• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Українська мова
  • 2 клас. Українська мова.Урок № 24. Тема. Звуки [Г] та [г], позначення їх на письмі буквами «ге», «ге». Робота над вимовою і написанням слів із цими звуками.

2 клас. Українська мова.Урок № 24. Тема. Звуки [Г] та [г], позначення їх на письмі буквами «ге», «ге». Робота над вимовою і написанням слів із цими звуками.

Опис документу:
Мета : уточнити і закріпити знання учнів про приголосні звуки [г], [ґ]; розвивати вміння розрізняти на слух звуки [г] і [ґ]; виховувати любов до природи. Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок Обладнання. Завдання для додаткової та індивідуальної роботи. Підручник. Таблиця «Алфавіт», орфографічні словники

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

_______________________ 2 клас. Українська мова

Урок № 24

Тема. Звуки [Г] та [г], позначення їх на письмі буквами «ге», «ге». Робота над вимовою і написанням слів із цими звуками. (впр. 100-104).

Мета уточнити і закріпити знання учнів про приголосні звуки [г], [ґ]; розвивати вміння розрізняти на слух звуки [г] і [ґ]; виховувати любов до природи.

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання. Завдання для додаткової та індивідуальної роботи. Підручник. Таблиця «Алфавіт», орфографічні словники

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇАТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНВІ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання (с. 36, вправа99) — Прочитайте слова, правильно вимовляйте перший звук. — Назвіть букви, якими він позначається. — У виділених словах назвіть кількість звуків і букв.

2. Вправи на повторення

1. Словниковий диктант

Ґава, аґрус, ґудзик, годинник, ґедзь, дзиґа, ягода, герой, ґрунт, погода, горох.

Складіть звукові моделі слів ґедзь і ягода. — Поясніть, чому в слові ґедзь букв більше, ніж звуків, а в слові ягода — звуків більше, ніж букв.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 36-38)

1. Вправа 100 ( с. 36-37) Учні читають скоромовку. Правильно вимовляють звуки, позначені буквами г і ґ. — Спишіть скоромовку. Слова з буквами г і ґ поділіть на склади.

2. Вправа 101 (с. 37)

Учитель читає текст. — Скільки видів горобини росте в Україні? — Як горобина зустрічає пернатих друзів? — Які тварини пригощаються плодами горобини? — Назвіть слова з буквою г.

Вправа 102 (с.37) Учні читають загадки та відгадують їх. — Правильно вимовляйте звук [ґ] у словах-відгадках! — Виконайте звуковий аналіз слова ґудзик. Поясніть, як це слово можна поділити для переносу.

Слово про слово Без угаву — безперестанку, безперервно.

Вправа 103 (с.38) Учні пояснюють, про кого так говорять.

Гострий на язик — той, хто говорить дотепно, влучно або дошкульно.

Може гори перевернути — може виконати неможливу роботу, зробити дуже багато.

Ґав ловить — марно витрачає час.

Крутиться дзиґою — вертлява людина.

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Творча робота. Переставте речення так, щоб утворився текст. Запишіть його.

1) На зупинці в автобус зайшла старенька бабуся.

2) Бабуся подякувала Ігореві й сіла.

3) Хлопчик схопився з місця.

4) Ігор з мамою їхали автобусом. — Слова першого речення поділіть на склади.

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

Які звуки вчилися розрізняти на уроці? — Якими літерами вони позначаються на письмі? ([ґ] — «ґе» — ґ, [г] — «ге» — г) — Наведіть приклади слів, які починаються цими буквами.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С .38,вправа 104. Спиши народні прикмети.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.