Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Арттерапія для внутрішньо переміщених дітей за методикою «Моя тварина-захисник»
»
Взяти участь Всі події

4 клас 2 семестр. ЧИТАННЯ. Календарне планування 📚

Літературне читання

Для кого: 4 Клас

15.01.2022

1004

36

0

Опис документу:

4 клас, ІІ семестр. ЧИТАННЯ 📚 Календарно - тематичне планування уроків літературного читання створене відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О.Савченко, до підручника «Українська мова та читання»: Підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2-х частинах): Частина 2 // О. Я. Савченко, І. В. Красуцька. -Київ: УОВЦ "Оріон", 2021 (4 год на тиждень)


Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно - тематичне планування уроків літературного читання

створене відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О.Савченко, до підручника «Українська мова та читання»: Підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2-х частинах): Частина 2 // О. Я. Савченко, І. В. Красуцька. -Київ: УОВЦ "Оріон", 2021. - 160 с. (4 год на тиждень)

ІІ семестр

№ уроку

Дата

Тема уроку




Пишаємося рідною країною


10.01

Вступ до розділу «Пишаємося рідною країною». Володимир Сосюра «Як не любить той край...»(напам’ять) Ліна Костенко «Усе моє, все зветься Україна...»


11.01

Василь Сухомлинський. «Восени пахне яблуками»


12.01

Олександр Олесь «Степ». Григір Тютюнник «Ласочка»


14.01

Марко Вовчок «Літній ранок» Михайло Коцюбин­ський «Літній день»


17.01

Чарівні рослини. Надія Кир'ян «Євшан». Складання твору про свою улюблену рослину. (уривок напам’ять)


18.01

Урок позакласного читання. Краса природи у віршах українських поетів


19.01

Краса українських водойм. Володимир Лучук «Скільки річок в Україні?» Степан Жупанин. Загадка-добавлянка


21.01

Тетяна Кара-Васильєва «Співуча глина» (Скорочено)


24.01

Світязь — найглибше в Україні озеро (3 енцикло­педії для дітей Гідросфера. Вода і водойми). Ліна Костенко «Я хочу на озеро Світязь...»


25.01

Будь природі другом. Причина і наслідок. Василь Сухомлинський «Не забувай про джерело»


26.01

Рідна мова. Галина Кирпа «Мова моя»


28.01

Медіавіконце: як стати поінформованою людиною? Правила про те, як бути поінформованою людиною.


31.01

Перевіряю свої досягнення. Дороговказ нашої любові. Анатолій Качан «Летючий корабель» Підсумок за розділом.




Замислюємося над сторінками книжок українського письменства


01.02

Тарас Шевченко. Про себе. Життя і творчість великого Кобзаря. Репродукції картин О.Шупляка. с. 95-97


02.02.

Урок позакласного читання. «Славний син України» (Т.Шевченко)


04.02

Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко. «Вітер віє-повіває...», «Вітер з гаєм розмовляє…» (напам’ять) с. 98-99


07.02

Поезія великого Кобзаря. Т. Шевченко. «Реве та стогне Дніпр широ­кий...» (напам.)


08.02

Музей Заповіту Тараса Григоровича Шевченка в Переяславі (за матеріалами музею)


09.02

Життя і творчість Івана Франка. Роман Завадович «Поет-Каменяр» (Скорочено)


11.02

Вірші – картини природи. Іван Франко. «Дивувалась зима...», «Дрімають села...»


14.02

Робота з дитячою книжкою. Літературна казка Івана Франка «Лисичка-кума»


15.02

Урок позакласного читання. Поетична світлиця


16.02

Життя і творчість Лесі Українки. (с. 104) М. Олійник «Леся» (Уривок з повісті)


18.02

Леся Українка «Давня весна», «Конвалія» (Уривок) с. 104-105


21.02

Робота з дитячою книжкою. Леся Українка «Біда навчить»


22.02

Медіавіконце: Вікіпедія і вікіпедисти. «Плюси» і «мінуси» використання Вікіпедії


23.02

Діагностувальна робота. Аудіювання.


