна сума чисел 2 367 і 3 633 ? 4. Чому рівна сума чисел 7 549 і 3 451 ? 5. Чому рівна сума 3456 і 0 ? 6. Чому рівна сума 0 і 4567 ? 7. Запишіть всі натуральні числа, які більші за 12, але менші за 15. Знайдіть їх суму. 8. Запишіть всі натуральні числа, які більші за 15, але менші за 18. Знайдіть їх суму.

9. Знайдіть периметр трикутника зі сторонами 13, 15 і 17 см. 8. Запишіть всі натуральні числа, які більші за 15, але менші за 18. Знайдіть їх суму.
Слайд № 21

9. Знайдіть периметр трикутника зі сторонами 13, 15 і 17 см. 8. Запишіть всі натуральні числа, які більші за 15, але менші за 18. Знайдіть їх суму.

Поставте в кружечках дев'ять цифр, щоб сума на кожній стороні була 20. Додаткове завдання. Данное задание можно распечатать и раздать каждому ребенку.
Слайд № 22

Поставте в кружечках дев'ять цифр, щоб сума на кожній стороні була 20. Додаткове завдання. Данное задание можно распечатать и раздать каждому ребенку.

Домашнє завдання Виконати вправи. № 219 ; № 221; № 228. Додатково № 238. Вивчити алгоритми виконання дiй пiд час додавання натуральних чисел.§ 7.
Слайд № 23

Домашнє завдання Виконати вправи. № 219 ; № 221; № 228. Додатково № 238. Вивчити алгоритми виконання дiй пiд час додавання натуральних чисел.§ 7.

Підсумок уроку. 1. Під час проведення уроку мені сподобалось 2. Свої знання я поповнив … 3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми… в...
Слайд № 24

Підсумок уроку. 1. Під час проведення уроку мені сподобалось 2. Свої знання я поповнив … 3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми… виконали …

М О Л О Д Ц і Дякую за урок!
Слайд № 25

М О Л О Д Ц і Дякую за урок!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»