Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 16:00
Семінар:
«
STEM-майстерня: від STEM-освіти до міжнародного визнання
»
Взяти участь Всі події

5 клас. Григір Тютюнник. «Дивак» Формулювання теми уроку, постановка мети уроку. Кроссенс

docx
Вміст матеріалу:

docx
2,4 Мб

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

На другому уроці вивчення оповідання Григора Тютюнника "Дивак"характеризуємо образи твору. Характеризуючи образ Олеся, на початку уроку можна використати кроссенс. Кроссенс (від англ. cross – перехрестя, sens – смисл) – це візуальний асоціативний ланцюжок, який складається з 9 зображень, кожен з яких пов'язаний з попереднім і наступним зображенням, що в результаті з різних сторін розкриває певне поняття, явище або факт., дивлячись на зображення, пригадують зміст твору і дають характеристику героєві.

Розгадаючи його, учні легко сформулюють тему і мету уроку.