25.02

Аналіз діагн. роботи. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Замислюємося над сторінками книжок українського письменства» (ст.107)




Відкриваємо світ літературних байок, казок і п’єс


28.02

Вступ до розділу. Істотні ознаки байки.

Життя і творчість Леоніда Глібова. с.108-109


01.03

Леонід Глібов. «Зозуля й Півень» (напам’ять). Інсценізація байки. с.110-111


02.03

Позакласне читання. Робота з дитячою книжкою.


04.03

Літературні казки. Життєвий і творчий шлях Джозефа Редьярда Кіплінга. «Мауглі йде до людей». с.112-113


09.03

Історії із книги джунглів. Дж. Р. Кіплінг «Мауглі йде до людей». Складання плану, переказування тексту. с.113-118


11.03

Джозеф Кіплінг «Мауглі йде до лісу» (продовження). Стислий переказ казки.


14.03

Сучасна казка. Казка «Лисичка-комерсантка» Галина Гузовська-Корицька. с.119


15.03

Галина Гузовська-Корицька «Лисичка-комерсантка» (продовження). с.119-125


16.03

Особливості п’єси – казки як жанру. Будова п’єси. Світлана Конощук «Обережно, незнайомець !» (скорочено) Дія перша. с.125-133


18.03

Вибіркова інсценізація п’єси – казки. Світлана Конощук «Обережно, незнайомець!» Дія друга. ст.128-131


21.03

П’єса-казка. С Конощук «Обережно, незнайомець!» Дія третя.


22.03

Медіавіконце: буктрейлер. Створення буктрейлера до своєї улюбленої книжки.


23.03

Діагностувальна робота: робота з літературним твором.


25.03

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів. Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Відкриваємо світ літературних байок, казок і п’єс». с.136




Чуємо весняні передзвони


04.03

Вступ до розділу. В. Скомаровський «З чого починається весна». с.137


05.03

Впізнаємо весну. Акровірш. Леонід Глібов «Хто вона?». Анатолій Камінчук «Лічилка» (напам’ять) Інсценізування лічилки. с.138-139


06.03

Весняні звуки. Микола Вінграновський «Грім». Андрій Малишко «Дощик» с.139


08.03

Позакласне читання. Робота з дитячою книжкою.


11.03

Найдорожчі слова. День матері. Дмитро Павличко «Мати» с.141-142


12.03

Вічний зв’язок. Федір Петрів «Що починається з малого ?» с.142


13.03

Медіавіконце: як відзначити Всесвітній день поезії. с.143


15.03

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Чуємо весняні передзвони».


18.03

Діагностувальна робота: читання мовчки.


19.03

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів.




Фантазуємо, творимо і мріємо


20.04

Вступ до розділу «Фантазуємо, творимо і мріємо». С. Пушик «Новинкар». с.145-148


22.04

Повір у себе. Леся Мовчун «Арфа для павучка». с.149-150


26.04

Леся Мовчун «Арфа для павучка» (продовження). с.149-152


27.04

Хай твоя мрія здійсниться. Надія Кир’ян «Жар-пташка». с.152-153


29.04

Медіавіконце: мініпроєкт «Наша випускна стіннівка». Т. Майданова «Прощання з початковою школою» с.154-155


03.05

Медіавіконце: мініпроєкт «Наша випускна стіннівка».


04.05

Позакласне читання. У країні дитинства. Езоп «Двоє приятелів і ведмідь»


06.05

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Фантазуємо, творимо і мріємо»


10.05

Діагностувальна робота: читання вголос.


11.05

Аналіз діагностувальної роботи. Повторюю і застосовую вивчене. Пригадую вивчене.


13.05

Бібліотечний урок «Подаруй книзі нове життя».


16.05

Вікторина: «У світі казки чарівної».


17.05

Позакласне читання. Робота з дитячою книжкою.


18.05

Літературні посиденьки «Розповіді про нас самих».


20.05

Поспішаймо творити добро. Читання улюблених віршів.


23.05

Щоденник читача. Читаю для себе.


24.05

Читаю для друга. Літературні казки зарубіжних письменників.


25.05

Робота з дитячою книгою


27.05

Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік.




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.