Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Сьогодні ми: ● Згадаємо, що таке команди та їх виконавці; ● Розглянемо алгоритми із повсякденного життя; ● Навчимось складати алгоритми.
Згадай: команда — це чіткий наказ виконати певну дію; виконавець команд — це той, хто розуміє і може виконати дані команди. Набір усіх команд, які розуміє і може виконати виконавець, називають системою команд виконавця. Розглянь малюнки. З’ясуй, який виконавець які команди може виконати 1. Сядь. 2. Полий квіти. 3. Пуск. 4. Танцюй. 5. Апорт.
Алгоритм — це послідовність команд для виконавця, що визначає, які дії та в якому порядку потрібно зробити для виконання певного завдання. Для зручності команди алгоритму часто нумерують. Кожному алгоритму зазвичай надають назву, яка пояснює, для чого призначений цей алгоритм. Кожного дня ти виконуєш багато різних алгоритмів. Так, зранку ти виконуєш алгоритми вмивання, снідання, збирання до школи. Наприклад, одного ранку ти вирішив приготувати на сніданок бутерброд із сиром. Дізнаємося, як це можна зробити. Алгоритм «Приготування бутерброду із сиром» 1.Відріж скибочку хліба. 2.Змасти скибочку хліба маслом. 3.Відріж шматочок сиру. 4.Поклади сир на хліб з маслом. Розглянь малюнки. Яку команду алгоритму не проілюстровано?
Навчаючись у школі, ти теж постійно виконуєш різні алгоритми. Під час вивчення мов ти користуєшся словниками. У всіх словниках слова розташовані за алфавітом. Але як знайти потрібне слово серед слів, що починаються на ту саму букву? Дізнаємось за англо-українським словником переклад слова «file», використавши алгоритм пошуку слів у словнику. Згадай, які алгоритми ти виконуєш під час уроків інформатики.
Завдання: визначити систему команд виконавця та скласти для нього алгоритм. Порядок виконання 1.Вибери виконавця алгоритму. Вибери всі команди, які входять до його системи команд. 2.Склади для вибраного виконавця алгоритм, використовуючи команди із системи його команд. 3.Надай назву цьому алгоритму. Зроби висновок: чи навчився ти визначати систему команд певного виконавця та складати для нього алгоритм?
1. Що таке алгоритм? 2. Які алгоритми ти виконуєш у повсякденному житті? під час вивчення навчальних предметів? 3. Як потрібно розташувати команди, щоб отри мати алгоритм поливання квітки? Набери воду Нахили лійку, Піднеси лійку в лійку. щоб потекла вода. до квітки. 4. Наведи приклади алгоритмів, які ти виконуєш разом зі своїми батьками. 5. Допоможи роботу перекласти три палички так, щоб із чотирьох однакових квадратиків отримати три однакові.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»