3 Ранкова зустріч «Мої друзі»

Опис документу:
Створення спільноти в класі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності, вчити піклуватися один про одного.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

3 Ранкова зустріч «Мої друзі»

Мета. Створення спільноти в класі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності, вчити піклуватися один про одного, розвивати довіру поміж дітьми, розвивати уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я, створювати позитивний настрій в класі.

Хід ранкової зустрічі.

Діти і вчитель стають у коло.

1.Привітання

1.Діти разом з вчителем заучують вірш-привітання з відповідними рухами.

Доброго ранку, сонечко!

Доброго ранку, школонько!

Доброго ранку, хлоп’ятка й дівчатка!

Доброго ранку, вам щирі друзі!

Доброго ранку, вчителько мила!

В слові вітання є радості сила.

З доброго ранку наш день починається –

В доброму слові все добре збувається!

Привітання один з одним.

2.Діти вітаються по колу, звертаючись один до одного на ім’я і торкаючись долоньками:

- Доброго ранку, Сергійко. Мені дуже приємно тебе бачити.

- Доброго ранку, Оленко. Я рада, що ти прийшла.

Вчитель: Я також рада бачити всіх вас!

2. Групове заняття.

1.- Сьогодні ми з вами поговоримо про про дружбу і справжніх друзів. У мене в руках чарівний м’ячик, ми передаватимемо його по колу і будемо розповідати про своїх друзів, з яким любимо гратися на перерві або у дворі.

- Я люблю гратися з Миколкою, він дуже добрий.

- Мій друг – Сергійко, з ним завжди весело.

- Я весело проводжу час з Іринкою, вона моя подружка.

-Я граюся з Наталочкою, вона ласкава… і т.д.

2.Вчитель: Бачу, що ви гарно товаришуєте і всі любите гратися. Давайте разом пограємо в гру «Друзі поруч»

Інструкція. Зараз ви будете неперервно рухатися хаотичним способом. Через певний проміжок часу 10-15 секунд за сигналом потрібно негайно утворити пару з тим, хто опинився якнайближче, зупинитися і виконати одну з інструкцій:

  • Узятися за руки;

  • Стати ногою впритул до ноги партнера;

  • Торкнутися носом до носа друга;

  • Стати спиною впритул до спини напарника та інші.

Щоб заспокоїти дітей і сконцентрувати увагу переходимо до гри «Телеграф». Діти встають у коло і беруться за руки, ведучий легким непомітним потиском руки передає дитині, яка стоїть праворуч «телеграму», яка передається ним далі по колу.

3. Обмін інформацією.

-Чи сподобалося вам гратися разом?

-Чи легко було виконувати завдання в парах?

-Що вам допомогло?

-Чи відчували ви підтримку друзів?

-На наступну ранкову зустріч намалюйте портрет свого друга.

4. Новини класу.

-На цьому тижні ми з вами будемо вчитися допомагати друзям, піклуватися про молодших. У п’ятницю ми підемо в гості до дитячого садочка. Нам заздалегідь потрібно приготувати подарунок - аплікацію чи малюнок «Моя школа».

Підготувала: Пєлих Тетяна Леонідівна

Криворізька загальноосвітня школа № 94

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!