Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

5 клас Контрольна робота з теми «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія.

Українська мова

Для кого: 5 Клас

11.06.2020

1404

69

0

Опис документу:
Про матеріал 5 клас Контрольна роботаз теми «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія. у двох варіантах. Про матеріал 5 клас Контрольна роботаз теми «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія. у двох варіантах.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

5 клас

Контрольна робота

з теми «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія.

Варіант І

  1. Фонетика вивчає:

  1. знаки письма;

  2. значущі частини слова;

  3. звуки мовлення;

  4. правильну вимову звуків.

2. Оберіть рядок у якому правильно записані всі слова:

  1. Холод, косьба, нелегко;

  2. Кіхті, сат, ліжко;

  3. Перемогти, михтів, бородьба;

  4. Скитка, дьохоть, стешка.

3. Оберіть рядок у якому буде відбуватися спрощення в групах приголосних на письмі:

  1. Шістнадцять, аванпост, баласт;

  2. Хвастливий, контраст, хворостняк;

  3. Зап’ястний, пестливий, хвастнути;

  4. Проїзд, тиждень, користь.

4. Оберіть пару слів де правильно відбулось чергування голосних звуків у коренях слів:

  1. Стрелити - стреляти;

  2. Викоренити - векоріняти;

  3. Вимести - вимітати;

  4. Випікти - випекати.

5. Оберіть рядок у якому всі слова пишуться з літерою а:

  1. П_ганий, к_рявий, с_лдат;

  2. Л_мати, ск_кати, заг_няти;

  3. М_настир, к_зак, б_гатир;

  4. Л_пата, г_нчар, Т_вар.

6. Оберіть рядок у якому всі слова пишуться з літерою е:

  1. Дж_рело, ч_рвень, ч_тверо;

  2. Звеч_ра, ч_рнило, ж_лудь;

  3. Ч_вгати, жорстокий, ш_стий;

  4. Веч_ріє, ч_тири, ш_рсткий.

7. Оберіть рядок у якому правильно відбулося чергування приголосних звуків:

  1. Берег – на берегу;

  2. Око – в оку;

  3. Рука – у рукі;

  4. Книга – у книзі.

8. Оберіть рядок у якому треба використати прийменник у:

  1. Жили (в, у) Омську;

  2. Знайшли (в, у) глухий кут;

  3. Побудували (в, у) селі;

  4. Записав (в, у) зошит.

9. Оберіть рядок у якому правильно використано прийменник з:

  1. Лист з Львова;

  2. Зустрівся з товаришем;

  3. Дізнався з словника;

  4. Узяв з шафи.

10. Перепишіть слова додаючи префікс з- або с-

__кочити, __долати, __питати, __мовчати, __ривати, __шити, __садити, __молотити, __пливає, __ривати.

11. Дайте відповідь на питання:

У яких випадках слід уживати префікс роз-, а в яких розі-? Наведіть по п1ять прикладів.

12. З’ясуйте правопис слів з ненаголошеними голосними у наведених прикладах:

  1. червень, човен;

  2. секунда, депутат;

  3. весна, величезний;

  4. черешня, пелена

1)ненаголошений звук [е] перевіряється наголосом;

2) ненаголошений звук [е] не перевіряється наголосом;

3) звук [е] випадає;

4) звук [е] в буквосполученнях -ере-, -еле-.

5 клас

Контрольна робота

з теми «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія.

Варіант ІІ

  1. Орфографія вивчає:

А. Написання слів;

Б. Правила вживання розділових знаків;

В. Правила літературної вимови;

Г. правильну вимову звуків.

2. Оберіть рядок у якому правильно записані всі слова:

  1. Холот, козьба, нелегко;

  2. Кіхті, сат, ліжко;

  3. Перемогти, михтів, бородьба;

  4. Скитка, дьоготь, стежка.

3. Оберіть рядок у якому буде відбуватися спрощення в групах приголосних на письмі:

  1. Шістнадцять, аванпост, баласт;

  2. Хвастливий, контраст, хворостняк;

  3. Щастя, масло, мислити;

  4. Зап’ястний, пестливий, хвастнути.

4. Оберіть пару слів де правильно відбулось чергування голосних звуків у коренях слів:

  1. Випікти - випекати;

  2. Летіти - літати;

  3. Стрелити - стреляти;

  4. Викоренити - векоріняти.

5. Оберіть рядок у якому всі слова пишуться з літерою о:

  1. К_рявий, г_нчар, с_лдат;

  2. К_тати, г_няти, л_мати;

  3. Ск_кати, заг_няти;

  4. Г_рячий, к_лач, б_гато.

6. Оберіть рядок у якому всі слова пишуться з літерою о:

  1. Веч_ріє, ч_тири, ш_рсткий;

  2. Дж_рело, ч_рвень, ч_тверо;

  3. Ч_рствий, ш_стиденка, пш_ниця;

  4. Пов_черяти, ж_бонить, щ_міти.

7. Оберіть рядок у якому правильно відбулося чергування приголосних звуків:

  1. Берег – на берегу;

  2. Око – в оку;

  3. Рука – у руці;

  4. Книга – у книгі.

8. Оберіть рядок у якому треба використати прийменник в:

  1. Навчаюсь (в, у) школі;

  2. Увійшов (в, у) кімнату;

  3. Записав (в, у) зошит;

  4. Побудували (в, у) селі.

9. Оберіть рядок у якому правильно використано прийменник зі:

  1. Зустрілися зі товаришем;

  2. Прочитав зі учителем;

  3. Дізнався зі словника;

  4. Сказав зі радістю.

10. Перепишіть слова додаючи префікс з- або с-

__мусити, __хилити, __тримати, __мінити, __носити, ___косити, __ганьбити, __чистити, __мішати, __ловити.

11. Дайте відповідь на питання:

У яких випадках слід уживати префікс роз-, а в яких розі-? Наведіть по п1ять прикладів.

12. З’ясуйте правопис слів з ненаголошеними голосними у наведених прикладах:

  1. секунда, депутат;

  2. червень, човен;

  3. черешня, пелена

  4. весна, величезний;

1)ненаголошений звук [е] перевіряється наголосом;

2) ненаголошений звук [е] не перевіряється наголосом;

3) звук [е] випадає;

4) звук [е] в буквосполученнях -ере-, -еле-.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.