2 клас. Українська мова. Урок № 31 Тема Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних на письмі знаком м’якшення (ь)

Опис документу:
Мета: поглибити знання учнів про тверді та м'які приголосні звуки; розвивати зв'язне мовлення; виховувати патріотичні почуття Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок Обладнання. Завдання для додаткової та індивідуальної роботи. Підручник

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

_____________________________ 2 клас. Українська мова

Урок № 31

Тема Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних на письмі знаком м’якшення (ь) (впр. 127-131).

Мета поглибити знання учнів про тверді та м'які приголосні звуки; розвивати зв'язне мовлення; виховувати патріотичні почуття

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання. Завдання для додаткової та індивідуальної роботи. Підручник.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇАТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНВІ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Перевірка домашнього завдання (с. 46, вправа 126) — Прочитайте записані слова, чітко вимовляючи дзвінкі приголосні звуки перед глухими. — Яке речення ви склали?

2. Робота над загадкою — Прочитайте загадку. Відгадку запишіть. Підкресліть букви, що позначають м’якість приголосних звуків.

* Як звуться яблука великі і малі,

Котрі щоліта достигають у землі? (картопля)

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Приголосні звуки в українській мові можуть вимовлятися твердо і м’яко. Про те, як це позначається на письмі, піде розмова на цьому уроці.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 46-47)

Вправа 127 (с.46)

Учні читають слова та складають з ними речення. Називають звуки, якими відрізняються слова. — Якою буквою позначено м’якість звука [н’]? — Прочитайте і запам’ятайте правило на с. 46.

Вправа 128 (с.46)

Учні читають вірш, виписують з вірша слова у два стовпчики: в один — зі звуком [т], а в інший — зі звуком [т’] за зразком.

Вправа 129 (с.46)

Учні списують, змінюючи слова за зразком. Пояснюють, як позначено м’якість приголосних у словах.

Вправа 130 (с.47) Учні списують слова, вставляючи за потреби, знак м’якшення. Пояснюють написання слів.

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Робота над скоромовкою — Прочитайте скоромовку, виразно вимовляючи тверді та м’які приголосні звуки.

Одиничка — одиначка,

Неабияка дивачка!

Одиничці все однак,

Що й сусіда — одинак! (Народна творчість)

  1. Робота над загадками

Рідке, а не вода, біле, а не сніг. (Молоко)

Попід лісом котилася діжа з тістом. (Місяць)

Ногами у воді зав’яз.

Вода до пояса якраз.

Він простягнувся над водою,

Два береги з’єднав собою. (Міст)

Я рудий, прудкий звірок: Плиг з ялинки на дубок. (Білка)

У куточку поселивсь

І мерщій обгородивсь,

Сплів драбинки про запас.

Прошу, мухи, в гості вас! (Павук)

Запишіть відгадки, підкресліть букви, що позначають тверді приголосні звуки.

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ — Наведіть приклади слів зі знаком м’якшення.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С .47,вправа 131.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали