• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Українська мова
  • 2 клас. Українська мова .Урок № 5. Тема. Графічна форма великих букв української абетки. Звуко- буквений аналіз слів. Складання усної розповіді за поданим планом.

2 клас. Українська мова .Урок № 5. Тема. Графічна форма великих букв української абетки. Звуко- буквений аналіз слів. Складання усної розповіді за поданим планом.

Опис документу:
Тема . Графічна форма великих букв української абетки. Звуко- буквений аналіз слів. Складання усної розповіді за пода¬ним планом Мета: закріплювати знання української абетки, навички каліграфічного письма великих букв українського алфавіту; вдосконалювати вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів; виховувати любов до рідної мови.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

___________________ 2 клас. Українська мова

Урок № 5

Тема Графічна форма великих букв української абетки. Звуко- буквений аналіз слів. Складання усної розповіді за поданим планом (впр. 21-25).

Мета. закріплювати знання української абетки, навички каліграфічного письма великих букв українського алфавіту; вдосконалювати вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів; виховувати любов до рідної мови.

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання. Завдання для додаткової та індивідуальної роботи. Підручник. Таблиця «Алфавіт»

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇАТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНВІ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1. Перевірка домашнього завдання (с. 10, вправа 20) Метод «Ланцюжковий контроль»

Учні читають речення зі словом вересень; пояснюють, чому в цьому слові звуків менше, ніж букв. — Що ви знаєте про звуки? — Чим вони позначаються на письмі?

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні ми закріплюватимемо навички каліграфічного письма великих букв української абетки.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 11-12)

Вправа 21 Самостійно

Учні читають великі букви українського алфавіту, списують їх, підкреслюють ті, які писати було найважче. — Прочитайте слова в рамці. — Поміркуйте, чому вони об’єднані. (Слово «буква» і слово «літера» називають письмовий знак, що позначає звук або сполучення звуків мови.)

Наведіть приклади звуків і відповідних букв, літер.

Вправа 22 (фронтально, письмово)

(Учні добирають букви, якими починаються імена хлопчиків і дівчаток. Записують спочатку імена дівчаток, а потім — хлопчиків. Усно складають речення з двома іменами (на вибір).

Вправа 23 ( фронтально, усно)

Учні читають речення, розповідають, що вони знають про Київ.

Розгляньте фотографію на с. 11. Що на ній зображено? — Вимовте звуки і назвіть букви у словах Київ, Україна. — Поясніть, чому в них звуків більше, ніж букв.

Вправа 24 ( фронтально, усно)

Пригадайте назви трьох сусідніх країн України. (Росія, Білорусь, Польща, Словаччина, Угорщина, Румунія, Молдова) — Запишіть їх в абетковій послідовності.

Учні розповідають, що вони знають про ці країни, за таким планом:

1) Які міста є столицями цих країн? (Росія. — Москва, Білорусь — Мінськ, Польща — Варшава, Словаччина — Братислава, Угорщина — Будапешт, Румунія — Бухарест, Молдова — Кишинів)

2) Якою мовою розмовляють там громадяни? (Росія — російська, Білорусь — білоруська, Польща — польська, Словаччина — словацька, Угорщина — угорська, Румунія — румунська, Молдова — молдавська)

3) Які слова ви знаєте з цих мов?

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

Щоб зекономити місце, в одному словнику прізвища видатних людей надрукували лише приголосними літерами та ь. Прізвища яких українських письменників надрукували у словнику?

Швчнк, Фрнк, Гнчр, Стльмх, Схмлнськй, Кцбнськй Запис на дошці

Твори яких з цих письменників ви читали?

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

Закінчіть речення: Сукупність літер, прийнятих у писемності якої-небудь мови і розміщених у певному порядку, називається... алфаввітом

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 12,вправа 25.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.