23 тиждень НУШ Презентація " Професії . Лего ігри. Прислів"я. Вікторина"

Опис документу:
Учитель впродовж 23 тижня НУШ серед іншого має спрямувати свої зусилля на те, щоб викликати в учнів інтерес до професійної діяльності дорослих; систематизувати знання дітей про різні професії. Як це зробити? Пропоную до вашої уваги добірку цікавих вправ і завдань, які стануть у пригоді під час вивчення теми 23 тижня НУШ «Професії»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Професії 33й тиждень НУШ Підготувала вчитель початкових класів КЗ Верхівцевського НВК Попова Л. П.
Слайд № 1

Професії 33й тиждень НУШ Підготувала вчитель початкових класів КЗ Верхівцевського НВК Попова Л. П.

Професія — це вміння добре виконувати певну роботу, виготовляти різні речі, надавати послуги.
Слайд № 2

Професія — це вміння добре виконувати певну роботу, виготовляти різні речі, надавати послуги.

Кожний знає своє діло. Літака веде пілот, Робітник йде на завод, Школярів учитель вчить, Космонавт в ракеті мчить! Кожний знає своє діло, Робить че...
Слайд № 3

Кожний знає своє діло. Літака веде пілот, Робітник йде на завод, Школярів учитель вчить, Космонавт в ракеті мчить! Кожний знає своє діло, Робить чесно його, вміло.

Складіть прислів'я з цих слів.
Слайд № 4

Складіть прислів'я з цих слів.

СОНЦЕ, ПРАЦЯ. ПРИКРАШАЄ, А ЛЮДИНУ- ЗЕМЛЮ
Слайд № 5

СОНЦЕ, ПРАЦЯ. ПРИКРАШАЄ, А ЛЮДИНУ- ЗЕМЛЮ

Землю прикрашає сонце, а людину – праця.
Слайд № 6

Землю прикрашає сонце, а людину – праця.

будувати. Треба як є з чого старе нове руйнувати,
Слайд № 7

будувати. Треба як є з чого старе нове руйнувати,

Треба старе руйнувати, як є з чого нове будувати.
Слайд № 8

Треба старе руйнувати, як є з чого нове будувати.

Слайд № 9

ПРАЦЯ МАРНУЄ. ЛІНЬ ГОДУЄ, А ЛЮДИНУ
Слайд № 10

ПРАЦЯ МАРНУЄ. ЛІНЬ ГОДУЄ, А ЛЮДИНУ

Праця людину годує, а лінь марнує.
Слайд № 11

Праця людину годує, а лінь марнує.

МАРНУЄ. ЛІНЬ А ГОДУЄ ЛЮДИНУ ПРАЦЯ
Слайд № 12

МАРНУЄ. ЛІНЬ А ГОДУЄ ЛЮДИНУ ПРАЦЯ

Гра "Закінчи прислів'я" Хто не працює... (той і не їсть).
Слайд № 13

Гра "Закінчи прислів'я" Хто не працює... (той і не їсть).

Хочеш їсти калачі...   (не сиди на печі).
Слайд № 14

Хочеш їсти калачі...   (не сиди на печі).

Бджола мала,.. ( а й та працює).
Слайд № 15

Бджола мала,.. ( а й та працює).

Що посієш,… ( те й пожнеш).
Слайд № 16

Що посієш,… ( те й пожнеш).

Гра «Де Я був?» -   Я бачив багато книг. Де я був? -     Я бачив комбайн.  Де я був? -  Я бачив верстат.Де я був?
Слайд № 17

Гра «Де Я був?» -   Я бачив багато книг. Де я був? -     Я бачив комбайн.  Де я був? -  Я бачив верстат.Де я був?

Я бачив шприц. Де я був?  Я бачив виставу. Де я був? Я бачив ведмедя. Де я був? Я бачив парту. Де я був?
Слайд № 18

Я бачив шприц. Де я був?  Я бачив виставу. Де я був? Я бачив ведмедя. Де я був? Я бачив парту. Де я був?

Слайд № 19

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Цифрові практики Нової української школи: створення освітнього відеопроєкту»
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись