5 клас Контрольна робота за темою «Вступ. Казки народів світу»

Опис документу:
Контрольна тестова робота для учнів 5 класу, для перевірки знань із тем "Вступ", " Казки народів світу". Завдання розділено на 4 рівні, відповідно до складності. І-ІІ рівень - тестові завдання, кожна правильна відповідб оцінєються у 0,5 бала. У ІІІ рівні потрібно дати повну відповідь ( оцінюється по 2 бали завдання) і у ІV рівні учні мають написати міні-твір (3 бали).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Контрольна робота за темою «Вступ. Казки народів світу»

І варіант

І-ІІ рівень

1. Термін «фольклор» в перекладі з англійської означає:

А)народна мудрість, знання; Б) народна пісня; В) народна книга.

2. Укажіть характерну рису казки:

А) боротьба добра і зла; Б) присутність тварин; В) ставлення автора до подій.

3. Чарівна піч діє у казці:

А) «Пані Метелиця»; Б) « Пензлик Маляна»; В) «Хлопчик-Зірка».

4. Хто з перелічених авторів був дослідником фольклору?

А) О. Уайльд; Б) О. Пушкін; В) брати Грімм.

5. Вислів «Хто хоче знати майбутнє, мусить добре знати минуле» -це:

А) прислів’я; Б) приказка; В) загадка.

6. Літературні казки належать перу:

А) письменника; Б) народу; В) художника.

7. Якою є казка «Фарбований шакал»?

А) соціально-побутовою; Б) чарівною; В) про тварин.

8. Яка була мрія у Маляна?

А) навчитися малювати; Б) навчитися співати; В) навчитися творити дива.

9. У кого вірно служив герой японської народної казки «Ісумбоссі»?

А) у короля; Б) у господаря; В) у вельможі.

10. Який чарівний предмет є в казці «Іссумбосі, або Хлопчик - Мізинчик»?

А) чарівний пензлик; Б) маленький молоточок; В) чарівний починок

ІІІ рівень

  1. Яким чином допомагав Маляна бідним селянам?

  2. Що таке прислів’я? Наведіть приклади.

VІ рівень

Порівняйте риси характеру пасербиці та бабиної дочки в німецькій народній казці «Пані Метелиця».

Контрольна робота за темою «Вступ. Казки народів світу»

І варіант

І-ІІ рівень

  1. Що сталося із Чандаравою в кінці казки?

А) роздерли на дрібні шматки; Б) Чандараві вдалося втекти;

В) Чандарава залишився «царем звірів».

2. Вислів «Рука руку миє» - це:

А) прислів’я; Б) приказка; В) загадка.

3. Яку винагороду отримала рідна дочка від пані Метелиці?

А) золота каблучка; Б) золотий дощ; В) золоте намисто.

4. Звідки у Маляна взявся чарівний пензлик?

А) знайшов у лісі; Б) купив на базарі; В) подарував сивобородий дідусь.

5. Шахерезада розповіла казку?

А) «Пензлик Маляна»; Б) «Синдбад – мореплавець»; В) «Іссумбосі, або Хлопчик – Мізинчик».

6. Фольклорні казки належать перу:

А) письменника; Б) народу; В) поета.

7. Як поставився Чандарава до своїх рідних?

А) нагородив подарунками; Б) наказав вигнати геть; В) призначив рідню на високі посади.

8. Автором казки «Соловей» є:

А) О. Пушкін; Б) Г.К.Андерсен; В)Брати Грімм.

9. Автором казки «Про мертву Царівну і сімох богатирів» є:

А) О. Пушкін; Б) Г.К.Андерсен; В)Брати Грімм.

10.У казці події:

А) вигадані; Б)реальні; В) історичні.

ІІІ рівень

  1. Порівняйте «штучного» і «справжнього» солов’їв.

  2. Дайте визначення приказці.Наведіть приклади.

VІ рівень

Напишіть міні-твір на тему: «Чого мене навчив Пензлик Маляна»?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
4
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!