2 клас. Українська мова .Урок № 28. Тема. Вимова і написання слів із дзвінкими й глухими приголо¬сними звуками. Складання речень

Опис документу:
Мета: навчати учнів правильно вимовляти дзвінкі звуки у кінці слова і складу; закріпити вміння диференціювати дзвінкі та глухі приголосні; розвивати орфоепічну чіткість; виховувати уважність. Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок Обладнання. Завдання для додаткової та індивідуальної роботи. Підручник.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

____________________________ 2 клас. Українська мова

Урок № 28

Тема Вимова і написання слів із дзвінкими й глухими приголосними звуками. Складання речень (впр. 118-121).

Мета навчати учнів правильно вимовляти дзвінкі звуки у кінці слова і складу; закріпити вміння диференціювати дзвінкі та глухі приголосні; розвивати орфоепічну чіткість; виховувати уважність.

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання. Завдання для додаткової та індивідуальної роботи. Підручник.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇАТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНВІ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Перевірка домашнього завдання (с. 43, вправа 117) — Який дзвінкий і який парний йому глухий приголосний найчастіше трапляються в скоромовках? — Назвіть букви, якими позначено дзвінкі приголосні звуки.

  1. Гра «Добери кінцівку» — Поміркуйте і закінчіть рядки вірша. Підкресліть букви, якими відрізняються слова.

Виріс в лісі білий____ .

Захворів Петро на____ .

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

Сьогодні ми будемо вчитися чітко вимовляти дзвінкі приголосні у кінці слова і складу.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 43-44)

Вправа 118 (с. 43)

- Учні читають і відгадують загадки. — Прочитайте виділені слова. Чітко вимовляйте у них останній звук. — Запишіть слова, які закінчуються на дзвінкий приголосний звук. Підкресліть останню букву в кожному слові.

Вправа 119 (с.43)

Учні читають, чітко вимовляючи дзвінкі приголосні звуки перед глухими у виділених словах. — Випишіть виділені слова. Поділіть їх на склади. Підкресліть букви, які позначають дзвінкі приголосні звуки в кінці складу. — Прочитайте і запам’ятайте правило на с. 43.

Вправа 120(с.43)

Учні читають слова, виразно вимовляючи дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу. Складають і записують речення з виділеними словами.

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Робота над прислів'ями — Прочитайте прислів’я і поясніть їх значення. — Спишіть прислів’я (одне на вибір). Підкресліть букви, що позначають дзвінкі приголосні звуки.

До доброї криниці стежка утоптана.

Щоб рибку їсти, треба в воду лізти.

  1. Творче списування — Вставте пропущені слова з довідки.

____ засипало сніжком. ____ усю зиму лапу смокче.

Слова для довідок: ведмідь, стежки.

Спишіть одне речення на вибір. Поділіть слова для переносу слова.

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

Як в українській мові вимовляються дзвінкі приголосні у кінці слова і складу? Наведіть приклади.

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С .44,вправа 121. Допиши слова користуючись зразком

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Цифрові практики Нової української школи: створення освітнього відеопроєкту»
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.